۱۳۹۴ آذر ۲۳, دوشنبه

اطلاعيه - كميسيون بهداشت و درمان شوراي ملي مقاومت ايران : شيوع آنفولانزاي خوکي در استانهاي مختلف ايران، بي عملي رژيم و مخفي كردن آمار واقعي

 
اطلاعيه - كميسيون بهداشت و درمان شوراي ملي مقاومت ايران : شيوع آنفولانزاي خوکي در استانهاي مختلف ايران، بي عملي رژيم و مخفي كردن آمار واقعي
 
شيوع آنفولانزاي خوکي (ويروسN1H1) در استانهاي کرمان و سيستان و بلوچستان ابعاد گسترده يي به خود گرفته و به ساير مناطق نيز کشيده شده است. اما رژيم ضد انساني حاكم كمترين اقدامي براي جلوگيري از شيوع بيماري و معالجه مبتلايان نكرده و بودجه يي به مقابله با آن اختصاص نداده است و در وحشت از اعتراضهاي اجتماعي با انتشار اخبار دروغ تلاش مي كند آمار واقعي مبتلايان و قربانيان را مخفي نگاه دارد.
از يك سو سركردگان رژيم ادعا مي کنند فقط چند نمونه ابتلا مشاهده شده و بيماري تحت كنترل است، از سوي ديگر وزارت بهداشت رژيم اعلام کرده بعد از كرمان و سيستان و بلوچستان، کردستان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختياري، اصفهان، تهران، سمنان و خراسان شمالي به زودي درگير آنفلوآنزي خوكي خواهند شد.
حسن پور، نماينده مجلس ارتجاع از کرمان دراين رابطه گفت «بيش از 30 نفر ظرف دو سه روز گذشته مثل برگ خزان تو استان كرمان و سيستان و بلوچستان از بين رفته اند». محمد مهدي زاهدي يک نماينده ديگراز شهر کرمان از بستري شدن 750نفر به دليل ابتلا به اين بيماري در بيمارستانهاي كرمان خبر داد.
وزارت بهداشت رژيم بعد از دو هفته شمار كساني كه در اثر اين بيماري درگذشته اند را 33 نفر اعلام کرد.و در حاليكه خبرهاي رسيده از شهر مهران در استان ايلام، حاکي از چند مورد درگذشت بر اثر اين بيماري است مسئولان حکومتي، ورود اين بيماري در استان ايلام و شهرهاي مرزي را تكذيب مي‌كنند.
هاشمي وزير بهداشت روحاني در يك رويكرد ضد انساني مي گويد: «هميشه ويروس آنفولانزا براي يك عده يي خطرناكه...ديگه در اين فصل نيازي به استفاده از واكسن نيست» (تلويزيون حکومتي- 17 آذر). در همين حال به گزارش خبرگزاري حكومتي مهر در روز 11 آذر داروهاي مورد نياز اين بيماري در داروخانه ها و بيمارستانها وجود ندارد و بنا به اذعان برخي از كارگزاران رژيم در بخش بهداشت، بسياري از بيمارستانهاي ايلام و كرمانشاه فاقد تخت‌هاي ايزوله تنفسي هستند كه لازمه معالجه مبتلايان به اين بيماريست.
كودكان زير پنج سال، زنان باردار، سالمندان و همچنين مبتلايان به بيماري قند، بيماريهاي قلبي، ريوي و كبدي در مقابل اين ويروس آسيب پذيرتر هستند و بي عملي رژيم آخوندي براي جلوگيري از شيوع اين بيماري، زندگي اين نوع افراد را به طور مضاعف به خطر مي اندازد. در سالهاي اخير فرانسه و دولتهاي اروپايي و بسياري از ديگر دولتها براي مقابله با شيوع اين بيماري طرحهاي گسترده واكسيناسيون به اجرا در مي آورند.
در حاليكه سرمايه هاي مردم ايران توسط رژيم آخوندي صرف پروژه هاي ضد ملي اتمي و صدور بنيادگرايي و سركوب داخلي و يا از سوي سرمداران رژيم چپاول مي شود، بودجه اختصاص يافته به بهداشت و درمان و سرمايه گذاريهاي بنيادين براي سلامت عمومي يكي از پايين ترين رتبه ها در جهان و مرگ و مير در اثر بيماري يكي از بالاترين نرخها را دارد