۱۳۹۶ بهمن ۱۹, پنجشنبه

پاسدار مقدم فر از مشاوران سرکرده سپاه پاسداران: هدف نهایی براندازی نظام است


پاسدار مقدم فر از مشاوران سرکرده سپاه پاسداران در رابطه با قیام  و سرنگونی رژیم آخوندی گفت:
ما امروز مشکلاتی داریم امروز مردم ما ناراحت اند اعتراض دارند به گرانیها به بیکاری به بعضی وعده‌هایی که داده شده و محقق نشده به بعضی از انتظاراتی که به حق دارند و بعضی مسئولان ما نتونستند انتظارات رو به‌جا بیاورند مردم اعتراضات به حقی دارند.



... در تمام این چهل سال سی و نه سال همواره با چالشهایی روبه‌رو بودیم که دشمنها برای ما آفریدند من بعضی‌هایش رو عرض کردم یعنی از ایجاد تروریزم و منافقین در داخل در داخل اونهم در داخل تا صدام جنگ تحمیلی امروز اصلی‌ترین چالشی که ما با او روبه‌رو هستیم در دو حوزه است با یک هدف معین البته هدف نهایی براندازی نظام است این انقلاب نباید باشه این انقلاب مزاحم اینهاست... چرا دست بر نمی‌دارند از سر این انقلاب؟..هدف اصلی شون هم هدف عملیاتی شون هدف اصلی عرض کردم براندازی یه هدف عملیاتی شون همونه که این مردم باید مایوس بشوند به این انقلاب...

شما می‌بینید در تمام این سی و نه سال ما سابقه نداره که هیچوقت به اندازه امسال دهه فجر امسال اینها تهاجم داشته باشند اصلاً عرض کردم هول اند یک کاری باید صورت بگیره چرا عجله دارند؟ برای اون چهل سالگی است نباید اون چهل سال محقق بشه.

اشتراک گذاری:
facebook