۱۴۰۱ اسفند ۲۱, یکشنبه

اجلاس واشنگتن در حمایت از قیام ایران برای ایران آزاد و جمهوری دموکراتیک


   حضور و سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده       مقاومت در اجلاس واشنگتن

اجلاس واشنگتن در حمایت از قیام ایران برای ایران آزاد و جمهوری دموکراتیک

روز شنبه، ۲۰اسفند ۱۴۰۱(۱۱مارس) اجلاسی در واشنگتن در حمایت از قیام ایران «برای ایران آزاد و جمهوری دموکراتیک» با گردهمایی هموطنان آزاده و سخنرانی مایک پنس، معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا، برگزارشد.

در این اجلاس، شماری دیگر از شخصیت‌های آمریکایی، از جمله سناتور سم براون بک، ژنرال وسلی کلارک، فرماندار گری لاک و سناتور رابرت توریسلی نیز شرکت داشتند.

سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران آغاز شد.

مایک پنس – معاون رئیس‌جمهور آمریکا (۲۰۲۱): افتخاری است برای من که بار دیگر از شما استقبال کنم در اجتماع در واشنگتن برای یک ایران آزاد و دموکراتیک

مایک پنس: بگذارید به‌روشنی بگویم که من اینجا هستم چون یک هدف روشن و مشخص داریم. تولد یک ایران آزاد و دموکراتیک و شکوفا

مایک پنس: به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و برای همه دوستانم که از اشرف۳ ما را می‌بینند درود می‌فرستم

مایک پنس: من از جانب مردم آمریکا با شما صحبت می‌کنم. مردم آمریکا از یک حکومت عادلانه در ایران مبتنی بر آزادی و عدالت حمایت می‌کنند

مایک پنس: آمریکا به‌طور باور نکردنی از ایرانیانی که به آمریکا مهاجرت کرده‌اند، غنی شده است

مایک پنس: شما کسانی را که در ایران پشت سر گذاشته‌اید، مردم ایران را فراموش نکرده‌اند

مایک پنس: شرایط سیاهی را که مردم ایران از سال۵۷ تاکنون تحمل کرده‌اند در جهان سابقه نداشته است

مایک پنس: مردم در سراسر ایران به خیابان‌ها آمدند و علیه این شرایط مبارزه و قیام کردند

مایک پنس: اما متأسفانه رهبری آمریکا در آن موقع سکوت کرد و من شاهد آن بودم

مایک پنس: من و سایر نمایندگان مردم آمریکا قطعنامه‌یی تنظیم کردیم که به‌اتفاق آرا در مجلس نمایندگان و بعد باتفاق آرا به تصویب رسید

مایک پنس: متأسفانه به‌خاطر سیاست ضعیف اوباما می‌دانیم که چگونه قیام ایران سرکوب شد اما شعلهٔ قیام در ایران خاموش نشد و من این را در چشمان شما و در چشمان کسانی که در اشرف۳ رفتم، دیدم

مایک پنس: ما در کنار مردم آزادیخواه ایران ایستادیم و برجام را لغو کردیم و جلو ارسال بسته‌های پولی را به رژیم که آنها را علیه مردم ایران به کار می‌برد گرفتیم

مایک پنس: ما رهبران جهان را تشجیع کردیم که از مردم ایران حمایت کنند. دولت ترامپ ـ پنس به دولتهای جهان این پیام را دادیم که رژیم ایران خطرناک است و نباید به سلاح اتمی دست پیدا کند

مایک پنس: ما از حذف قاسم سلیمانی خطرناکترین تروریست جهان ابایی نداشتیم

مایک پنس: هنگامی که ما قدرت را ترک کردیم رژیم ایران در ضعیفترین موقعیت خود بود، اما متأسفانه با روی کار آمدن دولت بعدی این وضعیت تغییر کرد

مایک پنس: آنها حتی تحریم‌های اعمال شده توسط دولت ترامپ ـ پنس را لغو کردند

مایک پنس: مماشات هرگز کارساز نبوده و نخواهد بود. مماشات و توافق جدید به هیچ عنوان به نفع مردم ایران نخواهد بود

مایک پنس: امروز ما دولت بایدن را فرا می‌خوانیم که در کنار مردم ایران بایستد و مذاکرات با رژیم ایران را متوقف کند

مایک پنس: ضعف باعث افزایش شرارت می‌شود. اما مردم آمریکا تماماً متعهدند به حمایت از مردم ایران و هر کسی که به آزادیها متعهدند

مایک پنس: رژیم هیچ‌گاه به اندازه امروز ضعیف نبوده و تمام تلاش رژیم این است که خود را حفظ کند و به همین خاطر رئیسی را روی کار آوردند. تمام مردم ایران خواهان سرنگونی این رژیم هستند

مایک پنس: جنایات رئیسی بدون پاسخ نخواهد ماند. او باید به‌خاطر جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود

مایک پنس: جنبش مقاومت در ایران هرگز به اندازه امروز قدرتمند نبوده‌. ما هر روز از آنها انگیزه می‌گیریم

مایک پنس: مردم ایران هر روز به اعتراضات خود ادامه می‌دهند. با رهبری مجاهدین مردم در بیش از ۱۸۰شهر به خیابان آمدند

مایک پنس: این یک اعتراض دیگر نیست بلکه یک انقلاب در حال تکوین است

مایک پنس: به یمن اعتقاد همهٔ شما و ایرانیان شجاع و به‌خصوص زنان که بهای سنگینی پرداختند، شعلهٔ مقاومت همواره روشن‌تر می‌شود

مایک پنس: یکی از دروغهایی که این رژیم فروخته این است که آلترناتیوی وجود

مایک پنس: می‌خواهم تشکر کنم از خانم رجوی به‌خاطر بینش برجسته و رهبری ایشان. شما الهام‌بخش جهان هستید

مایک پنس: ما به رژیم می‌گوییم که از اصلاح‌طلبان پوشالی فریب نمی‌خوریم. اصلاحات واقعی همان است که مجاهدین ارائه می‌دهند

مایک پنس: برای من و همسرم افتخار بزرگی است که در اشرف۳ حضور یافتیم

مایک پنس: در همین هفته بیش از ۲۲۰نماینده از هر دو حزب قطعنامه‌یی را مطرح کردند که در آن از یک ایران آزاد و دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین از دولت و یک ایران غیراتمی حمایت کردند

مایک پنس: به همهٔ ایرانیان در آمریکا که کمک کردند که این قطعنامه تصویب شود. البته آخوندها خشمگین شدند اما این دلیلی است که سایر نمایندگان باید به این قطعنامه بپیوندند

مایک پنس: مردم ایران نمی‌خواهند این دیکتاتوری را با یک دیکتاتوری دیگر جایگزین کنند آنها می‌خواهند آزاد باشند

مایک پنس: ما به پتانسیل عظیم مردم ایران برای آزادی آگاه هستیم. همهٔ کشورهای آزاد جهان باید در کنار مردم ایران بایستند.

مایک پنس: رژیم تهران می‌خواهد به دنیا این دروغ را بباورانند که مردم ایران خواهان این هستند که دیکتاتوری شاه برگردد.

مایک پنس: ولی ما با دروغهای آنها فریب نمی‌خوریم. مردم ایران نمی‌خواهند یک دیکتاتور را با یک دیکتاتور دیگر جایگزین کنند. مردم ایران می خواهند آزاد باشند

مایک پنس: رژیم ایران صلح و امنیت جهان را تهدید می‌کند. اما هیچ رژیم ظالمی دوام نخواهد آورد و به‌زودی روز آخر رژیم حاکم بر ایران فرا خواهد رسید

مایک پنس: دو دیدگاه در مورد ایران وجود دارند، یک دیدگاه به گذشته است و یک دیدگاه رو به آینده دارد و من به خانم مریم رجوی درود می‌فرستم که رو به آینده دارد

مایک پنس: جنبش ایران از هر جنبشی در دنیا متفاوت است چرا که به آزادی و دموکراسی اعتقاد دارد

مایک پنس: امیدوارم که دولتهای جهان در کنار این جنبش قرار بگیرند

مایک پنس: هر رهبری در جهان فراخوانهای پرزیدنت ترامپ را برای خارج شدن از برجام به یاد دارند و من تقدیر می‌کنم از پرزیدنت ترامپ که به قولش به مردم ایران وفادار ماند

مایک پنس: مخالفت خیلی گسترده‌یی با تصمیم خروج از برجام وجود دارد. اما ما توانستیم تغییرات مثبتی ایجاد کردیم

مایک پنس: من امیدوارم روشن باشد که فراخوان برای همه روشن باشد که ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که بزرگترین منبع تروریسم در جهان رژیم آخوندهای حاکم بر ایران است

مایک پنس: اگر من فقط یک پیام داشته باشم این است که نباید به‌خاطر تغییر دولتها در ایران نباید امید خود را از دست بدهید و ما به‌زودی رهبری‌ای خواهیم داشت در آمریکا که به آزادی اعتقاد دارد و من می‌خواهم شما امید داشته باشید که تعهد به آزادی در ایران هم‌چنان وجود دارد

مایک پنس: جنایت مسموم کردن دختران دانش‌آموز در سراسر ایران و سرکوب معترضان ادامه دارد

مایک پنس: من یک جمهوریخواه هستم ولی به تمام جمهوریخواهان و دموکراتهایی که از قطعنامه ۱۰۰حمایت کردند، افتخار می‌کنم

مایک پنس: در شروع دولتمان رئیس‌جمهور به ارگانهای مختلف دستور داد که قاسم سلیمانی را پیدا کنند. می‌دانستم که یک تلاش گسترده در این مورد وجود دارد و جستجو برای قاسم سلیمانی هرگز متوقف نشد

مایک پنس: رئیس‌جمهور به من مأموریت داد که اعضای شورای امنیت ملی را جمع کنم و ما رئیس‌جمهور را بریف کردیم در مورد آخرین وضعیت

مایک پنس: من از ترامپ تقدیر می‌کنم که در آن لحظه که فهیمد قاسم سلیمانی کجاست تردیدی در حذف او نکرد و پس از حذف او جهان جهان بهتری است

مایک پنس: من اعتقاد دارم که نه تنها اقدام برای حذف سلیمانی تصمیم درستی بود، بلکه با این اقدام نشان دادیم که آمریکا به وعده‌هایش وفادار است

مایک پنس: برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی است که این قدر آخوندها را دچار وحشت کرده. این بزرگترین تهدید برای رژیم است که مردم ایران و در تمام دنیا هستند که متعهد به آزادی می‌باشند

مایک پنس: اعتقاد داشته باشید و امید داشته باشید که وقتی آرمان آزادی یعنی آرمان خدا را داشته باشید آزادی و پیروزی را در ایران جشن خواهید گرفت