۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

هراس باندهای حکومتی از سرنوشت تیره و تار نظام ولایت فقیه و برملا شدن ابعاد دیگری از فساد و چپاولهای هر دو باند حاکمیت آخوندی



مجلس رژیم امروز شاهد حمله اعضای مجلس از باند خامنه‌ای از برجام و دولت آخوند روحانی بود:
آخوند رسايي: آقاي روحاني, وزراي شما در هيات مديره ها بودن و ما اعلام مي كنيم, برخي از اينها ثروتشون 1000ميليارد تومان است.
ايشون چند روز پيش گفتن كه در مذاكرات برجام بدبينها و بدگمانها دائما مي گفتن نميشه وقتي توافق كرديم, اين بدبينها و بدگمانها گفتن اجرا نميشه, روز اجرا رسيد, بدبينها گفتن عمل نميشه, آقاي روحاني چه كسي بود كه ميگفت من خوشبين نيستم, غير از اينكه رهبر انقلاب فرمودند و غير از اينكه همين محقق شد ايا غربيها به وعده هاي خودشون عمل كردن.


كوچك زاده: بنابراين به شما توصيه مي كنم آقاي روحاني, بعد از سه سال از بدگويي و تهمت و فحاشي به اين و آن كه بناي جواب دادن به شما را هم ندارم دست برداريد و نمي گويم در 100روز ولي در 400روز باقيمانده فكري به حال بيكاري, گراني و مشكلات مردم بكنيد و يقين داشته باشيد خواست مردم, آزادي افسار گسيخته و فحشا كه موجب هتك و بي حرمتي خودشان مي شود نيست.
آخر, آقاي هاشمي با ارزيابي مطلوب شرايط كشور فرموده اند حالا ديگر ميتوانم راحت بميرم,

ابراهيم آقا محمدي: امروز مشكل اصلي مردم اشتغال و معيشت است, بيكاري بدترين بلاست كه روح و روان آدم را فرسوده ميكند. جوان را پير و دل مرده مي نمايد.
هزينه برجام را پرداختيم تا پولهايمان آزاد شود و اشتغال ايجاد شود و بر رفاه و آسايش برسيم, اما شيطان بزرگ بجاي آزاد كردن, مصادر مي كند, از برجام امامزاده اي درست كرده ايم كه هيچكس از چون چراي آن سوال نكند.
در برخي شهرستانها وضعيت مدافعين برجام چنان وخيم بود كه آنان را مجبور كرد رخت برجام از تن بركنند و لباس سنتي مردم جهت جلب راي بر تن كنند.

کامران: بيش از دو دهه است بگيد ما اينقدر شغل درست كرديم, اينقدر صادرات داشتيم, اينقدر فقر زدايي كرديم, خوب براي كي ها شغل درست كرديم, براي خارجيها, بعد با پررويي ميگيم اقتصاد مقاومتي, خجالت داره, ...

احمد توکلی عضو مجلس ارتجاع با اعتراف به گوشه‌یی از فساد افسارگسیخته در رژیم تبهکار آخوندی گفت: «در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دستگاههای مسئول مبارزه با فساد خودشان به درجاتی از فساد آلوده شده‌اند».
وی با اشاره به برکناری بیش از 170 قاضی به جرم دزدی افزود: این رقم نشان‌دهنده این است که دستگاه قضاییه به فسار گرفتار شده است. متأسفانه فسادها زیاد، شبکه‌یی و سیستماتیک شده‌اند و مسئولان نیز از زندگی ساده فاصله گرفته‌اند. وقتی مسئولان بخواهند در رفاه زندگی کنند مردمشان را بدبخت خواهند کرد.

امير عباس سلطاني عضو مجلس رژیم: با حجم فساد مالي و اقتصادي موجود كار به سر انجام نميرسد و بقول معروف با يك گل بهار نمي شود, چرا كه فساد به جان انقلاب و كشور افتاده است و اگر امروز قاطعانه برخورد نشود همه را به كام خود خواهد كشيد و فرقي بين اصولگرا و اصلاح طلب قائل نيست.
بجاي پاك كردن صورت مسله به حل واقعي مسله پرداخت, بدون محاكمه و اعدام كساني كه چه به صورت عمدي و سهوي جاده صاف كن امثال زنجانيها هستند, مبارزه با فساد تنها يك شعار است.


کيهان خامنه‌اي، با اشاره به نتايج نمايش انتخابات، نسبت به سرنوشت باند خامنه اي هشدار داد و نوشت که باند رفسنجاني و روحاني به «ايجاد حاکميت دوگانه» و حذف باند خامنه‌اي تحت عنوان «انقلاب‌زدايي» از جمهوري اسلامي مشغول است. اين روزنامه با اشاره به اين‌که باند برنده در نمايش انتخابات در صدد ايجاد مجلس سايه است با نگراني نوشت: نطفه يک پروژه امنيتي ضد (نظام) در تلاقي 2 جريان داخلي و خارجي منعقد مي‌شود. دولت و مجلس اگر نخواهند دل به الگوي ترسيمي از سوي (خامنه‌اي) بسپارند خواسته يا ناخواسته (در همين مسير قرار مي‌گيرند).

کيهان خامنه‌اي نیز با تکرار اين که برجام هيچ خاصيت ارزشمندي نداشته، باند رقيب را کساني توصيف کرد كه به «برجام‌زدگي» و «برجام ماندگي» دچار شده‌اند و دولت آخوند روحاني را فراخواند تا با پرهيز از «القاي استيصال و جبريت تسليم» رژيم آخوندي در برابر آمريکا، از «خيانت بزرگ» اجتناب کند.

آخوند احمد خاتمي عضو هيأت رئيسه خبرگان ارتجاع با اشاره به باند رفسنجاني و روحاني گفت: ”افرادي به‌دنبال آن هستند که ريل انقلاب را عوض کنند و آن را به سمت و سويي پرخطر هدايت کنند

آخوندحسيني بوشهري امام جمعه خامنه‌اي در قم، در هراس از انزواي بين‌المللي رژيم گفت:

يك روز ما را بعنوان ناقض حقوق بشر مطرح مي كنند، عده اي كه با اينها مشغول مذاكره بودند در رابطه با مسله انرژي هسته اي شايد به باورشون اين بود كه حالا ما اين گام را برداشته ايم ديگه ممكنه دشمنيهاي آمريكا ومانع تراشيهاي آمريكا لااقل كم بشود!! يك دفعه همه ناباورانه چشم باز كرديم در روز روشن 2ميليارد دلار از داراييهاي ملت ايران را با حكم يك دادگاه مصادره مي كنند، خيلي اتفاق عجيبي است.

جواد لاريجاني، توجيه‌گر شکنجه و اعدام در دستگاه قضايي رژيم نيز نسبت به نتايج برجام هشدار داد:

به نظرم پيام آمريكايي ها در واقع خيلي روشن است, يعني فكر نكنيد حالا ما بخشي از توانمندي اتمي شما را گرفتيم, كار شما حل شده, شما را مي چلانيم… هر چند وقت يكبار يك زهري توش مي ريزند, و كام را تلخ مي كنند, اينها ادعاهاي بيشتري دارند, پس ما بايد حواسمان جمع باشه…

اگر كساني مي گويند ما برجام را بايد بر اساس استيصال بپذيريم, اين حرف كاملا مخدوش است…

من برهان استيصال را بسيار خطرناك مي دانم. وقتي مي گويند ما نمي توانستيم يك قطره نفت بفروشيم…

ما نبايد اينجور باشه كه هر كاري دشمن كرد, بگيم خوب اين با روحش در تماسه روح برجامه چي هست؟

اوباما گفته كه ما بايد ايران بايد از خيلي از چيزها را بردارد, از گرفتن رابطه با اسراييل گرفته, حمايت ما از مقاومت تا مسايل سكولارها در داخل ايران, خوب اگر روح برجام اينه عجب روح خبيثي داره برجام. ما به اين روح چه تعهدي داريم.

از سوي ديگر، رفسنجاني بار ديگر، با اهرم خاطرات، پذيرش زهر آتش بس توسط خميني را «لحظات شيرين زندگي خود از پذيرش قطعنامه 598 توسط خميني» توصيف کرد و تلويحاٌ از خامنه‌اي خواست تا به جام زهرهاي بعدي تن بدهد. وي هم‌چنين شکست فضاحت بار خامنه‌اي در نمايش انتخابات را با گفتن «از آگاهي مردم خوشحالم» به وي خاطرنشان کرد.