۱۳۹۷ خرداد ۱۵, سه‌شنبه

وزیر اطلاعات سابق آخوندی: ما با فتنه های بزرگی مواجه هستیم - هدف ولی فقیه است


مصلحی وزیر سابق اطلاعات آخوندی هشدار داد فتنه دشمن در سال ۹۷ یا ۹۸ قطعی است و هدف آن ولی فقیه است.
وی که به مناسبت سالمرگ خمینی دجال سخنرانی می‌کرد، گفت: ما با فتنه‌های بزرگ مواجه هستیم. طراحی دشمن فتنه جدیدی است. ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در این مسائل ماموریت بزرگی پیش رو دارند.
اگر فتنه ۸۸ را پشت سر گذاشتید باید خود را برای فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کند. دشمن با رفع اشکالات خود به دنبال طراحی فتنه‌ای جدید است که محور آن‌ها اصل نظام و ولایت فقیه است.
آخوند مصلحی در ادامه سخنرانی هراس‌آلود خود گفت: در جامعه نیز این وضعیت دیده می‌شود که حرکتی در حال شکل‌گیری و فضایی در فضای عمومی ایجاد شده است. بسیاری از حرکت‌هایی که انجام می شود برای ردگم‌کنی است تا فضایی ایجاد شود که مردم سراغ مسئولان نروند و مستقیم اعتراضات خود را به سمت ولی‌فقیه ببرند. در سال ۹۷ یا ۹۸ قطعا دشمن فتنه‌ای را طراحی می‌کند و محور آن نیز ولی‌فقیه است. فردی که مسئول است و قول داده باید پاسخگو باشد و نباید نظام را مورد هدف قرار داد. باید خودمان را برای مقابله با این حرکت‌ها آماده کنیم.

اشاره آخوند مصلحی به هدف قرار گرفتن ولایت فقیه، هراس حکومت آخوندی از حسابرسی مردمی از خامنه ای به خاطر پرونده اتمی است. هفته پیش آخوند علم الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز در همین رابطه گفته بود: «مطالبه آرمان از کسانی ست که مسئولند اگر بنا شد بنده بعنوان یک مسئول در تحقق آرمان شما دارم تخلف میکنم بیائید از من مطالبه کنید چرا از نظام مطالبه میکنید؟ چرا به سراغ ستون خیمه نظام مقام ولایت میرید؟ از من مسئول بیائید مطالبه کنید».