۱۳۹۶ بهمن ۱۸, چهارشنبه

اعتراض غارت شدگان موسسه‌های حکومتی در تهران و شهرهای مختلف

غارت شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران، روز سه شنبه در اعتراض به چپاول اموال خود مقابل شعبه مرکزی این موسسه در خیابان آفریقا دست به تجمع زدند. غارت‌شدگان شعارهایی علیه دزدی و چپاول حکومتی سر دادند: …اختلاس دولتی آخر بی غیرتی…. پول مار ا دزدیدند …دارن باهاش وام میدن…



غارت شدگان شعبه الوند کاسپین در تهران در مقابل این موسسه تجمع کردند و ضمن سر دادن شعار، اقدام به پرتاب تخم مرغ و گوجه فرنگی به سمت ساختمان این موسسه کردند.

در اقدام اعتراضی دیگری؛ غارت شدگان موسسه افضل توس و آرمان وحدت در برابر مجلس ارتجاع تجمع کردند و نسبت به غارت اموالشان اعتراض کردند:‌ دستای پشت پرده با پول ما چی کردی …
در رشت نیز جمعی از غارت شدگان از جمله زنان شجاع که کفن بر تن داشتند، روز سه شنبه در برابر شعبه موسسه غارتگر کاسپین دست به تجمع زدند و علیه کارگزاران غارتگر رژیم شعار سردادند.


غارت شدگان پس از پرتاب تخم مرغ و گوجه فرنگی گندیده به سمت ساختمان این موسسه به سمت فرمانداری رشت دست به راهپیمایی زدند: … بااینهمه اختلاس، ایران خودش کربلاست….مرگ بردزد… تاپول ما به باده، هرروز همین بساطه… دولت ورشکسته، رو پول ما نشسته ….