۱۳۹۴ اسفند ۲۲, شنبه

نقض مستمر آتش بس از سوی رژیم ایران و ادامه اعزام پاسداران و مزدوران به سوری


تشکیل هوا نیروز سپاه پاسداران به دستور خامنه ای برای مداخله بیشتر در جنگ سوریه
رژیم ضد بشری آخوندی که به دنبال توافق آمریکا و روسیه و اجماع شورای امنیت ملل متحد ناگزیر به پذیرش ظاهری آتش بس در سوریه شده است، از یک سو به طور مستمر این آتش بس را نقض می کند و از سوی دیگر همچنان به اعزام پاسداران و مزدورانش به سوریه ادامه می دهد و خود را برای حملات گسترده بعدی، به ویژه در منطقه شمال حلب آماده می کند.

خامنه ای به پاسداران دستور داده که آماده باشند تا در اولین فرصت مناسب تهاجمات گسترده خود به اپوزیسیون و ارتش آزاد را از سر گیرند. یکی از طرحهای سپاه گرفتن جاده اصلی بین شهر نبل و حلب است. شهرک مایر در شمال نبل به صورت پادگانی در کنترل سپاه پاسداران و عوامل افغانی آنها در آمده است. آنها در حال کسب آمادگی برای حملات گسترده بعدی هستند.
همزمان شمار بیشتری از پاسداران در حال آماده شدن برای انتقال به سوریه هستند. از جمله نیروهای لشگر موسوم به نبی اکرم کرمانشاه به فرماندهی سرهنگ اکبر نظری در ورزشگاه آزادی کرمانشاه در حال کسب آموزش هستند تا حداقل دو گردان از این لشگر بعد از نوروز ۱۳۹۵ به سوریه اعزام شوند. سپاه در سالنهای این ورزشگاه میدان مین آموزشی ایجاد کرده است.
سپاه پاسداران همچنان به اعزام نیروهای مزدور از شهرهای بزرگ ایران به سوریه ادامه می دهد. روزانه تنها سه پرواز از آبادان مزدوران را به دمشق منتقل می کند. در روز شنبه ۱۵ اسفند، حدود ۳۰۰ نفر از گروه النجباء از گروههای مزدور عراقی نیروی قدس از آبادان به دمشق پرواز کردند.
از سوی دیگر خامنه ای در روز سوم اسفند به منظور پیشبرد تهاجمات جنایتکارانه در سوریه دستور ایجاد هوانیروز نیروی زمینی سپاه را صادر کرد. قرار است هلیکوپترهای هوا-فضای سپاه به نیروی زمینی سپاه منتقل شود.
خامنه ای با استفاده از پولهای آزاد شده بعد از توافق اتمی در حال خرید میلیاردها دلار جنگ افزار پیشرفته از روسیه برای سپاه پاسداران و برای ارتش بشار اسد است. شمار زیادی هلیکوپتر و هواپیماهای جنگنده و تانکهای تی ۹۰ در این شمار است. رژیم ایران بعد از توافق اتمی متعهد شده است بخش زیادی از هزینه تسلیحات مورد نیاز اسد را به روسیه پرداخت کند.
شورای ملی مقاومت ایران