۱۳۹۶ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

رجوی: ولایت فقیه یعنی كشتار، غارت ، ویرانی و تروریسم


 روزنامه المدینه - عربستان ۲۳/۱۱/۹۶ : « المدینه - اختصاصی
خلاصه می شود: ” كشتار، غارت، و ویرانی ، صدور ارتجاع و تروریسم باسم انقلاب و ضدیت با زن ” وی به اعتراف دو روز قبل خامنه ای به فساد در رژیم ملاها بعنوان سر مار هفت سر اشاره كرد و گفت، سر اصلی این افعی در بیت خود خامنه ای است. وی از افرادی كه در نیروهای سركوب خدمت می كنند خواست كه از جلادین نافرمانی كرده و برای این نیروهای جنایتكار خدمت نكنند.
باید رژیم را در تمامیت آن سرنگون كرد

رجوی در تجمع گروهی از ایرانیان به شهدای راه آزادی در ایران از شهدای انقلاب ضد شاه تا شهدای قیام 28 دسامبر 2017 درود فرستاد و گفت، قیام شجاعانه 28 دسامبر گذشته و ادامه اعتراضات در مناطق مختلف كشور ثابت كرد مردم ایران به چیزی جز سرنگونی این رژیم در تمامیتش رضایت نمی دهند. و حضور زنان و جوانان در صفوف اول قیامها ضامن استمرار این حركت است. زنانی كه علی رغم سركوب و تحقیر برنامه ریزی شده طی 39 سال اما هرگز در برابر این اقدامات سركوبگرانه تسلیم نشدند. وی دعوت خود را كه دو هفته قبل در نشستهای شورای اروپا نیز مطرح كرده بود مجددا تكرار كرد و گفت، ما خواستار آزادی فوری بازداشت شدگان قیام و آزادی بیان و تجمع و پایان دادن به سركوب هستیم.
رجوی همچنین گفت، مردم قیام كننده ایران تصمیم گرفته‌اند یک جمهوری بر اساس آزادی و دموکراسی برپا کنند. تصمیم گرفته‌اند که ولایت فقیه را سرنگون کنند. می‌خواهند به‌جای برنامه اتمی و سایر برنامه‌های تسلیحات کشتار جمعی، آموزش و درمان، ورزش، تأمین اجتماعی و رفاه و معیشت و اقتصاد کشور را شکوفا کنند.
خطاب من همچنین به پرسنل ارتش و نیروی انتظامی است. از هر گونه همکاری با پاسداران جنایتکار خودداری کنید. اجازه ندهید آخوندها از شما در ریختن خون فرزندان ایران سوءاستفاده کنند. وقت آن رسیده كه كلیه اجبارات را پایان داد. اما برای رسیدن به جمهوری بر اساس احترام به آزادی و مساوات نباید تصور كرد معجزه ای صورت گیرد و یا اینكه شانسی تصادفا نصیب ما شود. سرمایه ما همان مردم ایران و فرزندان پیشتاز آن هستند و طبعا این بزرگترین قدرت در جهان است. پس باید همه چیز را حاصل دست رنج خود و اراده خود بدانیم و بهمین خاطر باید هزار اشرف بسازیم