۱۳۹۵ بهمن ۲۷, چهارشنبه

مریم رجوی:‌ تنها راه حل بحرانهای حاد در خوزستان اعتراض حداكثر و قيام براي پس زدن رژيم آخوندی است



اهوازيم؛ ظلم نمي پذيريم»
تظاهرات مردم اهواز با شعارهاي: «مرگ بر استبداد»، «مرگ بر اختناق»، «ما مردم
تظاهرات اعتراضي مردم اهواز در اعتراض به وضعیت فاجعه بار آلودگی هوا و قطع مکرر آب و برق در روز چهارشنبه برای سومین روز متوالی ادامه یافت. طی روزهای گذشته رژیم آخوندی با گسیل نیروهای سرکوبگر و ماشینهای حامل مسلسل و بستن خیابانهای منتهی به استانداری و پل معلق و فلکه آتش نشانی تلاش کرد از گسترش اعتراضات جلوگیری کند.



تظاهرکنندگان شعار می دادند: «مرگ بر استبداد»، «مرگ بر اختناق»، «ما مردم اهوازيم؛ ظلمْ نميپذيريم»، «مسئول بي كفايت اخراج بايد گردد»، «ابتكارِ دروغگو، استعفا استعفا»، «هواي پاك حق ماست ، اهواز شهر ماست»، «نیروی انتظامی خجالت خجالت»، « اتحاد اتحاد». آنها همچنین علیه استاندار خوزستان شعار می دادند.
طرحهای ضدمردمی رژیم از جمله طرح انتقال آب کارون و کرخه و سدسازی های بی رویه و اقدامهای خائنانه وزارت نفت برای غارت منابع نفتی و توسل به شیوه هایی برای بهره‌برداری سریع و کم‌هزینه از چاه‌های نفت، به نابودي آبگیرها و تالاب های مهم این استان از جمله هورالعظیم و شادگان و یک فاجعه زیست محیطی منجر شده و سلامت و معيشت عموم مردم منطقه را به خطر انداخته است.
خانم مریم رجوی، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ایران، با تأكيد بر وضعيت بحراني زيست محيطي و مشكلات فزاينده مردم اهواز و خوزستان، هموطنان را به كمك و همياري براي كاستن از فشار مشكلات بر دوش اقشار محروم به ويژه بيماران و افراد آسيب پذير فراخواند.
خانم رجوي تأكيد كرد رژيم منفور آخوندي خود سر منشاء مشكلات و بحرانهاي حادي است كه اكنون با قطع اب و برق مزيد بر بيكاري و انواع بيماريها شده است. از اينرو نبايد از آخوندها و سركردگان و مأموران آنها انتظار حل مشكلي را داشت. راه حل، در اعتراض حداكثر و در قيام براي پس زدن و پس راندن رژيم و كارگزاران آن از مشكلاتي است كه در زمينه هاي گوناگون براي زندگي و معيشت روزانه مردم ايجاد كرده اند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به مردم به پاخاسته، به ويژه جوانان و زنان اهواز و سراسر خوزستان، آنها را به همبستگي هر چه بيشتر و  به اتحاد صفوف براي ادامه و استمرار اعتراض و تظاهرات دعوت كرد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۷بهمن ۱۳۹۵ (۱۵فوریه ۲۰۱۷)