۱۳۹۶ بهمن ۱۳, جمعه

اطلاعیه مجمع روحانیان وطلاب آزادیخواه ایران در حمایت از قیام

 مجمع روحانیان و طلاب آزدایخواه ایران طی بیانیه‌یی از قیام مردم ایران حمایت کردند.
در این پیام آمده است:‌
بسم الرحمن الرحیم
الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا.
آنهایی که در راه ما (با خلوص نیت) جهاد کنند، قطعاً به راههای خود هدایتشان خواهیم کرد
روحانیان وطلاب آزادیخواه ایران
مردم دیندار که شاخص دینداری‌تان شوریدن بر ظلم و هرچه ستم و دیکتاتوری  است
که رسول خدا فرمودند:
العلماء مصابیح الارض، و خلفاء الانبیاء، و ورثنی و ورثه الانبیاء.
علما چراغهای زمین‌اند و جانشینان پیامبران و وارثان من و پیامبران هستند.

قیام مردم ایران در دیماه 96 سرآغاز قیامی است تا پیروزی. همانطور که مردم ایران همه مستحضر هستند این قیام 142شهر را دربرگرفت. تمامی حسابگریهای دین‌فروشان حاکم را به‌هم ریخت. لرزه بر اندام خامنه‌ای، این فرعون درهم‌شکسته زمان انداخت. قیام نشان داد بیت عنکبوتی غدار ولی‌فقیه ارتجاع؛ از هر زمانی بی‌پایه‌تر است به‌راستی که اوهن البیوت لبیت العنکبوت. 
در این قیام روحانیت مرتجع خمینی‌صفت هم بی‌ نصیب نماند و بیت‌های جهل و جنایت‌شان بعضاً طعمه خشم مردم شد. در آن سوی میدان یعنی در جبهه مردم، بودند روحانیان و طلاب شجاع و شریف و آزادمنشی که در صفوف مردم علیه صف  الدالخصام یعنی خامنه‌ای و نظامش مبارزه و مجاهدت بسیار کردند و قیام آفریدند.
روحانیان و طلاب آزادیخواه ایران در تمام دوره‌ها و به‌ویژه از جنبش تنباکو و بعد در مشروطیت و بعد در جریان نهضت ملی مردم ایران به رهبری دکترمصدق فقید گرفته تا تمام این سی وهشت ساله حکومت سیاه دین‌فروش یعنی رژیم خمینی و خامنه‌ای نشان داده‌اند که شاخص دین ودینداری به حق آزادگی و آزاد زیستن است، آزادگی و آزاد زیستنی در حمایت  مردم.
که به فرموده مولا علی علیه‌السلام:
لَولا… ما اَخَذَ اللّه‏ُ عَلَی الْعُلَماءِ اَلاّ یُقارّوا عَلی کِظَّهِ ظالِمٍ وَ لا سَغَبِ مَظْلومٍ لاََلْقَیْتُ حَبْلَها عَلی غارِبـِها؛
اگر خداوند از علما پیمان نگرفته بود که با پرخوری ظالم و گرسنگی مظلوم آرام نگیرند، زمام خلافت را به‌حال خود رها می‌کردم.
 لذا در این قیام نیز همدوش و همراه مردم بودند و خواهند بود تا پیروزی.
ما درمجمع روحانیان و طلاب آزادیخواه ایران، از همه مردم دلاور و آزادیخواه ایران می‌خواهیم قیام توامند خود را استمرار دهند و در گسترش آن سرازپا نشناسند.
 از روحانیان و طلاب آزادیخواه ایران می‌خواهیم با قلم و قدم و سخن و هرچه در توش و توان دارند از قیام مردم ایران حمایت کنند و با بذل جان و مال و همه چیز خود تا سرنگونی رژیم ضددین حاکم به مبارزه خود ادامه دهند.
به آن دسته از روحانیان و طلاب هم که در اثر ترس یا هر دلیل دیگری، تا کنون در مقابل مظالم طاغوت از هم‌گسسته زمان یعنی خامنه‌ای و رژیمش سکوت پیشه کرده‌اند می‌گوییم دیگر بس است. سکوت معنایش تأیید ظلم و دین‌فروشی است و خود می‌دانید اگر آگاهانه باشد سر از شرک و پذیرش طاغوت در می‌آورد و این خود  خلاف تمام اصول دین مبین است. 
که به تعبیر امیرالمومنین علی علیه‌السلام: خداوند اقوام پیشین را مورد ملامت قرار نداد مگر به‌خاطر ترک امر به معروف و نهی از منکر. خداوند عوام را به‌خاطر ارتکاب معاصی و دانشمندان را به‌خاطر ترک و نهی از منکر لعنت کرد
به روحانی نماهایی هم که این رژیم را تأیید می‌کنند  می‌گوییم شما که دین‌تان قدرت و قدرت‌پرستی است  بهتر است  خود را خلع لباس کنید و این عمامه‌ها و لباس‌های روحانی‌نمایی را از تن بیرون آورید و بیش از این دین را ملعبه شرک قدرت پرستی خود نسازید و با تأیید این رژیم بیش از این عرض خود نبرید. امروز این کار را نکنید فردا برای‌تان خیلی خیلی بیش از این دیر است.
مجمع روحانیان و طلاب آزادیخواه ایران