۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳، با شرکت صدها شخصیت سیاسی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی پاریس - ۹ تیر ۱۴۰۳


                                     مایک پمپئو-وزیر خارجه آمریکا ۲۰۲۱

مایک پمپئو-وزیر خارجه آمریکا

خانم رجوی بسیار خوشحالم که امروز در حضور شما باشم در جمع کسانی که متعهد به آزادی ایران هستند. این هدفی است که باید به پیروزی برسد. من خوشحالم که با وجود چالشهای زیاد در کنار شما باشم.

امروز اینجا هستم که بگویم این مقاومت برای ما معنای خاصی دارد. مقاومتی که پیروز می‌شود. من روی مردم ایران حساب می‌کنم برای رسیدن به این هدف. رژیم ایران بعد از مرگ رئیسی بیشتر از قبل شکننده است. او یک عروسک دست ولی‌فقیه بود.

شما می‌توانید تحریم انتخابات رژیم را ببیند ما می‌دانیم تغییر ضروری است. به این خاطر این تنها با آرزو به‌دست نمی‌آید این تغییر با یک جنبش سازمان‌یافته توسط مردم ایران میسر می‌شود. امروز که اینجا هستم روی شما حساب می‌کنم. خانم رجوی خود شما و همه شما که اینجا هستید تحت تعقیب بودید. من روی شما حساب می‌کنم. آنها کابوس آخوندها شدند. آنها قدرتی هستند که آینده‌یی روشن را برای مردم ایران به ارمغان می‌آورند. آنها شایسته حمایت ما هستند. هیچ وقت دیر نیست که ما از مخالفان این رژیم حمایت کنیم.

ما باید این موضوع را به‌رسمیت بشناسیم که یک آلترناتیو واضح وجود دارد. هر هفته در صدها شهر این آلترناتیو رژه می‌رود. سازمان مجاهدین برای مسائل مختلف راه‌حل دارد.

بله یک آلترناتیو وجود دارد.

من مطمئن هستم در زمان حیات خودمان سقوط رژیم ایران را می‌بینیم و آن را جشن می‌گیریم.

خانم رجوی برنامه ۱۰ماده‌یی شما راه‌حل است برای درهم شکستن رژیم آخوندی آنها را از درون نابود می‌کند. این برنامه‌یی است که نوید نابودی آخوندها را می‌دهد

آخوندها می‌توانند خیلیها را بکشند اما نمی‌توانند روحیه آنها را بکشند این چیزی بود که من در اشرف۳ دیدم. آن کتاب قرمز شهیدان را دیدم. شما نمی‌گذارید هدف والای شما نابود بشود.

وقتی من مقاومت شما را دیدم احساس کردم که رژیم از شما می‌ترسد.

من ایمان دارم با مقاومت شما روز آزادی را ببینیم.

میشل آلیو ماری وزیر ارشد در دولت فرانسه (۲۰۱۱)

میشل آلیو ماری 

خانم مریم رجوی از زمانی که شما را می‌شناسم می‌دانم چقدر قاطع و محکم هستید

ما می‌دانیم که رژیم ایران شکننده‌تر شده است. اعدامها ۴۸درصد بیشتر شده است اما اینها مانع از این نشده که زنان و مردان ایرانی برخیزند و مبارزه کنند

رژیم ایران پشت سرکوب زنان و گروگانگیری حکومتی است.

اینها همه نشانه‌های ضعف رژیم است و ما باید به کسانی کمک کنیم که همهٔ ریسکها و خطرات را در برابر این رژیم به جان می‌خرند

برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم رجوی این امید را برای جامعهٔ بین‌المللی به‌وجود می‌آورد که صداهای رسمی که رژیم را محکوم می‌کنند بیش از پیش افزایش پیدا کند

برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰:

برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه

نمایش روز جمعه رژیم ایران یک کمدی بود. بعضی‌ها امیدوار بودند که یک کسی که ادعا می‌کند به رژیم نزدیکتر است روی کار بیاید. اما این در این رژیم واقعی نیست.

مردم ایران خواهان زندگی در یک حکومت آزاد هستند. به افزایش خشم عمومی در ایران باید توجه کرد. هر سال ما باید به شما تبریک بگوییم به‌خاطر قدرت مردم که شما نمایندگی می‌کنید.

چه قدرت و چه شجاعتی شما داشتید در برابر سرکوبگری رژیم، شجاعتی که زنان و جوانان داشتند. امیدوارم که زنان به مبارزه خود برای تغییر رژیم ادامه بدهند.

اتحاد نامبارکی بین رژیم و سایر دیکتاتوریها شکل گرفته که بسیار خطرناک است. ابتدا می‌خواهم قدردانی خود و میلیونها فرانسوی را از شما خانم رجوی اعلام کنم. برای آن‌که بیشتر بتوانم در کنار خانم رجوی بمانم و بیشتر حمایت کنم. باید شما را در ایران ببینیم.

جان برد وزیر خارجه کانادا (۲۰۱۵):

جان برد

من درود می‌فرستم به شجاعت کانون‌های شورشی

مماشات تنها به ماندن این رژیم در قدرت کمک می‌کند. اگر می‌خواهیم با سرکوب این رژیم مقابله کنیم، باید در برابر این رژیم قاطع باشیم. ما مفتخریم که کانادا بالاخره سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد. ما از شما بسیار الهام و انگیزه می‌گیریم.

جودی اسگرو - وزیر مهاجرت کانادا (۲۰۰۵):

جودی اسگرو - وزیر مهاجرت کانادا

خوشحالم که دولت من دو هفتهٔ پیش سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد و امیدوارم که انگلستان و اتحادیهٔ اروپا نیز چنین کنند. خانم رجوی رهبری شما فوق‌العاده است. به حمایت از شما ادامه می‌دهیم.

پتر آلتمایر رئیس دفتر صدراعظم آنگلا مرکل ۲۰۱۸

پتر آلتمایر – وزیر اقتصاد و انرژی آلمان (۲۰۲۱)

پتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان 

آنچه در ایران دیروز صورت گرفت انتخابات نبود نمایش بود. فقط کاندیداهای آخوندها شرکت داشتند.

خانم رجوی گرامی شما حمایت غرب را دارید من مطمئن هستم که حمایت غرب از مبارزه در ایران خیلی خیلی افزایش پیدا می‌کند. چون رژیم ایران فقط مردم ایران را سرکوب نکرده بلکه منطقه را در خطر قرار داده است. کشورهای اروپایی و غربی باید از اپوزیسیون ایران حمایت کنند. به تأکید می‌گویم برنامه ۱۰ماده‌یی سند عدالت و آزادی و دموکراسی است. برای هر کشوری در جهان افتخار به بار می‌آورد. این برنامه باید در ایران به اجرا گذاشته شود و مورد حمایت قرار بگیرد.

امیدوارم پارلمان ارو پای جدید با قاطعیت عمل کند و سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهد.

جهان این را به‌رسمیت شناخته که این رژیم کارش رو به پایان است. ایران در ماهها و سالهای آتی یک کشور دموکراتیک خواهد شد. امروز شما خورشید را آوردید و بیایید که این خورشید را همه جا داشته باشید.