۱۳۹۸ شهریور ۱۵, جمعه

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت آغاز پنجاه و پنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت آغاز پنجاه و پنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران
عطر بهار میلاد سازمان مجاهدین خلق ایران و نوید فرا رسیدن بهاران ایران‌زمین این زیباترین وطن، مشام مردم ایران را نوازش داد.

کانون‌های شورشی از آذربایجان شرقی(تبریز) و آذربایجان غربی(ارومیه) تا زنجان و همدان و ایلام و فارس(شیراز) و سیستان و بلوچستان و چند نقطه تهران بزرگ، در سرآغاز پنجاه و پنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران با فعالیت‌های دلیرانه خود، نوید استمرار رزم و مبارزه برای طلوع آزادی در ایران زمین و سرنگونی رژیم ضدبشری حاکم را به جای جای میهن بردند.
 سازمان مجاهدین خلق ایران، پایداری تاریخی مردم ایران را در خود ذخیره و بارور کرده است و من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم که این سازمان پرچمدار طرح رهایی جامعه ایران از استبداد و تبعیض و بی‌عدالتی است و امیدهای حقیقی مردم ایران برای یک آینده پرشکوه را محقق خواهد کرد.
این طرح، موضوع مبارزه ۵۴ساله مجاهدین است. این طرح، هدف خونهای ۱۲۰هزار تن از رشیدترین فرزندان مردم ایران است. این طرح هدف رنج و شکنج صدها هزار زندانی سیاسی و داغ و درد میلیون میلیون مخالفان تحت سرکوب است. چکیده طرح مجاهدین آزادی و برابری است.
مجاهدین برخلاف یک‌سو نگری دیدگاهها و مکاتب متضاد در دو قرن گذشته، هم کسب آزادی را هدف خود قرار داده‌اند؛ هم برابری. هم برای گسستن بندهای اختناق به‌پا خاسته‌اند؛ هم برای رفع تبعیض و بی‌عدالتی.
فدیه و فداهای بزرگی که این سازمان در چهل سال گذشته در نبرد برای آزادی تقدیم کرده است، نام مجاهدین را مترادف کلمه آزادی کرده است. در عین‌حال این جنبشی است برای نفی ستم‌ و بهره‌کشی.

(قسمتی از سخنرانی مریم رجوی در جشن سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین در اشرف ۳)

تهران - پل ذوالفقار - نصب بنر محمد حنیف نژاد از  پل - کانون شورشی ۱۴۸ -شهریور ۹۸

اعضای شجاع کانون شورشی ۱۴۸ تهران با نصب بنری حاوی تصویر بنیانگذار کبیر سازمان مجاهدین خلق ایران، محمد حنیف‌نژاد، بر پل عابر پیاده ذوالفقار، پنجاه و پنجمین سالروز میلاد سازمان مجاهدین را گرامی‌ داشتند.

تبریز - جاده تبریز مرند - نصب بنر بزرگ آرم سازمان مجاهدین بمناسبت شروع پنجاه و پنجمین سال تاسیس سازمان - کانون شورشی ۵۲۲ -شهریور ۹۸
اعضای دلیر کانون شورشی ۵۲۲ تبریز نیز در گرامی‌داشت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین، اقدام به نصب بنر آرم مجاهدین بر پل جاده تبریز - مرند کردند، بر این بنر جمله آغاز پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران گرامی‌باد به‌چشم می‌خورد.

زنجان - جاده زنجان تهران - نصب آرم سازمان بمناسبت شروع پنجاه و پنجمین سال تاسیس سازمان - کانون شورشی ۲۹۸ - شهریور۹۸
در زنجان نیز اعضای بی‌باک کانون شورشی ۲۹۸ این شهر، با نصب آرم سازمان پرافتخار مجاهدین، در جاده زنجان تهران، آغاز پنجاه و پنجمین سالروز تأسیس سازمان مجاهدین را گرامی داشتند.

تهران - اتوبان شریعتی - نصب بنر بزرگ مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران از پل - کانون شورشی ۷۲۶   شهریور۹۸
در تهران همچنین اعضای دلیر کانون شورشی ۷۲۶ پایتخت طی یک عملیات ضداختناق، بنر بزرگی از تصویر مسعود رجوی، رهبر مقاومت ایران و فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران را بر پل عابر پیاده اتوبان شریعتی نصب کردند، زیر این بنر شعار «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» برجسته شده بود.


تهران - اتوبان رسالت - نصب بنر بزرگ مریم رجوی از پل - کانون شورشی ۱۰۵  شهریور ۹۸
قهرمانان عضو کانون شورشی ۱۰۵ تهران بزرگ نیز بنر بزرگی از مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با زیر نویس «مریم رجوی: هرکس آزادی ایران را می‌خواهد باید برای سرنگونی رژیم آخوندی به‌پا‌خیزد» را در اتوبان رسالت، نصب کردند.



 ارومیه - پل جنب مسجد منتظر - نصب بنر بزرگ مریم رجوی از پل - کانون شورشی ۳۵۴  شهریور۹۸
اعضای دلیر کانون شورشی ۳۵۴ ارومیه نیز اقدام به نصب بنر بر پل جنب مسجد منتظر این شهر کردند. بر این بنر، تصویر بزرگی از مریم رجوی و جمله‌ «ایران این زیبا‌ترین وطن را دوباره می‌سازیم» بچشم می‌خورد.