۱۳۹۸ اسفند ۹, جمعه

گسترش کرونا به ۲۳ استان ایران؛ شمار جان‌باختگان به ۱۳۳ نفر رسید


کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ایران، روز پنجشنبه هشتم اسفند اعلام کرد ۱۰۶ نفر به شمار مبتلایان به کرونا در این کشور اضافه شده و از این تعداد هفت نفر جان باخته‌اند. به این ترتیب بر اساس آمار رسمی تاکنون ۲۶ نفر در ایران در اثر ابتلا به کرونا درگذشته‌اند و مجموع مبتلایان ۲۴۵ نفر است.

ترکیه بر سر جنگ‌ سوریه دروازه‌های ورود به اروپا را به روی مهاجران می‌گشاید

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه آنکارا دیگر جلوی عزیمت مهاجران به خارج از این کشور را نمی‌گیرد رسانه‌های ترکیه روز جمعه اعلام کردند که گروه‌هایی از مهاجران حرکت به سوی مرز‌های کشورهای همسایه اروپایی را آغاز کرده‌اند.

دست‌کم ۳۳ سرباز ترکیه در حمله هوایی در استان ادلب سوریه کشته شدند


یک مقام محلی ترکیه گفته است، در جریان حملات هوایی ارتش سوریه به استان ادلب دست‌کم ۳۳ سرباز ترکیه کشته شدند.

کرونا در جهان؛ ۵۶ کشور آلوده و ۲۸۰۰ نفر قربانی ویروس شدند


ویروس کرونا با عبور از مرز بلاروس، نیوزیلند، لیتوانی و هلند محدوده شیوع خود را به ۵۶ کشور افزایش داد و با ورود به نیجریه قاره آفریقا را نیز به طور جدی تهدید کرد.

هشدار سازمان بهداشت جهانی به کشورهایی که کرونا را دور می‌بینند

رییس سازمان بهداشت جهانی روز پنج شنبه ۸ اسفند هشدار داد کشورهایی که فکر می‌کنند ویروس کرونا به آنجا سرایت نخواهد کرد مرتکب یک «اشتباه مهلک» می‌شوند.
تدروس ادهانوم گفت: «هیچ کشوری نباید تصور کند که موارد ابتلا به ویروس کرونا نخواهد داشت، چنین تصوری یک اشتباه مهلک خواهد بود. نمونه ایتالیا، یکی از اعضای گروه ۷، واقعت تعجب‌آور بود. می‌توان نتیجه گرفت که در کشورهای پیشرفته دیگر نیز شاهد این موارد خواهیم بود.»

آمریکا برای فشار بیشتر بر ایران، مجازات‌های تازه‌ای علیه رهبر کتائب حزب‌الله عراق وضع کرد


یالات متحد آمریکا روز چهارشنبه ٢٦ فوریه، مجازات‌های تازه‌ای علیه احمد الحمیداوی دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق برقرار کرد. این گروه مسلح شیعی از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.
تبلیغ بازرگانی

پنهانکاری رژیم آخوندی درباره خطر سیل در لرستان

پنهانکاری رژیم درباره خطر سیل در لرستان
خانم مریم رجوی:ضرورت همیاری ملی و کمک رسانی به هموطنان سیلزده.

جان سپردن یک زندانی بی‌پناه در زندان فشافویه براثر کرونا

جان سپردن یک زندانی بی‌پناه در زندان فشافویه براثر کرونا
در زندان فشافویه، زندان بزرگ تهران، یک زندانی ۴۴ ساله که مشکوک به ابتلا به کرونا بود، جان سپرد.
گزارشها حاکیست، کارگزاران جنایتکار رژیم در این زندان در درمان این بیمار و اعزام او به بیمارستان خودداری کردند. این زندانی پس از علائم مشابه کرونا در اثر سرفه‌های شدید جان سپرد. در زمینه ابتلا و درگذشت زندانیان حکومت آخوندی به شدت پنهانکاری و شیادی می کند.

دومین روز تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو


 دومین روز تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو
      دومین روز تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو
هموطنان آزاده در ژنو روز چهارشنبه ۷اسفند در دومین روز اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو در اعتراض به نقض وحشتناک حقوق بشر در ایران به تظاهرات پرداختند.

جلسه در پارلمان کانادا - ایران: حقوق بشر، قیامها، گزینه های سیاسی غرب

روز سه شنبه ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ جلسه ای در ساختمان سرجان مک دونالد پارلمان کانادا با عنوان "ایران: حقوق بشر، قیامها، گزینه های سیاسی غرب" با شرکت دهها سناتور، نماینده مجلس و شخصیتهای سیاسی برگزار شد.
گرامیداشت قربانیان هواپیمای اوکراینی ساقط شده در کانادا

نهادهای موازی؛ نهادینه کردن تروریسم و غارتگری

نهادهای موازی
                                                 نهادهای موازی
از سال ۵۸ نهادهایی در کشور زیر نظر خمینی شکل گرفت که به‌عنوان نهادهای موازی در ساختار نظام آخوندی معروف شد این نهادها از همان زمان بودجه خود را از دولت دریافت می‌کنند اما در رابطه با عملکرده‌هایشان تنها به بیت ولی‌فقیه پاسخگو هستند. از ویژگی‌های بارز تمامی این نهادها معافیت از دادن مالیات است و همین هم موضوعی است که طی زمان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عامل اختلاف بین دولتها و این نهادها و خامنه‌ای عمل کرده است، مدیریت این نهادها از دفتر خامنه‌ای انجام می‌گیرد.

هوشیاری؛«اول باید کرونای اصلی را از بین»برد

آخوند کرونا ویروسی که به جان مردم افتاده است
                        آخوند کرونا ویروسی که به جان مردم افتاده است
به موازات اهمال عمدی و سلطهٔ کرونای سیاسی بر تبلیغات دولت آخوندها در برخورد با ویروس کرونا، کاربران و کنشگران ایرانی با هوشیاری و روشنگری مداوم، هم پشت پرده‌های خیانت حاکمیت را برملا می‌کنند و هم شبکه‌یی از همیاری و اطلاع‌رسانی برای مبارزه با کرونا شکل گرفته است.

چرا کرونا سیاسی می‌شود؟‌

کرونا در ایران
                               کرونا در ایران
فلسفهٔ وجودی هر حکومتی رسیدگی به امورات جامعه و حل مشکلات مردم است؛ و اساساً هیچ اولویتی جز این برعهده‌اش نیست. بر این سیاق چنان‌چه هر مشکلی اعم از طبیعی و غیرطبیعی پدید آید، مسئولان(حکومتگران) با اتکاء به نیروی مردم و با بهره‌گیری از امکانات مادی و فنی کشور به حل آن اقدام‌ می‌کنند

آخوندکروناها

آخوند کروناها
آخوند کروناها
در ایران کرونا ویروس کشنده، پرشتاب شایع و منتشر می‌شود. فاجعه مرگبار انسانی در حال وقوع است.

مارتن گریفیتس: یمن بر سر دو راهی است



مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن، روز پنجشنبه 28 فوریه، هر گونه احتمال دستیابی به صلح پایدار در یمن را به جز راه‌حلی جامع و همه جانبه از طریق مذاکره، منتفی دانست.

ادامه مذاکرات سیاسی لیبی در ژنو...فهرست مشارکت کنندگان در گفت‌وگوها


مذاکرات روند سیاسی لیبی برای سومین روز در ژنو ادامه دارد، در حالی که هیات اعزامی سازمان ملل متحد برای پشتیبانی لیبی، لیست شرکت کنندگان و موضوعات مندرج در دستور کار جلسات که تاریخ پایان آن، مشخص نشده است را فاش نکرد.

زخمی شدن چند تن از سربازان رژیم اسد در حملات هوایی اسرائیل به القنیطره سوریه


رسانه‌های رژیم سوریه شامگاه پنج‌شنبه 27 فوریه 2020 از حمله هوایی بالگردهای اسرائیلی به مواضع نیروهای اسد در مناطق القحطانیه، الحریه و القنیطره و زخمی شدن 3 تن از سربازان رژیم سوریه خبر دادند.

یک خبرنگار بریتانیایی که برای پوشش انتخابات مجلس به ایران سفر کرده بود خود را قرنطینه کرد

جان اسنو، خبرنگار بریتانیایی پس از سفر به ایران خود را در خانه قرنطینه کرد
جان اسنو، خبرنگار بریتانیایی پس از سفر به ایران خود را در خانه قرنطینه کرد

کلرادو بیست و دومین ایالت آمریکا است که مجازات اعدام را لغو می‌کند



بخش انگلیسی صدای آمریکا - کلرادو بیست و دومین ایالت آمریکا خواهد بود که مجازات اعدام را لغو می‌کند.

افول اقتصاد ایران در سایه افزایش نگرانی‌ها از بحران شیوع کرونا



بخش انگلیسی صدای آمریکا - رسانه های جهان عرب گزارش می دهند که گسترش ویروس کرونا ارزش ریال ایران را به پایین ترین سطح در یک سال گذشته رسانده است. مقام‌های بهداشت در ایران می‌گویند بیش از دویست مورد ابتلا در آن کشور تائید شده است و دست کم ۲۶ نفر جان باخته اند.

هشدار سازمان بهداشت جهانی: ویروس کرونا بدون هیچ‌گونه شناسایی وارد ایران شده و ممکن است بدتر از این شود

مایک رایان، مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی
مایک رایان، مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی
مقامات رسمی سازمان بهداشت جهانی گفتند ویروس کرونا که به سرعت در حال گسترش در جهان است، بدون هیچ‌گونه شناسایی وارد ایران شده است.

مایک پنس: دولت قبلی بسته‌های اسکناس را به اسلامگرایان در #ایران می‌فرستاد. این دولت اما رهبر خلافت اسلامی را کشت و پرزیدنت #ترامپ دستور داد #قاسم_سلیمانی از بین برود چون خطر جان شهروندان #آمریکا را تهدید می‌کرد.

مشاهده عکس در توییتر
آقای پنس در شروع سخنان خود گفت: «بازگشت به کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران بسیار مایه خرسندی است. سال ۲۰۰۴ اولین بار به این کنفرانس آمدم. امروز فقط و فقط برای این این‌جا هستم بگویم که جنبش و جریان ما نیاز به چهار سال دیگر حضور پرزیدنت دونالد ترامپ در کاخ سفید دارد.»

۱۳۹۸ اسفند ۸, پنجشنبه

جان سپردن یک زندانی بی‌پناه در زندان فشافویه براثر کرونا

جان سپردن یک زندانی بی‌پناه در زندان فشافویه براثر کرونا
در زندان فشافویه، زندان بزرگ تهران، یک زندانی ۴۴ ساله که مشکوک به ابتلا به کرونا بود، جان سپرد.

بحران کرونا؛ آشکار شدن ابعاد هولناک فاجعه


سخن روز

سخن روز
تلویزیون رژیم روز ۷اسفند اعلام کرد: ۱۳استان کشور درگیر کرونا هستند. این استانها عبارتند از: قم، تهران، مرکزی، همدان، البرز، سمنان، مازندران، گیلان، کرمانشاه، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و هرمزگان؛ اما چند ساعت بعد تعداد استانهای آلوده به‌ ۱۸ رسید. با توجه به‌ سیاست قطره‌ای رژیم در انتشار اخبار مربوط به‌کرونا، با توجه به‌ سرعت فوق‌العاده بالای انتشار این ویروس و این‌که تاکنون هیچ اقدام قرنطینه‌ای صورت نگرفته و تردد و مسافرت بین شهرها در سراسر کشور و به‌خصوص تهران آزاد است،

میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر: رژیم ایران با اعتراضات سراسری آبان۹۸با نیروی قهر مفرط برخورد کرد


میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر
                                    میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر
روتیتر - ژنو - اجلاس رسمی شورای حقوق‌بشر -۸اسفند ۹۸میشل باشله کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد در اجلاس شورای حقوق‌بشر درباره نقش حقوق‌بشر و اعدامها در ایران گفت: من به گزارش دبیرکل ملل ‌متحد در مورد ایران به‌خصوص اعدام کودکان استناد می‌کنم. او به ممنوعیت حکم اعدام علیه کودکان در ایران فراخوان می‌دهد.

خلاصه مهمترین اخبار ایران و جهان – پنجشنبه۸اسفند۹۸



شورای حقوق بشر: بیانیه ثبت‌شده ۵سازمان حقوق‌بشری
بیانیه ۵سازمان حقوق‌بشری بین‌المللی: هزاران معترض بازداشت شده در ایران در معرض خطر قتل‌عام پنهان سران رژیم ایران قرار دارند.

ژنو - چهل و سومین اجلاس شورای حقوق بشر: بیانیهٔ ثبت‌شدهٔ ۵سازمان حقوق‌بشری دربارهٔ قیام و قتل‌عام ۶۷

شورای حقوق بشر ملل متحد
                                      شورای حقوق بشر ملل متحد
ژنو-چهل و سومین اجلاس شورای حقوق بشر: بیانیهٔ ثبت‌شدهٔ ۵سازمان حقوق‌بشری دربارهٔ قیام و قتل‌عام ۶۷.
بیانیه ثبت شده در سازمان ملل درباره قیام مردم ایران و قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷.

این اولین عقب‌نشینی بزرگ ارتش رژیم سوریه است پس از حمله‌ای که از دسامبر گذشته با هدف بازگرداندن استان‌های شمال غربی این کشور آغاز شده بود. این حمله گسترده ارتش سوریه با حمایت و پوشش هوایی روسیه انجام گرفته بود.


عملیات مقدماتی شدید توپخانه ترکیه
یک منبع نظامی روس، درستی این اطلاعات را تکذیب کرده و تأکید کرد که رژیم اسد، موفق به دفع حمله مخالفان نظام به این شهر شده است اما مرکز دیده‌بان حقوق بشر سوریه، گزارش داد که این گروه‌ها با برخورداری از پشتیبانی نیروهای ترکیه، توانستند پس از درگیری‌های شدید با نیروهای نظام و عناصر مسلح وابسته به آن، کنترل کامل سراقب واقع در جاده بین‌المللی دمشق - حلب را به دست گیرند.

ایران برای مقابله با کرونا بیمارستان صحرایی می‌سازد


دکتر علی ابرازه، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم روز پنج‌شنبه 27 فوریه 2020 در صورتی که بیماری کرونا در قم به اوج خود برسد، یک بیمارستان صحرایی ساخته می‌شود.

در دیدار تاریخی سه شنبه، ترامپ و کیم را چه کسانی همراهی کردند



            عکسی از جلسه کاری همراهان دو رهبر آمریکا و کره شمالی
بعد از دیدار پرزیدنت دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، رهبران آمریکا و کره شمالی، در جلسه دیگری با حضور مشاوران و وزرای دولت های خود شرکت کردند.

اختصاصی صدای آمریکا| پرزیدنت ترامپ جزئیاتی از ملاقات تاریخی با رهبر کره شمالی را شرح داد



پرزیدنت دونالد ترامپ پس از گفتگوهای خود با رهبر کره شمالی، در سنگاپور، دربارهٔ موضوعات مورد بحث دو طرف و اقدامات آینده، با «گرتا ون ساسترن» خبرنگار صدای آمریکا گفتگو کرد.

آمریکا مقامات و شرکت‌های وابسته‌ به بنیاد شهید در لبنان را در فهرست جهانی تروریست‌ها قرار داد




وزارت خزانه‌داری آمریکا سه مقام رسمی لبنان و ۱۲ نهاد لبنان را که بخشی از بنیاد شهید و زیرمجموعه‌ای از شبکه حزب‌الله هستند را تحریم کرد.

وزارت خارجه آمریکا رهبر کتائب حزب الله، گروه وابسته به ایران در عراق را تحریم کرد

نیتان سیلز - آرشیو
هماهنگ کننده امور ضدتروریسم در وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه هفتم اسفند از تصمیم مایک پمپئو وزیر خارجه برای افزودن نام احمد الحمیداوی رهبر گروه کتائب حزب الله در عراق به فهرست ویژه تروریسم و تحریم او خبر داد.

اقلیت دموکرات سنای آمریکا خواهان بودجه ۸.۵ میلیارد دلاری برای مقابله با ویروس کرونا است



چاک شومر، نماینده ایالت نیویورک در مجلس سنای آمریکا و رهبر اقلیت حزب دموکرات این مجلس، خواستار افزایش چشمگیر بودجه پیشنهادی دولت برای تدابیر مقابله با ویروس کرونا شد.

تفهیم اتهامات جدید علیه نرگس محمدی در زندان زنجان



نرگس محمدی، نایب رئیس و سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر و فعال مدنی زندانی که چندی پیش از زندان اوین همراه با ضرب و شتم به زندان زنجان منتقل شد، در دو پرونده جداگانه با موارد اتهاماتی جدیدی روبرو شده است.

مورگان اورتگاس: به مبارزه زنان شجاع ایرانی افتخار می‌کنیم و در کنار آنها هستیم



سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده زنان ایرانی را پیشرو در اعتراضات ایران نامید و تاکید کرد که آمریکا از آنها حمایت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا: جمهوری اسلامی با بحران مشروعیت روبرو است

مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه هفتم اسفند گفت، رژیم ایران با انتخابات پارلمانی با پایین‌ترین نرخ مشارکت از ۱۹۷۹ به این سو، با بحران مشروعیت روبرو است.

تیراندازی در میلواکی آمریکا؛ کارگر اخراجی آبجوسازی پنج نفر را کشت | واکنش پرزیدنت ترامپ


کارمند یک شرکت آبجوسازی در ایالت ویسکانسین بعد از اینکه اخراج شد، پنج نفر از کارکنان این شرکت را کشت.

پرزیدنت ترامپ: سطح تهدید ویروس کرونا در آمریکا بسیار پایین است؛ ما کاملا آماده هستیم



دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری در کاخ سفید در مورد شیوع ویروس کرونا، با بیان این که سطح تهدید این اپیدمی در آمریکا در حال حاضر بسیار پایین است، گفت اولویت اصلی ما سلامتی و امنیت مردم آمریکا است.

پایگاه خبری حرم معصومه: معماری حرم و جنس ضریح سد محکمی در برابر کروناست


پایگاه حرم معصومه در قم، با انتشار یادداشتی ضمن انتقاد از مصوبه شورای تأمین استان قم مبنی بر تعطیلی نماز جماعت و ضدعفونی کردن حرم، اعلام کرد سازه‌های این حرم به دلیل استفاده از نقره «در بالاترین سطح آنتی‌باکتریایی و سد محکمی برای اپیدمی کرونا است».

گزارشگران بدون مرز: رژیم ایران درباره کرونا پنهان‌کاری می‌کند


سازمان گزارشگران بدون مرز، حکومت جمهوری اسلامی را به پنهان‌کاری درباره‌ همه‌گیر شدن ویروس کرونا با سرکوب اطلاع‌رسانی مستقل در ایران متهم کرد.

گسترش کرونا به ۱۵ استان ایران شمار جان‌باختگان به ۷۴ تن رسید


درحالی که بنابر تازه‌ترین آمار تایید شده از‌ سوی منابع ایران‌اینترنشنال، شمار تلفات جانی ویروس کرونا در ایران به ۷۴ نفر رسیده است، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از پر شدن بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ظرفیت نزدیک به ۶۰۰ تخت به‌دلیل افزایش شمار بیماران کرونا خبر داد.

روسیه از پروژه ۱.۲ میلیارد یورویی راه‌آهن ایران کنار کشید



شرکت دولتی راه‌آهن روسیه از پروژه عظیم برقی‌سازی راه آهن گرمسار-‌اینچه برون با سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد یورو کنار کشید.

ابتلای معاون وزیر بهداشت رژیم به کرونا که دیروز آمار درگذشتگان را وقیحانه تکذیب میکرد

ابتلای معاون وزیر بهداشت رژیم به کرونا که دیروز آمار درگذشتگان را وقیحانه تکذیب میکرد

ابتلای معاون وزیر بهداشت رژیم به کرونا که دیروز آمار درگذشتگان را وقیحانه تکذیب میکرد

خبرگزاری فرانسه: ایران با مرگبارترین شیوع ویروس کرونا خارج از چین مواجه است

خبرگزاری فرانسه: ایران با مرگبارترین شیوع ویروس کرونا خارج از چین مواجه است
در حالی که رژیم ضدبشری آخوندی به پنهانکاری خود در زمینه ابعاد کرونا و تلفات آن ادامه می دهد، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد:‌ ایران با مرگبارترین شیوع ویروس کرونا خارج از چین مواجه است.

تحریم جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی ۱۳نهاد و فرد به در لیست سیاه تحریم قرار گرفتند

تحریم جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی ۱۳نهاد و فرد به در لیست سیاه تحریم قرار گرفتند
بیانیه مطبوعاتی وزیر خارجه آمریکا:هدف تحریمهای جدید، جلوگیری از گسترش قابلیتهای موشکی رژیم ایران است.

سهیلا دشتی:‌ فرآیند انتخابات


سهیلا دشتی:‌ فرآیند انتخابات


انتخابات رژیم با افتضاحی بی نظیر پایان یافت!
شاید در مورد انتخابات و نتیجه آن نوشتن در زمانی که مردم در میهن اشغال شده با هیولائ ویروس کرونا دست به گریبان هستند سخت باشد. اما با اختلاف فراوان در ماهیت، فرآیند این دو مسئله از هم دو جدا نیستند.



دومین روز تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو

 دومین روز تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو
هموطنان آزاده در ژنو روز چهارشنبه ۷اسفند در دومین روز اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو در اعتراض به نقض وحشتناک حقوق بشر در ایران به تظاهرات پرداختند.

زلزله خوی ‌و سلماس و ویروس پنهان‌کاری

زلزله خوی و سلماس

                                            زلزله خوی و سلماس
یکشنبه۴اسفند ۹۸ دو زمین‌لرزه‌ٔ پی‌درپی شهرهای سلماس و خوی را در آذربایجان غربی لرزاند. اگر ‌چه بافت شهری سلماس (که پس از زلزلهٔ سنگین ۱۳۰۹ و تخریب کامل شهر، از نو و با معیارهای شهرسازی مدرن ساخته شد)، آسیبی ندید، اما ساختمانهای فرسوده‌ٔ روستاهای متعدد اطراف قطور، مانند مخین و کوتان‌آباد که شامل۴۳روستا می‌شوند، بین ۱۰تا ۱۰۰درصد تخریب شدند.

بودجه ۹۹مبتلا به کرونا

بودجه کرونا زده رژیم

                         بودجه کرونا زده رژیم
روز ۵اسفند مجلس رژیم بعد از حدود ۴ماه بررسی بودجه ۹۹، کلیات این بودجه را که کمیسیون تلفیق مجلس مدتها روی آن کار کرده بود را رد کرد. علت اصلی رد شدن کلیات این لایحه، غیرواقعی بودن منابع تأمین بودجه برای سال ۹۹ بود.

بی‌عملی و پنهان‌کاری آخوندها و سیل ویرانگر

بی‌عملی و پنهانکاری آخوندها  و سیل ویرانگر
                             بی‌عملی و پنهانکاری آخوندها و سیل ویرانگر
بارش بارانهای سیل‌آسا در ۱۳استان ایران،‌ تازه‌ترین بلیه‌ای است که به‌دنبال شیوع کرونا، وقوع زلزله و هجوم ملخ به مزارع کشاورزی، مردم آخوندزده‌ٔ ما را در رنج و تعب فرو برده‌است. بلایایی که تحت حاکمیت مرتجعان سرکوبگر و فاسد ضریب می‌خورد و سختی و فشار ناشی از آنها را به‌مراتب افزون‌تر می‌کند.