۱۳۹۶ بهمن ۲۰, جمعه

اعتراف وزیر آموزش و پرورش آخوندی به شرایط بسیار وخیم دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان


بطحایی، وزیر آموزش و پرورش حکومت آخوندی در اعتراف به کارنامه ننگین حکومت پلید آخوندی و شرایط بسیار وخیم دانش‌‌آموزان در استان سیستان و بلوچستان گفت:

من دیروز و پریروز در استان سیستان و بلوچستان بودم و بازدیدهایی رو اونجا داشتم مناطق حاشیه‌ای شهرهاى استان که واقعاً باور کردنش برای بنده‌ای که حداقل 35-36سال سال در آموزش و پرورش دارم کار می‌کنم و در بسیاری از مناطق محروم رفتم و بازدید داشتم شما صحنه‌هایی رو اونجا می‌بینید که واقعاً جلوی اشک تون رو نمی‌تونید بگیرید یعنی اونقدر متأسفانه بدلایل مختلف که مثلاًًًً یکی‌اش مهاجرتهای بسیار زیادی هستش که مردم به اطراف و حواشی شهرها داشتند متأسفانه از حیث فضا به‌شدت ما اونجا با مشکل مواجه هستیم و حتماً بودجه سال 97 نمی‌تونه کاملاً این نیاز رو برطرف بکنه.