۱۳۹۵ بهمن ۲۲, جمعه

هیل، نشریه کنگره آمریکا: زمان بالا بردن فشار بر رژیم ایران، فرا رسیده است


هیل نشریه کنگره آمریکا روز پنجشنبه 21بهمن 95 طی مقاله‌یی با عنوان زمان بالا بردن فشار بر رژیم ایران فرا رسیده است، به قلم علی صفوی عضو کمیته خارجی شورای ملی مقاومت و رئیس مؤسسه تحقیق سیاست خاورنزدیک واشینگتن نوشت:

آخوندهای حاکم بر ایران با آزمایش کردن موشک بالستیک در یک اقدام تحریک‌آمیز در ماه گذشته، عزم رئیس‌جمهور جدید آمریکا را خواستند به آزمایش بگذارند.

قول مایکل فلین مشاور امنیت ملی به اقدام سریع، چنان‌چه نقض تعهدات ایران ادامه یابد، دوران مماشات دولت اوباما را بر سرش واژگون کرده است.

با توجه به جنگ‌طلبی نظامی تهران از جمله دومین پرتاب موشکی این هفته و ادامه حمایتش از تروریسم بین‌الملل، زمان برای اقدام ممکن است جلوتر بیفتد.

شماری از گزینه‌های منطقی هستند که دولت ترامپ می‌تواند بدون این‌که دست به اقدام نظامی تمام‌عیار بزند، فشار بر رژیم ایران را بالا ببرد. اول این‌که آمریکا باید بازوی تروریستی این رژیم یعنی سپاه پاسداران را نامگذاری تروریستی کند و تحریمهای هدفمند علیه آن را افزایش دهد.

سپاه همراه با وزارت اطلاعات ایران نه تنها یک اهرم حساس این رژیم برای سرکوب و نقض حقوق‌بشر در داخل هستند بلکه به‌عنوان یک کارخانه تولید ترور در منطقه عمل می‌کنند.

سپاه پاسداران بنا‌ به گفته تحلیلگران اطلاعات آمریکا، در بمبگذاری مرکز یهودیان آرژانتین، در حمله مشابه در برجهای خوبر و همچنین در به‌کارگیری بمبهای کنارجاده‌یی و کشتن صدها سرباز آمریکایی در عراق دست داشته است…

اما به‌طور استراتژیک، اعمال تحریمها و مقابله با صدور ترور که رژیم ایران دارد کافی نیستند و برای مقابله مؤثر با این رژیم بایستی واشینگتن آسیب پذیرترین نقطه تهران یعنی بی‌ثباتی داخلی را هدف قرار بدهد.

در این رابطه دشمنان اصلی این رژیم تئوکراتیک، مردم ایران هستند.

سیاست اولیه دونالد ترامپ شامل اعمال تحریمها در این ماه پیشاپیش مورد استقبال جنبش اپوزیسیون سازمانیافته شورای ملی مقاومت ایران قرار گرفته است.

دیالوگ و تعامل توسط دولتهای گذشته آمریکا نتیجه عکس داشته است.

یک سیاست نو در رابطه با ایران، دولت جدید را قادر می‌سازد تغییر دموکراتیک در ایران را تسهیل کند که جهان را امن‌تر خواهد ساخت