۱۳۹۶ بهمن ۱۸, چهارشنبه

افشار: اعتراف روحانی به انفجاری بودن وضعیت در ایران تاکیدیست بر استمرار قیام تا سرنگونی رژیم


روزنامه الریاض(عربستان) ۱۶/۱۱/۹۶ : « موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایرانگفت: شرایط مطلقا به عقب بازنخواهد گشت و مردم قیامشان را تا سرنگونی این رژیم ادامه خواهند داد. وی در توضیحات خود حول اظهار نظر اخیر روحانی، رئیس جمهور رژیم آخوندی که وضعیت کنونی کشور را با روزهای آخر حکومت شاه مقایسه کرده بود گفت:‌
در حقیقت این حرف آخوند روحانی چیزی نیست جز اعترافی آشکار و صریح به قیام مبارک ایران که علیرغم بکارگیری کلیه ابزار سرکوب و اعمال موج دستگیری و شکنجه که تظاهرکنندگان و بخصوص جوانان قیام آفرین را دربرگرفت، ادامه دارد. واقعیت اینست که از عزم مردم برای سرنگونی حکومت جهل و جنایت که در رژیم ولایت فقیه متبلور میشود کاسته نشده است. افشار تاکید کرد: روحانی در سرکوب و کشتار مردم به همان اندازه خامنه‌ای و نیروهای سپاه نقش دارد و اینرا مردم ایران میدانند. ضمن اینکه قیام مردم ایران اکنون در همه شهرها توسط کلیه اقشاری که کاسه صبرشان لبریز شده در همه کارگاهها و کارخانه‌ها و راه آهنها به واسطه کارگرانی که اعتراض کرده و تحصن مینمایند ادامه دارد. زیرا مردم میدانند این رژیم به پایان خود رسیده است و به همین دلیل شاهد هستیم که شعار مرگ بر روحانی و مرگ بر اصل ولایت فقیه را سرداده و همانطور که مقاومت ایران تاکید میکند، خواستار برقراری آزادی و دمکراسی هستند.
در رابطه با اظهارات منسوب به کروبی و فرستادن نامه به خامنه‌ای افشار توضیح داد: همه اینها از یک سنخ هستند. کروبی سه دوره رئیس مجلس موسوم به شورا بوده است. کروبی و موسوی و روحانی از سنخ همین رژیم هستند. همه آنها جزء وفاداران به ولایت فقیه میباشند. مردم ایران به خیابانها آمدند و با صراحت گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه و به همین دلیل آنچه که روحانی و سایر هواداران این رژیم میگویند تلاشی است برای سفید سازی چهره رژیم در مقابل مردم. زیرا آنها میدانند آینده‌ای ندارند. آنها صرفا تلاش میکنند تا خود را از جنایاتی که مرتکب شده اند مبرا ساخته و از خشم خروشان مردم بکاهند. در پایان، عضو شورای ملی مقاومت ایران حول نقش روحانی در این رژیم گفت: در مورد آنچه انتخابات ریاست جمهوری نامیده میشود باید گفت که بطور واقعی در ایران چیزی به اسم انتخابات وجود ندارد. کلیه خمیه‌شب بازیهای انتخاباتی در چارچوب ولایت فقیه و افراد معتقد به ولایت فقیه است. لذا شما در هر دوره اعم از دوره احمدی نژاد یا سایرین که کسی از طریق این انتخابات صوری به ریاست جمهوری رسیده مشاهده میکنید وضعیت مردم تغییر نکرده چرا که آنها در سرکوب مردم و محدود کردن آزادیها و صدور تروریسم و بنیادگرایی به خارج و همچنین در پروژه‌های موشکی و اتمی اتفاق نظر دارند. ضمن اینکه همه آنها صرفا چهره‌هایی هستند که نقشهایشان تغییر کرده ولی برای مردم چیزی تغییر نمیکند. مهم اینست که اکنون بعد از قیام 28 دسامبر 2017 وضعیت مطلقا به قبل از این تاریخ باز نمیگردد و همه چیز به سمت جلو و سرنگونی رژیم ایران حرکت میکند و طی روزهای آینده مطمئنا آثار آنرا خواهیم دید».