۱۳۹۹ مرداد ۱۰, جمعه

ايران وزیر خارجه آمریکا از گسترش دامنه تحریم‌های واشنگتن بر صنایع فلزات ایران خبر داد

Secretary of State Mike Pompeo speaks during a news conference at the State Department in Washington, Wednesday, July ۱۵, ۲۰۲۰…
                                               مایک پمپئو
وزیر خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه ۹ مرداد با صدور بیانیه‌ای از گسترش دامنه تحریم‌های این وزارتخانه در ارتباط با صنایع فلزات جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

ايران ادامه اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی به احتمال اجرای حکم اعدام پنج معترض در ایران



ادامه اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی به احتمال اجرای حکم اعدام پنج معترض در ایران

زنگنه: یونان و ایتالیا با وجود معافیت از تحریم از ما نفت نمی‌خرند


بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران روز سه‌شنبه ضمن انتقاد از کشورهای یونان و ایتالیا اعلام کرد که این دو کشور با وجود کسب معافیت از آمریکا برای خرید نفت ایران، از این کشور نفت نمی‌خرند و تا کنون نیز هیچ توضیحی به تهران دربارۀ این تصمیم خود و پاسخی به پرسش‌ها در این باره نداده‌اند.

نامه هشدارآمیز یک نهاد علوم پزشکی به حسن روحانی تلفات کرونا ممکن است تا ۱۶۰۰ نفر در روز افزایش یابد



مجمع انجمن‌های گروه پزشکی ایران در مورد تعطیلی اجتماعات مذهبی و کنکور در ایام پیش رو بیانیه مهمی صادر کرد.

مجمع انجمن‌های گروه پزشکی ایران در نامه‌ای به ریاست جمهوری با ابراز نگرانی عمیق از وضعیت فعلی همه گیری کرونا خواستار اعمال سختگیری های بیشتر از سوی دولت شدند.

ایران به قاتل سوری‌‌ها ملقب به «قصاب بانیاس» نشان افتخار داد

یکی از رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران ایران روز چهارشنبه ۲۹ ژوئیه گی گزارشی تصاویر از مراسم اعطای نشان افتخار به علی کیالی یکی از جنایتکاران پرونده قتل عام کودکان و زنان و مردان سوری در منطقه «بانیاس» در استان طرطوس در سال ۲۰۱۳ که به همین دلیل سوری‌ها لقب «قصاب بانیاس» به او دادند را منتشر کرد

افزایش اقدامات سختگیرانه کانادا در ارتباط با تراکنش‌های مالی با منشاء ایرانی



مرکز تحلیل گزارش‌ها و تراکنش‌های مالی کانادا با انتشار دستورالعملی از موسسات مالی این کشور خواست تراکنش‌های مالی با منشاء ایرانی را پر ریسک قلمداد کرده و اطمینان حاصل کنند که این معاملات اقدامی برای پول‌شویی و یا تامین مالی تروریسم نباشند.

خامنه‌ای در دوراهی اعدام و قیام

دو راهی اعدام و قیام
                                      دو راهی اعدام و قیام
تظاهرات خانواده‌های قیام‌کنندگان دی ۹۶ در اصفهان که به حملهٔ مأموران رژیم و ضرب و شتم وحشیانهٔ جمعیت انجامید، توجهات گسترده‌ای را در این شهر به‌خود جلب کرد و رژیم را به هراس زیادی افکند.

امان از دنیای نوین !

دنیای نوین ارتباطات
                  دنیای نوین و چالش بزرگ سازه‌ها و سامانه‌های ماموت
در دنیایی که آن را «جهان اطلاعات‌محور» نامیده‌اند، هر کاربر و مخاطبی با ظرفیتش پا به عرصه یا میدان همه‌جانبه‌یی از نبرد اندیشه‌ها و ایده‌ها و راهبردهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی می‌شود. در این دنیای نوین، ظرفیت یعنی کسب ساختاری محتوایی و دمکراتیک. با چنین ساختاری و با متعهد بودن به ارزش‌هایی چون آزادی و دمکراسی، «جهان اطلاعات‌محور» یعنی بزرگ‌ترین و خطیرترین دشمن دیکتاتورها. چرا؟

کهکشان کهکشانها

کهکشان، کهکشانها
                                        کهکشان، کهکشانها
دکتر بهروز پویان، کارشناس علوم سیاسی از تهران
بن‌بست شکنی و به‌رسمیت نشناختن موانع ویژگی منحصر به‌فرد سازمان مجاهدین خلق ایران است. هیچ نیروی سیاسی، دست کم در تاریخ معاصر ایران را نمی‌توان سراغ گرفت که بالاخره مقهور موانع نشده و کارش به انهدام و انهزام کشیده نشده باشد.

نمای روز ـ جهش کرونا ـ پیشروی در کشتار


اخبار هولناک از                           پیشروی و جهش ویروس مرگبار تکان‌دهنده است.

- مجری تلویزیون رژیم: به‌طور کلی وضعیت کرونا الآن در کشور به چه شکلی است؟

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه – پنجشنبه ۹مرداد ۹۹



                         آمار جان‌باختگان کرونا در ایران
سازمان مجاهدین خلق اعلام کرد آمار جانگداز قربانیان کرونا به بیش از ۷۹۵۰۰نفر در ۳۴۷شهر رسید.

جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در مورد ایران

مایک پمپئو،سناتور جان باروسو  ،سناتور لیندزی گراهام ،سناتور تد کروز
       مایک پمپئو،سناتور جان باروسو ،سناتور لیندزی گراهام ،سناتور تد کروز
مایک پمپئو روز پنجشنبه ۹مرداد در جلسه بررسی اولویتها و بررسی بودجه درخواستی وزارت‌خارجه آمریکا برای ۲۰۲۱ در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا شرکت کرد. وی در این جلسه در رابطه با رژیم ایران و تهدیدات آن صحبت کرد و به سوالات سناتورها در این رابطه پاسخ داد.

عفو بین‌الملل نامه مقام‌های قضایی ایران را افشا کرد

عفو بین الملل
                                             عفو بین الملل
سازمان عفو بین‌الملل با صدور یک بیانیه مطبوعاتی (جمعه ۱۰مرداد) اظهار داشت: «نامه‌های رسمی درز کرده‌ای که به دست عفو بین‌الملل رسیده نشان می‌دهد که دولت ایران درخواستهای مکرر مقامات ارشد سازمان زندانها برای تأمین امکانات مورد نیاز برای مهار شیوع ویروس کرونا و درمان زندانیان مبتلا شده را نادیده گرفته‌اند. عفو بین‌الملل نسخه‌هایی از چهار نامه را رویت و برای اولین بار منتشر کرده که از طرف مقامات سازمان زندانها که زیر نظر قوهٔ قضائیه فعالیت می‌کند،

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۴۷شهر کشور بیش از ۷۹هزار و ۵۰۰نفر است

شورای ملی مقاومت ایران
                                      شورای ملی مقاومت ایران

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۴۷شهر کشور بیش از ۷۹هزار و ۵۰۰نفر است

دختر لاجوردی جلاد هم به جمعیت عزاداران اینترنشنال پیوست! - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین
نور نیوز وابسته به پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم: زهره لاجوردی، عضو کمیسیون امنیت مجلس [دخترلاجوردی جلاد] گفت لازم است اقدامات حقوقی و قضایی برای محدود کردن شبکه «ایران اینترنشنال» توسط مراجع قضایی و حقوقی در قوای سه‌گانه انجام شود، اقدام اخیر این شبکه در پوشش مستقیم همایش سالیانه مجاهدین پرده از نیات واقعی این شبکه برداشت

۱۳۹۹ مرداد ۹, پنجشنبه

پکن: آمریکا در صدد نابودکردن «هواوی» به هر قیمت است


پکن پنجشنبه 30 ژوئیه، آمریکا را متهم کرد که می‌خواهد به هر وسیلهای شرکت «هواوی»، بزرگترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند وف ناوری «جی 5» را نابود کند.

پمپئو از کشته‌شدن 300 سرباز روس به‌دست آمریکا در سوریه خبر داد


مایک پمپئو وزیر امورخارجهٔ آمریکا، دراثبات عزم راسخ این کشوردرمقابل تهدیدات روسیه تلویحاً اعلام کرد که 300 سرباز روس توسط آمریکا در سوریه کشته شده‌اند.

اصابت یک موشک به فرودگاه نظامی بغداد


فرودگاه نظامی بغداد شامگاه پنج‌شنبه با یک فروند موشک مورد هدف قرار گرفت.
شبکه الحدث روز پنج‌شنبه پنج‌شنبه 30 ژوئیه 2020 گزارش کرد فرودگاه نظامی بغداد که بخشی از فرودگاه بین‌المللی این شهر است، با یک موشک مورد هدف قرار گرفت.

برایان هوک: جمهوری اسلامی ایران خواستار جنگ‌ بی‌پایان در یمن است


FILE PHOTO: U.S. Special Representative for Iran Brian Hook speaks during a joint news conference with Bahrain Foreign Minister, Dr. Abdullatif bin Rashid Al Zayani, in Manama
            برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران
برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، با اشاره به نیاز به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران می‌گوید که جمهوری اسلامی خواستار جنگی بی‌پایان در یمن و در جنوب عربستان سعودی است.

آمريکا پرزیدنت ترامپ فرمان «وضعیت اضطراری ملی» درباره لبنان را تمدید کرد؛ اشاره به نقش ایران در انتقال سلاح به حزب الله



دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، با ارسال نامه‌ای به کنگره آمریکا، که متن آن روز چهارشنبه ۸ مرداد در وبسایت کاخ سفید منتشر شد، از تمدید وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با لبنان خبر داد.

جهان اتحادیه اروپا چند شخص حقیقی و حقوقی روسیه، چین، و کره شمالی را در ارتباط با جرایم سایبری تحریم کرد

German Chancellor Angela Merkel, right, speaks with French President Emmanuel Macron, center, during a round table meeting at…
اتحادیه اروپا چند شخص حقیقی و حقوقی روسیه، چین، و کره شمالی را در ارتباط با جرایم سایبری تحریم کرد

ادامه فشار بر زندانیان سیاسی در ایران؛ مجید اسدی برای بازجویی مجدد به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد

Majid Asadi, Prisoner, Iran
                             مجید اسدی، زندانی سیاسی در ایران
مادر مجید اسدی، زندانی سیاسی، می‌گوید، نامه آزادی این زندانی سیاسی که دوران محکومیت خود را در زندان رجایی‌شهر سپری می‌کرد، صادر شده بود؛ اما با «پرونده سازی جدید» او به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است.

مایک پمپئو: دولت پرزیدنت ترامپ کاملا نسبت به تهدید حزب کمونیست چین هوشیار است





Secretary of State Mike Pompeo testifies before a Senate Foreign Relations committee hearing on the State Department's ۲۰۲۱…                     مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا
مایک پمپئو، وزیرخارجه ایالات متحده آمریکا، تهدید حزب کمونیست چین را از لحاظ مقیاس و مدت زمان آن چالشی بی‌مانند دانست و بر تلاش دولت پرزیدنت ترامپ برای مقابله با آن، تاکید کرد.

آغاز تحقیقات دادستان ویژه سوئیس علیه جیانی اینفانتینو؛ فیفا برای یک پرونده جنجالی دیگر آماده می‌شود


FIFA President Gianni Infantino attends the World Economic Forum in Davos, Switzerland, Tuesday, Jan. ۲۱, ۲۰۲۰. The ۵۰th annual…
                    جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)
مقامات قضایی سوئیس روز پنجشنبه از آغاز تحقیقات رسمی علیه جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا»، خبر دادند.

آمريکا نماینده آمریکا در سازمان ملل: ما باید از جهان در برابر رژیم یاغی ایران محافظت کنیم


U.S. Ambassador to the U.N. Kelly Craft attends a luncheon with President Donald Trump and members of the United Nations…
                     کلی کرفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد
کلی کرفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، در مصاحبه با مرکز بین‌المللی «مِریدیَن» و در پاسخ به پرسشی درباره تلاش ایالات متحده برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران گفت، جمهوری اسلامی یک رژیم یاغی است که دستش به خود آلوده است و «ما باید از جهان در برابر آن محافظت کنیم.»

آخوند روحانی و آفت زیاد حرف زدن


آخوند روحانی


آخوند روحانی روز گذشته با غیظ از افشای وطن‌فروشی و غارتگری رژیم گفت: امروز می‌گویند کوه‌ها را جنگل‌ها را اقیانوسها را وقف کردند، یک روز می‌گویند شرق کشور را فروختند، جنوب کشور را فروختند جزایر را فروختند، عجیب این است که چطور گوش شنوا وجود دارد! گاهی می‌بینیم برخی از دوستان هم شایعات را نقل و بیان می‌کنند

چهل و ششمین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه

اعتصاب کارگران هفت تپه در چهل وششمین روز
                     اعتصاب کارگران هفت تپه در چهل وششمین روز
اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه در چهل و ششمین روز خود، پنجشنبه ۹مرداد مانند روزهای گذشته در مقابل فرمانداری شوش ادامه یافت. در این تجمع، کارگران بر ضرورت اتحاد و ادامه اعتصاب تا رسیدن به مطالبات، تأکید کردند. امروز کارگران شعار می‌دادند:‌ «مرگ بر استاندار»

در وحشت از اوضاع به‌غایت درهم‌تنیده و آشفته

وضعیت قرمز کرونایی
                                 وضعیت قرمز کرونایی
بازتاب آمار دهشتناک تلفات کرونا و هراس از تبعات و نتایجی که می‌تواند در جامعهٔ ملتهب کنونی به بار آورد، رسانه‌های باند‌ غالب رژیم را نیز به واکنش واداشته است.

آمارها هم تنشان می‌لرزد

خط فقر ۹میلیون
                                 خط فقر ۹میلیون
رژیم آخوندی تا آنجا که بتواند از ارائه آمارهای اقتصادی خودداری می‌کند تا بلکه تباهی و بی‌آیندگی حکومت خود را بپوشاند؛ اما با این وجود مجبور می‌شود برای توجیه وخامت حال و روز خود گاهاً بخشی از واقعیتها را البته با سایه‌های ابهام ساز بروز دهد تا در برابر واکنش‌ها و مطالبات عمومی، پاسخی داشته باشد.

شبکه‌های اجتماعی، فراتر از بمب اتمی!

شبکه های اجتماعی
          شبکه های اجتماعی              بی‌اعتمادی به رسانه‌های عصر سانسور
این روزها دیکتاتوری از نفس افتادهٔ آخوندی از هر طرف که می‌چرخد، اطلاع‌رسانی مردمی راه را بر او سد می‌کند. مردم دیرگاهی‌ست دریافته‌اند که یک رودهٔ راست در شکم این حکومت نیست. نباید به رسانه‌های رنگارنگ آن اعتماد کنند. نباید به‌دنبال اطلاعات دست اول و درست در صدا و سیمای این حکومت باشند. سالهاست مردم تجربه کرده‌اند که رسانه در نظام ولایت فقیه، نقش ماله‌کشی و توجیه جنایت، عوام‌فریبی و دروغ‌پراکنی دارد. از این روز از هر آنچه رنگ حکومتی دارد، بیزارند و آن را تحریم کرده‌اند.

روش‌های ضدانسانی چپاول آخوندی از معیشت مردم – عباس داوری

عباس داوری
                                              عباس داوری
از یک‌طرف رژیم تحریم است و از طرف دیگر، برای صدور تروریسم و دخالت نظامی و پروژه‌های موشکی و اتمی و هم‌چنین شیطان‌سازی علیه مقاومت، چه در داخل ایران و چه در خارج ایران، به‌خصوص در میان دولتهای بزرگ، این همه هزینه می‌کند؟ مهمتر این‌که یک اشرافیت کم‌نظیری برای سردمداران رژیم راه انداخته که هر روز بر ثروت آنها نیز افزوده می‌شود.

خامنه‌ای و روحانی در چنبرهٔ تناقضات مرحلهٔ پایانی

سخن روز

سخن روز
آخوند روحانی روز چهارشنبه در جلسهٔ هیأت دولت، ضمن دروغ‌درمانیهای رسوای همیشگی، غیظ و کلافگی خود را از افشای وطن‌فروشی‌ها و غارتگریهای افسارگسیختهٔ رژیم ابراز کرد و گفت: «امروز می‌گویند کوه‌ها را جنگل‌ها را اقیانوسها را وقف کردند، یک روز می‌گویند شرق کشور را فروختند، جنوب کشور را فروختند جزایر را فروختند. ». . . روحانی افزود از دشمنان که بر ضد ما کار می‌کنند، تعجب نمی‌کنم، عجیب این است که چطور گوش شنوا وجود دارد!... گاهی می‌بینیم برخی از دوستان هم شایعات را نقل و بیان می‌کنند».

نگرانی بستگان زندانیان محکوم به اعدام قیام سال ۹۶ در اصفهان

تجمع بستگان زندانیان محکوم به اعدام قیام سال ۹۶ مقابل دادگستری رژیم در اصفهان
تجمع بستگان زندانیان محکوم به اعدام قیام سال ۹۶ مقابل دادگستری رژیم در اصفهان
بنا به اخبار رسیده از ۵زندانی محکوم به اعدام بازداشت شده در دیماه۹۶ در زندان مرکزی اصفهان، احتمال اعدام مخفیانه این ۵نفر وجود دارد و خانواده‌های آنها در نگرانی شدید از این وضعیت هستند.

تد کروز: توئیتر با ارائه خدمات به خامنه‌ای تحریم‌های آمریکا را نقض می‌کند

سناتور تد کروز
                                          سناتور تد کروز
سناتور جمهوریخواه تد کروز شامگاه چهارشنبه ۸مرداد۹۹، کمپانی توئیتر را به نقض تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران از طریق ارائه حساب کاربری به خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع متهم کرد.

گرامی داشت خون شهیدان قتل‌عام ۶۷، جنایت کیفر داده نشده علیه بشریت در شهرهای میهن

فعالیت کانون‌‌های شورشی در شهرهای میهنفعالیت کانون‌‌های شورشی در شهرهای میهن
تهران
مریم رجوی: قتل‌عام ۶۷ بزرگترین جنایت کیفر داده نشده علیه بشریت است – خونهای شهیدان قتل‌عام ۶۷ در قیامهای ایران در جوشش است

اجلاس سه روزه شورای ملی مقاومت ایران به‌مناسبت آغاز چهلمین سال تأسیس شورا - تصویری

اجلاس سه روزه شورای ملی مقاومت ایران به‌مناسبت آغاز چهلمین سال تأسیس شورا - ۲مرداد۹۹
اجلاس سه روزه شورای ملی مقاومت ایران که از پنجشنبه ۲مرداد آغاز شد و در۴۴ نقطه در ۱۱کشور فرانسه، آلمان، انگلستان، آمریکا، سوئد، نروژ، اطریش، هلند، بلژیک، ایتالیا و آلبانی جریان داشت، در بامداد یکشنبه ۵مرداد به پایان رسید.

مایک پمپئو: ما رژیم ایران را آن چه هست می‌بینیم، یک تجاوزگر و نه یک قربانی

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو روز پنجشنبه ۹مرداد در جلسه بررسی اولویتها و بررسی بودجه درخواستی وزارت‌خارجه آمریکا برای ۲۰۲۱ در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در مورد رژیم ایران گفت: «ما رژیم ایران را آن‌طور که هست می‌بینیم، یعنی یک متخاصم و نه یک قربانی. ما روی کارزار فشار حداکثری متمرکز شدیم».

دومین جلسه دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در بلژیک برگزار شد

دومین جلسه دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در بلژیک برگزار شد

ساعتی پیش،‌دومین جلسه دادگاه مقدماتی محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی که بمب گذاری تروریستی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در ۹ تیر ۱۳۹۷ در ویلپنت پاریس را اداره و اجرا می کرد، با سه قاضی در شهر آنتورپ بلژیک برگزار شد

رضا محمدی: جانانه جنگیدند


رضا محمدی: جانانه جنگیدند


سی و دومین سالگرد عملیات میهنی فروغ جاودان در۳ مرداد ۱۳۶۷ را به یادواره نشسته ایم.
پایان جنگ خمینی ساخته و تحمیلی بر مردم و میهن، توسط ارتش آزادیبخش ملی ایران، با خوراندن جام زهر به کام دجال، که جنگ ویرانگر را برای حکومتش "نعمت الهی" می خواند و سودای "فتح قدس از راه کربلا" را در ذهن بیمار خود می پروراند، تاریخی ترین فرصت برای بازوی نظامی مقاومت سازمان یافته بدست آمده و در دسترس بود تا به وظیفه ملی و میهنی خود در برابر نابود کننده حرث و نسل میهنمان عمل کند.

سوز و گدازهای رژیم علیه مجاهدین در آلبانی

سوز و گدازهای رژیم علیه مجاهدین در آلبانی

          سوز و گدازها و زوزه های مهره های رژیم علیه مجاهدین در اشرف۳
زوزه های پر غیظ امام جمعه خامنه ای در زابل: در جریان اعدام سه شرور جانی سابقه‌دار بیش از ۵ میلیون توئیت‌زده شد

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۴۷ شهر کشور بیش از ۷۸ هزار و ۸۰۰ نفر است

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۴۷ شهر کشور بیش از ۷۸ هزار و ۸۰۰ نفر است
 حریرچی: از ۸۳ میلیون جمعیت حدود ۷۳ میلیون در وضع قرمز به سر می‌برند. نزدیک ۲۵درصد فوتی های کشوراز کروناست. البته فاجعه اصلی در تهران رخ داده ودرردیف سوم آمار مبتلایان وفوتی ها قراردارد

مستند تلویزیون حکومتی درباره رویارویی مجاهدین و خمینی

مستند تلویزیون حکومتی درباره رویارویی مجاهدین و خمینی    مستند تلویزیون حکومتی درباره رویارویی مجاهدین و خمینی

منوچهر هزارخانی در اجلاس شورای ملی مقاومت در آغاز چهلمین سال تاسیس شورا

منوچهر هزارخانی در اجلاس شورای ملی مقاومت در آغاز چهلمین سال تاسیس شورا
    سخنان دکتر منوچهر هزارخانی در اجلاس شورای ملی مقاومت در آغاز چهلمین سال تاسیس شورا

۱۳۹۹ مرداد ۸, چهارشنبه

ویژ‌گی نسل‌های جدید در سیاه و سفید شطرنج ایران

کشاکش نیروهای آزادیخواه برای کسب آزادی
                         کشاکش نیروهای آزادیخواه برای کسب آزادی

تسخیر فیزیکی، شکست سیاسی و فرهنگی

یکی از راههای شناخت کارنامهٔ حکومت آخوندها، مطالعه در سیر زندگی و تحولات پیرامون نسل‌های جوان طی چهار دهه صدارت خمینی و خامنه‌ای است. در واقع باید این شناخت و مطالعه را به کارنامهٔ دستگاه فکری و عملی ولایت مطلقهٔ فقیه تعمیم داد.

خفگی اقتصادی در بن‌بست بی‌راه‌حلی - مروری بر رسانه ها

گزیده روزنامه‌های حکومتی
                                   گزیده روزنامه‌های حکومتی
فرار از مسئولیت کشتار مردم با کرونای ولایت
روزنامه‌های حکومتی در روز چهارشنبه هشتم مرداد، آینهٔ بن‌بستهای نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی و چشم‌انداز وحشت از انفجار خشم مردم است. موضوع مشترک روزنامه‌های هر دو باند حاکم به صدا درآوردن آژیر قرمز کرونا و انداختن تقصیرها به گردن باند روحانی است.

فساد نهادینه و تلاش برای سفیدسازی رئیسی

فساد نهادینه و تلاش برای سفیدسازی
                            فساد نهادینه و تلاش برای سفیدسازی
وجود اکثریت مردم کوخ نشین، حاشیه‌نشین، گورخواب، پشت‌بام خواب و غار خواب، و اقلیت محدود وابسته به نظام که کاخ نشین هستند تناقض دو‌گانه‌ای است که در ایران تحت حاکمیت آخوندها بیش از هر زمان دیگر چهره شومش را نمایان کرده است.   حضرت علی گفته        هیچ ثروت انباشته‌ای ندیدم مگردرکنارآن حقوق پایمال شده مردم باشد.

روی‌تان سفید و جایتان سبز است...

فعالیت کانون‌های شورشی در شهرها
                           فعالیت کانون‌های شورشی در شهرها
هنگامی که مسعود رجوی در سالن عمومی بزرگ اشرف و قبل از عملیات بزرگ فروغ جاویدان رو در روی یارانش خروشید و گفت:

"عملیات کبیر فروغ جاویدان"، برگ زرین دیگری در تاریخ ایران‌زمین رقم خورد.

او خود بهتر از هر کسی می‌دانست که می‌باید تمام دار و ندار را در طبق اخلاص نهاد و به خلق قهرمان ایران تقدیم کرد و به‌قول خودش آن یاران را به‌سادگی پیدا نکرده بود و تک‌تک آنها را از پس هفت دریا خون و راهی چند ساله ـ که آن را با کفش و کلاه آهنین طی کرده بودند ـ از لابلای انبوه ابتلائات، نشیب و فرازهای سیاسی و انبوه بالا و پایینی‌های زمان‌، به مثابه‌ٔ رشیدترین‌، قهرمانترین‌، جانان‌ترین‌، شکوفاترین و آگاه‌ترین فرزندان خلق ایران‌، یافته بود.

کهکشان بزرگ؛ عصبانیت کاربران اینترنتی یا وحشت رژیم‌ آخوندی

گردهمایی جهانی ایران آزاد
                                      گردهمایی جهانی ایران آزاد
گردهمایی بزرگ مقاومت ۲۷تیر۹۹
رژیم آخوندی روز جمعه ۲۷تیر۹۹ غیظ و کین خود را از برگزاری موفقیت‌آمیز میتینگ جهانی مجاهدین و مقاومت ایران و بازتاب‌های گسترده آن در رسانه‌های خبری نشان داد.

تبلور یک آرمان، یک امید و یک آلترناتیو

سخن روز
                                  سخن روز
گردهمایی جهانی ایران آزاد و برگزاری اجلاس‌های سه‌گانه آن‌ که در بحبوحه‌ٔ محدودیت‌های پاندمی کرونا برگزار شد، از سوی ناظران «بزرگترین گردهمایی آنلاین جهانی» توصیف شده است، سلسله عملیاتی بزرگ در امر ارتباطات آن هم با رعایت پروتکل‌های ضروری کرونا، نمایش خیره‌کننده‌ای بود از توانمندی خارق‌العادهٔ مقاومت ایران رو در روی استراتژی ضدبشری خامنه‌ای برای بهره‌برداری از «فرصت کرونا».

تجمع اعتراضی خانواده زندانیان محکوم به اعدام مقابل ساختمان دادگستری اصفهان

دادگستری اصفهان
                                    دادگستری اصفهان
ساعت ۹صبح چهارشنبه ۸مرداد۹۹، خانواده زندانیان محکوم به اعدام که در جریان قیام سال۹۶ دستگیر شده‌اند، در مقابل ساختمان دادگستری اصفهان در خیابان نیکبخت تجمع کرده و به وضعیت پرونده فرزندانشان اعتراض کردند. خانواده زندانیان در این تجمع خواستار برگزاری دادگاه عادلانه و علنی با حضور رسانه‌ها شدند.

قله دماوند به کی رسید؟!

دماوند
                                                دماوند
معاون سازمان ثبت اسناد و املاک رژیم روز چهارشنبه ۸مردادماه گفت: «همه اراضی قله دماوند به نام دولت سند زده شد».

گسترش اعتراضات به برگزاری مراسم محرم؛ آخوند فاضل میبدی: نه‌تنها مستحب نیست، بلکه حرام است

برگزاری مراسم محرم در شرایط کرونایی
                            برگزاری مراسم محرم در شرایط کرونایی
به‌دنبال پافشاری خامنه‌ای و روحانی برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم برای به قربانگاه فرستادن عامدانه مردم در ادامه استراتژی اجساد و کلان تلفات انسانی، اعتراضات نسبت به برگزاری عزاداری بدون توجه به فاجعه کرونا گسترده‌تر می‌شود.

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۴۷شهر کشور بیش از ۷۸هزار و ۱۰۰نفر است

شورای ملی مقاومت ایران
                                   شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۴۷شهر کشور بیش از ۷۸هزار و ۱۰۰نفر است