۱۳۹۶ بهمن ۳۰, دوشنبه

افشاگری اقدامات رژیم ایران علیه قیام




تلویزیون اورینت ۲۸/۱۱/۹۶ : « شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفترش در واشنگتن جزئیات جدیدی از چگونگی اقدامات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و امنیت ایران در جنگشان علیه مردم ایران و مقابله با قیام مردم ایران را فاش کرد.






علیرضا جعفرزاده: پیام ما به جامعه جهانی این است که قیامی بزرگ علیه رژیم ایران در همه مناطق کشور در جریان است که روزانه بیشتر گسترش می یابد و تا سرنگونی این رژیم ادامه خواهد داشت. رژیم ایران قیام را با ایجاد شبکه های جاسوسی علیه تظاهرکنندگان سرکوب می کند ولی هنوز موفق نشده اند که قیام را متوقف کنند. امروز صحبت کردیم که سپاه پاسداران با ایجاد و ارتقای شرکت های پوششی و نرم افزارهای تلفن های دستی تظاهرکنندگان را دنبال و آنها را دستگیر میکند و بدین صورت برای سرکوب قیام اقدام می کند.درست اینکه موفق نشدیم مانع حضور رژیم ایران در سوریه و یمن و عراق بشویم ولی این رژیم علیرغم کارهایی که انجام می دهد یک رژیم شکست خورده و ضعیف است و نمی تواند طولانی مدت بماند.
علی صفوی: ما برای افشای این واقعیت ها بعد از پرونده اتمی کار زیادی کردیم و می خواهیم که جامعه جهانی به آنچه رژیم و سپاه پاسدارانش انجام می دهند توجه کنند. آنها شرکت های الکترونیکی پوششی ایجاد می کنند که علیه مردم ایران جاسوسی کنند تا اینکه اطلاعات آنها را بگیرند و آنها را تحت تعقیب قرار بدهند و دستگیرشان کنند.».