۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳، با شرکت صدها شخصیت سیاسی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی پاریس - ۹ تیر ۱۴۰۳ ----

           امانوئلیس زینگریس - رئیس هیأت پارلمانترهای لیتوانی در شورای اروپا

خانم رجوی متشکرم که چهره اسلام را در اروپا و دنیا نجات دادید ما از شما حمایت می‌کنیم من گزارشگر عمومی حقوق‌بشر هستم ما پشت شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم شما باید مبارزه‌تان را نمایندگی کنید و در پارلمانهای اروپایی سخنرانی کنید بسیاری از ایرانیان در کشورهای مختلف اروپایی هستند.

موزه مقاومت به ما نشان می‌دهد قتل‌عامی صورت گرفته و باید همه جنایتهایی که صورت گرفته را نشان بدهد تا این رژیم در دادگاههای بین‌المللی در آینده محاکمه بشوند. ما باید مانع گروگانگیری رژیم برای آزاد کردن عوامل قاتلشان در کشورهای غربی بشویم.

ژنرال جیمزجونزنخستین مشاورامنیت ملی رئیس‌جمهوراوباما۲۰۰۸-فرمانده پیشین ناتو

در حالی که رژیم تلاش می‌کند صدای مردم ایران را خاموش کند اما ما باید تلاش کنیم این صدا بیشتر و بیشتر شود. رژیم باید بداند که هر ضرب و شتم مردم در خیابان‌ها و هر اعدام و هر میزان کمک به نیابتیها اتفاقاً مقاومت را قوی‌تر می‌کند. روحیه جوانان ایران سرشار از مقاومت است. تلاش آنها و حامیان آنها برای پایان دادن به رژیم در حال افزایش است.

جامعه جهانی باید از خانم رجوی و طرح ۱۰ماده‌یی و شورای ملی مقاومت حمایت کند. این طرح امید مردم ایران برای آزادی را نشان می‌دهد و تمام کسانی که جانشان را برای آزادی فدا کردند. رژیم ایران از شورای ملی مقاومت که بدون خستگی می‌جنگد می‌ترسد. مردم ایران حق برخورداری از حق دفاع مشروع بر اساس اعلامیه جهانی حقوق‌بشر دارند.

جان بولتون

افتخار بزرگی برای من است که در کنار شما باشم. دوست دارم نکته پایانی را اول بگویم. سیاست دولت آمریکا باید سرنگونی رژیم آخوندی باشد. رژیم ایران نه تنها تهدیدی برای مردم ایران بلکه تهدیدی برای کشورهای غربی است. این دو موضوع کلیدی است.

رژیم ایران سیاست ترور و ارعاب را دنبال می‌کند. به همین خاطر است که رژیم دنبال سلاح اتمی است. در حال ساخت موشک بالستیک است.

اپوزیسیون ایران و شورای ملی مقاومت هدفش چیست؟ شورای ملی مقاومت یک شبکه عظیم در داخل ایران دارد. من از نزدیک آنچه گفتند را دنبال کردم. در بیست سال حتی یک مورد نبوده است که اطلاعات آنها فاقد پشتوانه باشد. این پایه‌یی است که بر اساس آن یک استراتژی بسازیم که مردم به خواسته خود برسند. تغییر کار مردم ایران است ولی ما می‌توانیم کمکهای زیادی بکنیم. قطعاً مردم ایران سرنگونی را انجام می‌دهند. خامنه‌ای بحران جانشینی دارد. انتخاباتش برای حل بحران جانشینی بوده است.

تنها راه سرنگونی این رژیم است. وضعیت برای خامنه‌ای بسیار وخیم است. ما می‌دانیم وقتی رژیم سرنگون شود. مردم ایران خواهان یک دولت مردمی هستند. آنها شایان آن هستند.

لویی فری رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا. اف.بی.آی (۲۰۰۱)

خانم رجوی شما همواره الهامبخش ما در مبارزه بوده‌اید و همیشه ما را به جلو هدایت کرده اید

اولین موضوع که می‌خواهم بر آن تأکید کنم نقش کانون‌های شورشی در این شرایط و ضرورت حسابرسی از رژیم حاکم است. تحریم انتخابات رژیم نشان می‌دهد که این رژیم نفسهای آخر را می‌کشد.

من بارها تلاش کردم که درباره انفجار تروریستی برجهای خوبر یا حداقل در مورد ۱۴نفری که در آن دست داشتند اقدام کنیم اما موافقت نشد برای من سابقه تروریسم رژیم شناخته شده است. ما باید در این باره اقدام کنیم. در آمریکا قوانینی وجود دارد که ما از سران این رژیم در هر جای جهان حسابرسی کنیم.

مایکل موکیزی - وزیر دادگستری آمریکا (۲۰۰۹):

حضور بسیار کم مردم و تحریم انتخابات رژیم در روز جمعه چشمگیر بود. این روندی بود که از سال۱۳۶۰ شروع شد. و تا قیام ۴۰۱ ادامه یافت. ما می‌بینیم که به موازات اعتلای مقاومت مردم ایران شاهد اضمحلال رژیم هستیم. چنین رژیمی برای همیشه باقی نخواهد ماند. تنها کار باقی مانده از قرن بیستم سرنگونی رژیم بود و این کاری است که شما باید به آن جامهٔ عمل بپوشانید و دولتها هم باید از آن حمایت کنند.

لیندا چاوز: مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید

ما از خانم مریم رجوی حمایت می‌کنیم. مریم رجوی الهام‌بخش و نماد شجاعت است. مبارزه او مبارزه ما هم هست. زنان در ایران تحت ستم هستند. این رژیم ناقض حقوق‌بشر و هم‌چنین تهدیدی برای امنیت و صلح جهانی است. رژیم کشتی‌ها را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهد. با حمایت از حزب‌الله منطقه را به آتش کشیده است. بنابراین ما این جا جمع شده‌ایم تا این رژیم را متوقف کنیم. تغییر رژیم در ایران شرایط را فقط برای مردم ایران تغییر نمی‌دهد بلکه برای همه ما در جهان مهم است. زیرا رژیم ایران یک تهدید اتمی است. دلیلی که ما از مریم رجوی حمایت می‌کنیم این است که او جهانی را تصویر می‌کند که همه مردم به حقوق خود دست می‌یابند.

اینگرید بتانکور - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا:

همهٔ ما به ناامنی اشاره کردیم چون ابرهای تیره و تاری را در افق می‌بینیم، اما من در انتهای این تونل یک نور امید را می‌بینم و می‌خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم.

ما در لحظه‌یی هستیم که دموکراسیها با دیکتاتوریها در جنگ هستند. رژیم ایران یک ضربه و شکست جدی روز جمعه در انتخابات دریافت کرد. از جانب مردمی که نخواستند وارد بازی رژیم شوند.

خانم رجوی شما دانش و عشق لازم برای تغییر را دارید و این نیروی تغییر زنان هستند. تغییر تاریخی که داریم می‌بینیم

تضمین صلح جهانی به پیروزی رزم شما در ایران وابسته است. شبکه‌های اطلاعاتی رژیم پشت این هستند که نگذارند از شما حمایت کنیم. علت سیاست مماشات همین است. آنها می‌خواهند نگذارند از مقاومت ایران حمایت کنند.

ما چندی پیش با خشم با مقاله‌یی در لوموند مواجه شدیم که گویا همه‌اش توسط سپاه پاسداران دیکته شده بود و این نشانهٔ این است که ما داریم پیروز می‌شویم. چرا باید این همه تلاش کنند که نگذارند ما اینجا در کنار مریم باشیم.

اگر ما موفق شویم این پیامی بسیار قدرتمند می‌دهد. پیام این است که بازی تمام است. یعنی مریم موفق شده در امید دادن به مردم ایران.

یکی دیگر از دلایل حمایت ما از مقاومت ایران، شکست رژیم است. شکست در خریدن روزنامه‌نگاران، چرا که این مقاومت قدرتمند است و تنها سازمانی است که می‌تواند در ایران یک مقاومت مستمر را ادامه دهد.

این مقاومت موفق شده برنامه‌های مخفی اتمی رژیم را افشا کند. کانون‌های شورشی مجاهدین در سراسر ایران گسترش پیدا کرده و رژیم در مقابله با آنها شکست‌خورده است.

آنها شکست خوردند چون امروز حمایت از مقاومت ایران عظیم است. حمایت پارلمانها در کشورهای مختلف

مبارزهٔ مردم ایران مبارزه ماست. آنها متوقف شدنی نیستند. ما تا ابد خواهان ایران آزاد هستیم.