۱۳۹۹ آذر ۱۰, دوشنبه

هشدار درباره دستورالعمل جدید قوه قضاییه؛ حذف وکلای مستقل با ابزار حجاب و تفتیش عقاید

 

شماری از حقوقدانان و وکلا در ایران یک دستورالعمل اخیر قوه قضاییه درباره نظارت بر رعایت «موازین اسلامی» توسط وکلا و ایجاد امکان منع اشتغال آن‌ها بر اساس ابزارهای حجاب، اعتقاد و التزام به نظام و ولایت فقیه را تلاش برای «حذف وکلای مستقل» خواندند.

بازداشت دست‌کم ۴۰ شهروند در تهران به دلیل دیوارنویسی علیه حکومت

 

براساس گزارش‌‌های رسیده بایران‌اینترنشنال،نیروهای امنیتی درتهران طی دوماه اخیر دست‌کم ۴۰ جوان را به دلیل دیوارنویسی شعارهایی علیه حکومت بازداشت کرده‌اند.

جزئیات طرح مجلس: دولت به غنی‌سازی ۲۰ درصدی مکلف شد

 درادامه واکنش‌ها به ترور فخری ‌زاده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یکشنبه ۹آذردوفوریت طرح اقدام راه بردی برای لغو تحریم‌ها» را با ۲۴۶رای مثبت تصویب کردند.دراین طرح بازسازی تاسیسات هسته‌ای،افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم وذخیره اورانیوم غنی شده همچنین کاهش سطح دسترسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تاسیسات هسته‌ای پیش‌بینی شده است.

روایت شمخانی از هلاکت پاسدار سرتیپ محسن فخری‌زاده مهره شماره یک اتمی و بمب‌سازی رژیم در تهران

 

           محل کشته شدن محسن فخری زاده نفر اول اتمی و بمب‌سازی رژیم

روز دوشنبه ۱۰آذر جسد پاسدار سرتیپ محسن فخری‌زاده مهره شماره یک اتمی و بمب‌سازی رژیم در تهران با شرکت سرکردگان نظامی و کارگزاران رژیم دفن شد.

یک متر خانه معادل یک سال دستمزد کارگر

 

                                     افزایش حیرت انگیز قیمت مسکن

دادگاه بلژیک؛ اصالت یک پایداری، حقانیت یک روشنگری

 

                 دادگاه بلژیک؛ اصالت یک پایداری

آنچه روز ۲۷نوامبر / ۷آذر در دادگاه آنتورپ در بلژیک روی داد، یک بدعت حقوقی و سیاسی بود. این اولین بار است که یک تروریست رسمی دولتی در یک دادگاه خارج از کشور خودش محاکمه می‌شود.

دور باطل اصلاحات ساختار بودجه در رژیم آخوندی


                                   ساختار بودجه در رژیم آخوندی

رسانه‌های اقتصادی حکومتی معترفند جدال درباره بودجه و اصلاح آن یکی از همیشگی‌ترین بحثهای رسانه‌های اقتصادی و کارشناسان امر است. بیژن عبدی استاد اقتصاد در نقد وضعیت موجود می‌گوید: «آنچه که در دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اصلاح و شفاف‌سازی بودجه انجام شد یک سری حرفهای کلی که به درد هیچ احدی نمی‌خورد بود،

دادگاه اسدی و زوزه‌های گماشتهٔ خامنه‌ای در کیهان

 

حسین شریعتمداری و اسدالله اسدی

برگزاری دادگاه محاکمهٔ اسدالله اسدی، دیپلمات بمب‌گذار رژیم در دادگاه آنتورپ بلژیک به تاریخ جمعه ۷آذر۹۹ واقعه‌یی نیست که‌ام القرای ترور و تروریسم بتواند آن را برتابد. رژیم با شرکت ندادن مهرهٔ دیپلمات ـ تروریست خود در دادگاه می‌خواست به الزامات چنین دادگاه تن ندهد و مانع از بیرون افتادن بیشتر نقش دستهای کثیف و تروریستی خود در این جنایت بین‌المللی شود اما ناخواسته بر نقش خود مهر صحه گذاشت.

در مجلس حزب‌اللهی چه می‌گذرد؟

 

                                  در مجلس حزب‌اللهی چه می‌گذرد؟

مجلس نظام آخوندی با آن همه زمینه‌چینی‌هایی که خامنه‌ای تدارک دید تا با حزب‌اللهی کردنش، اسب مراد خویش را با آن براند، اکنون به یک شقاقلوس تبدیل شده است. خیلی از این مجلس‌نشینان که سواد درست و حسابی سیاسی هم ندارند، گاه‌گاهی خود خامنه‌ای را وادار می‌کنند که به میدان بیاید و جمع و جورشان کند که حواس‌شان به منافع نظام باشد. مهارشان کند.

پرتوی درخشان که چشم‌ها را روشن می‌کند

 

                   پرتوی که چشم‌ها را روشن می‌کند

روز جمعه مقاومت ایران توانست پیروزی بزرگی را به مردم ایران هدیه دهد، زیرا به دادگاه کشاندن یک دیپلمات رژیم در تاریخ بی‌سابقه بود.

گرانی و وحشت از تکرار قیام آبان

                  گرانی و وحشت از تکرار قیام آبان

روزنامه حکومتی وطن امروز در شماره دوشنبهٔ خود با عنوان آبان گرانی نسبت به تکرار قیام آبان ۹۸ ابراز وحشت کرده و نوشته است: آبان‌ماه برای همه ایرانی‌ها یادآور افزایش یک‌شبه قیمت بنزین و گرانی کالاهای مختلف در سال۹۸ است. حالا دوباره با افزایش قیمت کالاهای مصرفی مردم، خاطره آبان ۹۸ در حال زنده شدن است.

نمای روز ـ واکنش‌های هراس‌آلود پس از هلاکت فخری‌زاده

 

پس از کشته شدن محسن فخری زاده، جدال و کشمکش باندهای غارتگر بر سر خروج رژیم از پروتکل الحاقی اوج گرفت.

گرانی و وحشت از تکرار قیام آبان

 

                             گرانی و وحشت از تکرار قیام آبان

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان ـ بسیاری از شهروندان خوزستانی نگران فروریختن منازل شان هستند

                       سیل و آبگرفتگی در ۸ استان

          بسیاری از شهروندان خوزستانی نگران فرو ریختن منازلشان هستند

لوسوار بلژیک:‌ ما با تروریسم دولتی روبه‌رو هستیم

 

                 لوسوار بلژیک:‌ ما با تروریسم دولتی روبه‌رو هستیم

روزنامه بلژیکی لوسوار درباره محاکمه دیپلمات تروریست رژیم در بلژیک نوشت: متهم اصلی اسدالله اسدی غایب بود. در آغاز تابستان ۹۷، یک حمله تروریستی علیه شورای ملی مقاومت ایران در بلژیک خنثی شد. اسدالله اسدی مسئول اجرای عملیات‌های وزارت اطلاعات رژیم ایران است.

کشته شدن محسن فخری‌زاده و آشفتگی آخوندها

 

                                 سخن روز

روز جمعه ۷ آذر۹۹ فخری‌زاده نفر شماره یک اتمی و بمب‌سازی آخوندها کشته شد.

طرح حکومتی ۴ استانی کردن سیستان و بلوچستان – سخنگوی مجاهدین

 

                           سخنگوی مجاهدین

طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان تابه‌حال چندین بار در رژیم آخوندی مطرح شده است اما هر بار با مخالفت گسترده مردم استان روبه‌رو شده و مسکوت مانده است. آخرین بار این طرح در سال۱۳۹۷ مطرح شد.

فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۶۵شهر از ۱۷۳هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

 

شورای ملی مقاومت ایران                شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

                فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۶۵شهر از ۱۷۳هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

۱۳۹۹ آذر ۹, یکشنبه

وزارت اطلاعات ایران: سرنخ‌هایی از عاملان حمله به محسن فخری‌زاده به دست آمده است

 

مرکزروابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت اطلاعات ایران مدعی شد سرنخ‌هایی از عاملان ترور محسن فخری‌زاده به دست آورده است

خبرگزاری فارس روز یکشنبه 29 نوامبر 2020 در گزارشی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات ایران ادعا کرد که با اقدامات اطلاعاتی نیروهای این وزارتخانه که آنها را «سربازان گمنام امام زمان» خواند سرنخ هایی از عاملان این حمله به دست آمده است.

سازمان انرژی هسته‌ای ایران: عاملان ترور فخری‌زاده همان عاملان انفجار نطنز هستند

 

خبرگزاری فارس یک روزپس ازحادثه ترورمحسن فخری‌زاده مدعی شد که خبرنگاران این ارگان خبری نزدیک به سپاه پاسداران به جزئیاتی ازاین عملیات دست پیدا کرده‌اند.

سازمان انرژی هسته‌ای ایران: عاملان ترور فخری‌زاده همان عاملان انفجار نطنز هستند

 

سازمان انرژی هسته‌ای ایران اعلام کرد که عاملان انفجار اخیر در سایت نطنز همان کسانی هستند که محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کردند.

اصرار بر درمان کرونا با طب سنتی؛ وزارت بهداشت «شربت امام کاظم» را آزمایش می‌‌کند

نفیسه حسینی یکتا، سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ایران، اعلام کرد با بررسی ۸۵ ادعا در حوزه طب سنتی برای درمان کرونا، «۱۹ ادعا به مرحله نهایی رسیده» و «هر ادعایی از جمله شربت امام کاظم» نیز باید آزمایش شود.

«در مناطق ویژه اقتصادی قوانین برده‌داری اجرا می‌شود»

 

کارگران مناطق آزاد نه امنیت شغلی دارند و نه امنیت جانی؛ در خوابگاه‌ها و محیط‌ کار پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی رعایت نمی‌شود. کارفرمایان هم هر وقت که بخواهند حکم به اخراج کارگران می‌دهند.

بهروز کمالوندی: عوامل انفجار نطنز و ترور فخری زاده یکی هستند

 

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران مدعی شد کسانی که باعث “حادثه نطنز” شدند همان‌هایی هستند که در کشتن فخری زاده نقش داشتند. کمالوندی از پاسخ قاطع در حوزه‌های امنیتی نسبت به اقدامات اخیر خبر داد.

مجلس در واکنش به کشتن فخری‌زاده دو فوریت طرح قبلی خود درباره توقف پروتکل الحاقی را تصویب کرد

 

مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۹ آذرماه پس ازبرگزاری جلسه‌‌ای غیرعلنی» در ارتباط با کشتن محسن فخری‌زاده، تصویب کرد طرحی که از آبان‌ماه برای لغو مرحله‌ای اجرای پروتکل الحاقی در دست داشته از یک فوریت به دو فوریت ارتقا پیدا کند.

اذعان مقام‌های عالی‌رتبه به «شکاف امنیتی» و ضعف دستگاه‌های اطلاعاتی در ایران

 

حسین دهقان، مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی، روز شنبه گفت که علت ترور محسن فخری‌زاده «رخنه و نفوذ و شکاف» امنیتی بوده و مقامات مسئول «باید جواب دهند».

سیامک سعیدپور: ایرج مصداقی، فعال سیاسی یا عصاره خیانت ِ یک تاریخ‌ خونبار

 


سخنم را با یاد دوهم‌بند شهیدم مجاهدین سرفراز و گمنام احمد رضا محمدی مطهری وسیامک طوبایی آغازمیکنم که بعد از گذشت سی واندی سال،علت و‌شیوه دستگیری ونحوه شهادت شان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گرچه نشانه‌ها و برخی دلایل موجود، نقش عناصرنفوذی وخائن را در دست گیری و شهادت آنها برجسته می نماید.


سهیلا دشتی: تشکیل دادگاه، پیروزی برای مردم و مقاومت ایران

 

اولین جلسه دادگاه اسدالله اسدی، دیپلمات شناخته شده رژیم و سه نفر از همدستان جاسوس او که در خود را به عنوان هوادران سازمان مجاهدین نشان داده بودند، به پایان رسید.

دادستان درانتهای اولین روزدادرسی درمقیاس قوانین قضائی  کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تقاضای بالا ترین حد مجازات را برای این چهارنفرکرد.نکاتی در مورد روند این دو ساله مورد توجه است.


فردین ماهوتچیان: سرنگونی و آلترناتیو

 


وضعیت بحرانی رژیم، ورشکستگی اقتصادی و ناتوانی از پاسخگویی به مینیمم نیازهای اولیه مردم بجان آمده و فساد بیش از حد تصور، وفادارترین باندهای درونی رژیم را به سرنگونی باورمند نموده است.


فرخ حیدری: دمپایی زندان!

 


اولین پایی که منو پوشید یک زندانی بود، این جوری شد که منم راه افتادم. نمیدونم کی بود، خب زیاد فرقی هم نمیکرد که پای کی باشم و مال کی باشم. فقط خوشحال بودم که راه افتادم و اینور و اونور میرم و با همه هستم.


کشته شدن محسن فخری زاده ضربه یی سخت به تلاشهای رژیم برای ساخت بمب اتمی

 

رسانه های بین المللی کشته شدن محسن فخری زاده را ضربه یی سخت به تلاشهای رژیم برای ساخت بمب اتمی ارزیابی کردند

فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۶۵شهر از ۱۷۱هزار و ۲۰۰نفر بیشتر است

 

                  شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

فاجعه کرونا درایران:آمارجانگدازقربانیان در۴۶۵شهراز۱۷۱هزارو۲۰۰نفربیشتراست

بخشی از کیفرخواست دادستان در محاکمه اسدالله اسدی و سه تروریست همدستش

 

محاکمه اسدالله اسدی و سه تروریست همدستش

دادگاه آنتورپ-جمعه۷آذر

۱۳۹۹ آذر ۸, شنبه

اینفوگرافی رابطهٔ سیاست و زندگی در ایران

 

                اینفوگرافی رابطه سیاست و زندگی

هیچ دوره‌یی از تاریخ ایران را سراغ نداریم که سیاست و زندگیِ روزمره این‌قدر به‌هم آمیخته باشند. در این آمیختگی هم هرگز زمانه‌یی را سراغ نداریم که زندگی این‌قدر از سیاست حاکم، آسیب‌های جبران‌ناپذیر دیده باشد.

انحصار طلبی رژیم و بی‌ثباتی اقتصادی

 

                              بی ثباتی اقتصادی

از روزی که کارگزاران رژیم آخوندی به مصادر و مراجع تصمیم‌گیری در حوزه اقتصادی دست یافتند تنها برای نیروهای حامی خود و شرکای وابسته به باندهای حاکم امکان فعالیت پر سود در عرصه تجاری و تصاحب مالکیت و مدیریت در عرصه صنعت و تولیدات برقرار ساختند و بخشهای خصوصی غیروابسته به حکومت و جریانهایی که نمی‌خواستند سرسپار رژیم آخوندی باشند، از داشتن فعالیت و اجرای برنامه‌های خود محروم گردیدند.

راه‌حل ایران؛ سیاسی یا اقتصادی؟

 

در چند ماه گذشته و به‌طور خاص پس از شیوع کرونا در ایران، شاهد شتاب گرفتن بحران معیشت و اقتصاد هستیم. در همین چندماه وقتی رسانه‌های حکومتی را مرور می‌کنیم، با انتشار بیشترین حجم مطالب اقتصادی و معیشتی مواجهیم. از طرفی با افت شدید سطح و استاندارد زندگی در ایران روبه‌روییم.

نیویورک تایمز:‌ محاکمه دیپلمات ایرانی متهم به توطئه بمب‌گذاری علیه مخالفان در بلژیک

 

                   دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم اخوندی

آزمایش تاریخی

 

                                  سخن روز

بپای میزمحاکمه کشاندن نظام ولایت فقیه.محاکمه دیکتاتوری مذهبی وجنایتکارحاکم بر                                                    ایران.

تهاجم به مراکز غارت و سرکوب رژیم در سبزوار و اصفهان و به آتش کشیدن تصاویر قاتلان مردم ایران در شهریار

  فعالیت کانونهای شورشی  ---  سبز وار- کانون شورشی ۵۲۴

                تهاجم به کمیته امداد خمینی ملعون مرکز غارت مردم محروم

فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۶۵شهر از ۱۷۰هزار و ۲۰۰نفر بیشتر است

 

                       شورای ملی مقاومت ایران

فاجعه کرونا درایران:آمارجانگدازقربانیان در۴۶۵شهراز۱۷۰هزارو۲۰۰نفربیشتر است

زینت میرهاشمی: محاکمه اسدی؛ گامی مهم در جهت بازدارندگی تروریسم دولتی است

 


می توان تصور کرد که اینگونه به خطر انداختن جان انسانها، برای همه نیروهای مخالف و برانداز در خارج از مرز وجود دارد.

اسماعیل محدث: سرنگونی، میوهٔ رسیدهٔ انقلاب

 

ارنست همینگوی می گفت که شاید نتوانیم آغاز یک دوران را مشخص کنیم، اما پایان آن کاملاً مشهود می باشد. اگر در مورد به قدرت رسیدن نظام آخوندی و چرائی آن اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما امروز کمتر کسی وجود دارد که غروب این نظام عقب افتاده را انکار کند.


فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۶۵ شهر از ۱۶۹ هزار و ۱۰۰ نفر بیشتر است

 

فاجعه کرونا درایران:آمارجانگداز قربانیان در۴۶۵ شهراز۱۶۹هزار و۱۰۰ نفر بیشتر است

پیام خانم مریم رجوی به مناسبت شروع محاکمه اسدی و همدستان تروریستش در بلژیک

 

خامنه ای،روحانی،ظریف وعلوی برای ۴دهه تروریسم باید دربرابرعدالت قرار گیرند، این یک اقدام ضروری و بازدارنده در مقابل پدرخوانده تروریسم بین المللی است

جنایت جنگی در افغانستان: اخراج ۱۳ نظامی ارتش استرالیا

 

فرمانده ارتش استرالیا اعلام کرد ۱۳ نظامی استرالیایی که متهم به مشارکت در جنایت جنگی در افغانستان‌اند اخراج می‌شوند. این سربازان نتوانستند ثابت کنند در کشتار غیرقانونی غیرنظامیان در افغانستان دست نداشتند. فرمانده نیروی زمینی استرالیا خاطرنشان کرد که تحقیقات جزء به جزء ادامه می‌یابد.

در حمله اسرائیل به شرق سوریه «۱۹ شبه نظامی مورد حمایت ایران کشته شدند»

 

یک گروه ناظر بر تحولات سوریه روز پنجشنبه ششم آذرماه اعلام کرد در حمله هوایی احتمالی اسرائیل به اهدافی در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه دست‌کم ۱۹ شبه نظامی مورد حمایت ایران کشته شده‌اند.

دادستانی بلژیک: بمب‌گذاری پاریس، در تهران طراحی شده است

 

     عکس بمب با اشعه ایکس که در کیف آرایش نسیمه نعامی جاسازی شده بود

۱۳۹۹ آذر ۷, جمعه

ايران محسن فخری زاده از مهره‌های کلیدی برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی در نزدیکی تهران کشته شد

 

 عکس ازمحسن فخری زاده درحاشیه یکی ازدیدارهای رهبرجمهوری اسلامی بامقامات

امام جمعه اسالم گیلان: خجالت‌آور است که مجبوریم درباره قیمت مرغ و تخم‌مرغ صحبت کنیم

 امام جمعه اسالم گیلان درتریبون نماز جمعه که به صورت مجازی و بدون مستمع برگزارشد ضمن انتقاد ازگرانی مرغ و تخم‌ مرغ تاکید کرد که این مشکل از آمریکا و ترامپ وبایدن نیست ومطرح شدن این مشکل درتریبون نمازجمعه را خجالت‌ آورتوصیف کرد.

ترامپ: اگر هیأت انتخابات بایدن را رئیس منتخب اعلام کند کاخ سفید را ترک خواهم کرد

 

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده آمریکا پنج‌شنبه 26 نوامبر 2020 ضمن تاکید آن که او همچنان حاضر به قبول پیروزی رقیب انتخاباتی‌‌اش جو بایدن نیست، گفت تنها درصورتی که هیأت انتخاباتی جو بایدن را به عنوان رئیس‌جمهوری منتخب معرفی کند، او کاخ سفید را ترک خواهد گفت.

رئیس سابق اداره کل اطلاعات استان مازندران به اتهام فساد مالی دستگیر شد


رییس سابق اداره کل اطلاعات مازندران به اتهام فساد مالی توسط حفاظت اطلاعات قوه ‌قضائیه دستگیر شد.

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران روز جمعه 27 نوامبر 2020، در گزارشی عنوان کرد «کیومرث نیاز آذری به اتهام مشارکت در قاچاق حدود 2 تن طلا توسط حفاظت اطلاعات قوه قضائیه دستگیر شد. اتهام وی مشارکت در قاچاق دو تن طلا عنوان شده است.»