۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳، با شرکت صدها شخصیت سیاسی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی پاریس - ۹ تیر ۱۴۰۳ ----- شماره


                دومینیک آتیاس - رئیس شورای اداری بنیاد وکلای اروپایی:

من به‌عنوان یک فعال مدنی از بی‌ارادگی سیاستمداران غربی عصبانی هستم. من به آنها می‌گویم شانتاژ و باج دادن را متوقف کنید. شما نمایندگان اتحادیه اروپا دیگر این قدر ما را خجالت‌زده نکنید

‌فکر می‌کنید مقاومت در برابر تروریسم باج دادن به آنهاست؟! این ضعف خجالت‌آور است. شما با این رفتار تروریسم رژیم ایران را حمایت می‌کنید.

آقایون با این رفتار تروریسم رژیم ایران را تشویق می‌کنید و همدست می‌شوید با کسانی که کشتار می‌کنند و به هرج و مرج دامن می‌زنند. همدست سوءقصد علیه نایب‌رئیس پیشین پارلمان اروپا آقای ویدال کوادراس. از حامیان پایدار مقاومت ایران می‌شوید چه زمانی تصمیم می‌گیرند سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار بدهید.

‌شما منتظر چه هستید؟ چند سوءقصد دیگر چند کشته دیگر باید وجود داشته باشد از شجاعت و مبارزه رزمندگان مقاومت ایران الگو بگیرید از مقاومت ایران یاد بگیرید که با خون راه خودش را باز می‌کند. این حق است

از مریم اکبری منفرد خجالت بکشید که به ۱۴سال زندان محکوم شده چون دادخواهی خون خواهر و برادران خود را کرده بود

درود بر کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران. آفرین به شجاعت آنها! هیچ چیز آنها را متوقف نمی‌کند. ما این همه را می‌بینیم. این همه جوان! عجب شجاعتی!

که قلب آن با ما می‌تپد و ما فریاد می‌زنیم زن مقاومت آزادی

کی‌یرا رودیک – نمایندهٔ پارلمان اوکراین، رهبر حزب هولوس:

ما از همهٔ‌دنیا اینجا جمع شده‌ایم برای آزادی. من وقتی پرچمهای اوکراین را در تظاهرات شما دیدم گرمایی را در قلب خودم احساس کردم.

ما باید امید داشته باشیم. امید در مبارزه است. باید این امید را زنده نگه داشت و مقاومت را ادامه داد من از شما تشکر می‌کنم خانم رجوی که در ملاقات به من گفتید اگر مردم و همه کسانی که از ما حمایت می‌کنند اگر ما مقاومت کنیم به حقوق خودمان و به پیروزی می‌رسیم و این پیامی است برای همه...

پروفسور آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس پارلمان اروپا ۱۹۹۹ تا ۱۴۰۱

به‌رغم توطئه تروریستی رژیم حاکم بر ایران که یک ضارب را فرستاد من را بکشد یک معجزه رخ داد و من زنده هستم و مصمم هستم راه خود را ادامه بدهم.

ما همراه شما خواهیم بود برای آزاد کردن ایران و ساختن مجدد آن. زمان آن است که زنجیرهایی که ایران را ۴۵سال تحت سرکوب نگه داشته است از هم بگسلد. جایی که زنان و مردان برابر باشند و حاکمیت قانون وجود داشته باشه و زن‌ستیزی به پایان برسد. ایرانی که یک جامعه مدنی شکوفا باشد و هیچ محدودیتی برای زنان نباشد. حتی رئیس‌جمهور زن.

این دیدگاهی است که به من تحمل و قدرت پایداری می‌دهد در برابر هر درد و رنجی. اکنون هزاران ایرانی هستند رزمندگان آزادی ایران که مبارزه کردند و شکنجه و زندان را تحمل کردند. این‌طور با فروتنی افتخار می‌کنم که بخشی از این جنبش هستم.

وقتی من در ۲۰۰۸ تصمیم گرفتم به‌رغم تهدیدهای موجود به اشرف در عراق بروم دیدگاههای مسعود رجوی را خواندم. آنچه امروز هم ضروری است. آرزوی آزادی ایران نزدیکتر از هر زمانی به واقعیت تبدیل می‌شود. دیروز مردم باز هم انتخابات را تحریم کردند و به یمن فعالیت‌های کانون‌های شورشی هست که آرزوی ایران آزاد هر چه نزدیکتر می‌شود.

مسعود رجوی یک رهبر واقعی است. کسی که در برابر سبعیت بنیادگرایی اسلامی ایستاده است و نسلی را هدایت می‌کند. ۴۵سال است متوقف نشده است. بدون مسعود رجوی ما با یک خلیفه از بنیادگرایان روبه‌رو می‌شدیم و یوغ آنها ادامه پیدا می‌کرد. مسعود رجوی مردی که دلم می‌خواهد او را در ایران ببینم.

خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمان:

خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمان در پیامی که توسط آقای لئو داتسنبرگ رئیس کمیته همبستگی برای ایران آزاد قرائت شد گفت:

این زنان و مردان ایرانی سالیان است در وضعیت درد و رنج هستند. سالیان است تحت کشتار و شکنجه هستند. آنها برای حقوق‌بشر و کرامت همه انسان‌ها مبارزه می‌کنند. آنها تسلیم نمی‌شوند با این تعهد که بیش از همیشه قیمت بدهند. این قدرت را نشان می‌دهند و به ما نشان می‌دهند که می‌توانیم تأثیرگذار باشیم.

ما هم فراخوان می‌دهیم که با شما هستیم و شما را الگو قرار می‌دهیم. ما با صدای بلند می‌گوییم این همبستگی چطور ادامه یافته است. قدرت مقاومت و این دیدگاه که ما تسلیم نمی‌شویم. آزادی تمام‌عیار هدف ماست. سرکوب باید به پایان برسد. تا مردم بتوانند در صلح و آزادی و همبستگی زندگی کنند. ما تسلیم نمی‌شویم. ما در مبارزه برای آزادی حضور داریم و با قدرت ادامه خواهیم داد.

آنچه اتفاق افتاده به‌خاطر شجاعت رهبری این مقاومت است. خانم مریم رجوی برای آزادی و دموکراسی مبارزه می‌کنند.

دیانا اشتوکر – شهردار وایل آم راین – نماینده مجلس فدرال آلمان ژوئن ۲۰۲۴

به‌عنوان شهردار و نمایندهٔ پیشین پارلمان آلمان از خواسته‌های مردم ایران و از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی حمایت می‌کنم. حق مردم ایران برای مقاومت و آزادی باید از حمایت جامعهٔ بین‌المللی برخوردار باشد. سپاه پاسداران باید لیست‌گذاری شود و این یک ضرورت در حمایت از مردم ایران است. با خوشحالی حمایت ۵۱۰تن از نمایندگان پارلمان آلمان را اعلام می‌کنم که از خواسته‌های مردم ایران حمایت می‌کنند. همهٔ ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم که هر روز برای آزادی خود می‌جنگند. مریم رجوی یک الگو و الهامبخش زنان و دختران ایرانی برای آینده بهتر است.

سناتور رابرت توریسلی:

دیروز ۸۸درصد مردم ایران با عدم شرکت در انتخابات نمایشی رژیم حرف خودشان را اعلام کردند دوستان من! مبارزه برای آزادی مردم ایران پیروز خواهد شد و این فقط بستگی به زمان دارد. هر چه شما سخت‌تر بجنگید آزادی سریع‌تر به دست می‌آید. مردم آلمان تسلیم نشدند. مردم ایران شما که عاشق کشور تان هستید پیروز خواهید شد.