۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۳، با شرکت صدها شخصیت سیاسی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی پاریس - ۹ تیر ۱۴۰۳


                   گی فرهوفشتاد – نخست‌وزیر بلژیک (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸)

می‌خواهم از این موقعیت استفاده کنم که یک پیام واضح به رهبران اتحادیه اروپا بدهم. بعد از انتخابات پارلمان اروپا رهبری جدیدی در اتحادیه اروپا تعیین شده است. شخص جدیدی برای مسئول سیاست خارجی اروپا انتخاب شده است. من به رهبران اروپا فراخوان می‌دهم که سیاست خود را در قبال رژیم ایران تغییر بدهند. سیاست آنها همواره شکست‌خورده است. سیاست استمالت جویانه بوده است. چون رژیم ایران به سیاست جنایتکارانه و شرورانه خود ادامه می‌دهد. در داخل ایران سرکوب زنان ایران ادامه می‌دهد چون زنان ستون فقرات مقاومت هستند.

ما یک استراتژی جدیدی نیاز داریم. یک استراتژی مؤثر. استراتژی باید بنا بر ۴ ستون باشد

اولین ستون شناسایی سپاه پاسداران به‌عنوان سازمان تروریستی

دومین بخش از استراتژی توقف زنده کردن برجام و توافق اتمی است.

ما نیاز یه یک سیاست جدید برای مقابله با گروگانگیری داریم

چهارمین پایه این است که اپوزیسیون دموکراتیک و آلترناتیو معتبر یعنی شورای ملی مقاومت را به‌رسمیت بشناسند.

۸۸ درصد مردم انتخابات را تحریم کردند. در انتخابات پارلمانی قبلی ۷درصد شرکت کردند و ۹۳درصد مردم تحریم کردند چطور می‌توانیم بگوییم این رژیم مشروعیت دارد.

زمان آن رسیده است که رهبران اروپایی با آلترناتیو دموکراتیک رابطه برقرار کنند تا آینده‌یی بهتر برای مردم ایران به ارمغان بیاورند.

استفن هارپر نخست‌وزیر کانادا ۲۰۱۵-۲۰۰۶

استفان هارپر(نخست وزیر سابق کانادا)

تحریم گسترده انتخابات نشان می‌دهد مردم ایران این رژیم را رد می‌کنند و به سرنگونی آن رأی می‌دهند. مردم ایران فریب این رژیم را نمی‌خورند.

برخی کارشناسان غربی مدعی هستند رژیم آلترناتیوی وجود ندارد. زمانی هم که شاه در قدرت بود همین حرفها را می‌زدند. اما رژیم فعلی بسا ضعیف‌تر است. منفورتر و فاسدتر است. رژیم به بهای در دو رنج مردم ایران جنگ را به همه جا گسترش می‌دهد. چطور با رفتن این رژیم وضع بدتر می‌شود.

تنها یک راه هست. با تشدید تحریم‌ها. با محکوم کردن نقض حقوق بشر

نه با ارتباط با رژیم بلکه با بستن سفارتهای آن در سراسر جهان

من از امضاکنندگان یک نامه هستم شامل ۱۳۷تن از رهبران جهان که تأکید می‌کند مقاومت سازمان‌یافته ایران را حمایت می‌کنیم. تنها راه مقابله با این رژیم که یک سرطان است حمایت از این آلترناتیو هست. شورای ملی مقاومت قویترین سازمان است با شبکه‌یی در سراسر ایران با رهبری خودش با رد دیکتاتوری در گذشته جدایی دین و دولت و پذیرش اقلیتهای قومی و مذهبی و یک ایران غیراتمی در صلح با تمام دنیا. این ارزشش را دارد که برای آن مبارزه کنیم.

ناتالی گاوریلیتسا - نخست‌وزیر مولداوی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳

ناتالی گاوریلیتسا - نخست‌وزیر مولداوی

گردهمایی امسال مقاومت ایران یک ویژگی دارد که پس از مرگ رئیسی رژیم بسیار متزلزل شده است. مبارزه مردم ایران مبارزه ما هم هست. این رژیم از گروه‌های تروریستی در خاورمیانه حمایت می‌کند. مماشات با رژیمهای خودکامه هیچ نتیجهٔ مثبتی نخواهد داشت بلکه رژیم را جری‌تر می‌کند. ایرانیان خارج کشور نقش مهمی در ایجاد ایران آزاد خواهد داشت. خانم رجوی الهامبخش زنان و دختران ایران هستند که شجاعت بی‌مانندی از خود نشان دادند. این زنان فقط برای برابری زن و مرد مبارزه نمی‌کنند آنها برای حقوق‌بشر مبارزه می‌کنند. خطاب به مردم ایران می‌گویم که شما در مبارزه‌تان تنها نیستید مبارزه شما الهامبخش همهٔ ماست و این مبارزه به هدف خود خواهد رسید.

 اندا کنی – نخست‌وزیر جمهوری ایرلند (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷):

-اندا کنی نخست‌وزیر ایرلند: 

پایان رژیم ایران فرا خواهد رسید و وقتی فرا برسد خیلی به‌سرعت پیش خواهد رفت.

این رژیم به خواست خودش کنار نخواهد رفت، بر جنایاتش خواهد افزود. اما شجاعت و پایداری سرانجام این رژیم را به پایان خواهد رساند

عبدالله هوتی – نخست‌وزیر کوزوو (۲۰۲۱)، نمایندهٔ پارلمان:

عبدالله هوتی – نخست‌وزیر کوزوو

حضور ما امروز از سراسر جهان عزم جزم ما را در حمایت از مردم ایران نشان می‌دهد و امروز روشن است که رژیم سرکوبگر کنونی نمی‌تواند دوام بیاورد

به نظرم به‌زودی به‌عنوان یک حادثه تاریخی ثبت خواهد شد مردم ایران و تاریخشان نشان داده که هر رژیم سرکوبگری سقوط می‌کند

خانم رجوی گرامی شما از حمایت ما و همبستگی ما برخوردارید هر چند هنوز آزادی مردم شما محقق نشده ولی به یاد داشته باشید که شما تنها امید میلیونها دختر و پسر جوان هستید که خواهان آزادی هستند.