۱۳۹۸ شهریور ۱۵, جمعه

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت آغاز پنجاه و پنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران-- قسمت دوم

ایلام -  میدان ارغوان- نصب بنر مریم رجوی - کانون شورشی ۲۴۵  شهریور۹۸
اعضای کانون شورشی ۲۴۵ ایلام نیز در یک عمل شجاعانه، بنر بزرگی از تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با زیرنویس «ایران آزادی با مریم رجوی» را در میدان ارغوان این شهر نصب کردند.




 شیراز- بدست گرفتن آرم سازمان مجاهدین خلق ایران و پوسترهایی از حنیف کبیر و مسعود و مریم رجوی - کانون شورشی ۷۰۰ -شهریور۹۸
اعضای کانون شورشی ۷۰۰ شیراز نیز سالگرد تاسیس سازمان را با بردست بلند کردن آرم سازمان مجاهدین خلق ایران و پوسترهایی از حنیف کبیر و مسعود و مریم رجوی گرامی داشتند.


زنجان - اجرای آیین های ابتکاری اعضای دلیر کانونهای شورشی - شهریور ۹۸
جمعی از اعضای دلیر یکی از کانونهای شورشی زنجان در یک حرکت جمعی زیبا، که در ارتفاعات این شهر اجرا شد، با استفاده از لباسهای متحد‌الشکل ، طی آیینی با بلند کردن بنر آرم سازمان، و بلند کردن دستهایشان با علامت پیروزی شعار داده، پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را تبریک گفتند. اعضای این کانون شورشی همچنین بنری از تصویر رهبر مقاومت را برافراشته با حرکت دادن آرمهای سازمان مجاهدین، شعار دادند « درود بر رجوی – سلام بر مجاهد» و برای ادامه راه و سرنگونی این رژیم پلید، با حاضر حاضر گفتن پیمان بستند.


همدان - اجرای آیین های ابتکاری اعضای دلیر کانونهای شورشی - شهریور ۹۸
اعضای شجاع یکی از کانونهای شورشی در همدان نیز با اجرای آیینی، سرود سازمانم، سازمانم، ای امید و آرمانم، از فروغ روشن تو، پر شرر گشته شبانم... را خوانده، با ادای احترام نظامی و مشتهای گره کرده، شعار «مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی» سردادند و با حاضر حاضر گفتن جمعی بر ادامه راه تا سرنگونی رژیم آخوندی پیمان بستند. این آیین با لباسهای متحد‌الشکل به اجرا در آمد.


تهران - اجرای آیین های ابتکاری اعضای دلیر کانونهای شورشی - شهریور۹۸
در تهران نیز اعضای بی‌باک یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب آرم سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی در کنار آرم نصب شده با سلام نظامی ادای احترام کرد.

قائمشهر- بالا بردن بنر بزرگی شامل پوسترهای مسعود و مریم رجوی و حنیف کبیر - شهریور ۹۸
در قائمشهر نیز اعضای شجاع یکی از کانونهای شورشی بنر بزرگی شامل پوسترهای مسعود و مریم رجوی و حنیف کبیر و همچنین آرمهای سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، را بر دست بلند کرده، با علامت پیروزی این روز تاریخی را گرامی‌ داشتند. بر تراکتی که در دست یکی از اعضای این کانون بود، نوشته «برای سرنگونی خامنه‌ای قاتل، حاضر حاضر حاضر» نقش بسته بود.

تهران - بلند کردن آرم سازمان و پنجاه وپنجمین سالگرد تاسیس سازمان -کانون شورشی ۱۰۰ شهریور ۹۸
در تهران نیز اعضای کانون شورشی ۱۰۰ با بردست بلند کردن آرم سازمان و جمله آغاز پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران گرامی باد، این روز تاریخی را بزرگ داشتند.