۱۳۹۸ مهر ۴, پنجشنبه

الشرق‌الأوسط لندن:‌ ایرانیان با خواست سرنگونی رژیم ایران در مقابل مقر ملل ‌متحد دست به تظاهرات زدند

                     تظاهرات در نیویورک - نه به آخوند روحانی
الشرق‌الأوسط لندن گزارش داد:
در خلال تظاهرات ایرانیان که با خواست سرنگونی رژیم ایران در مقابل مقر ملل ‌متحد گرد آمده بودند رودی جولیانی گفت: رژیم ایران با افزایش خشم و بالا گرفتن تظاهرات مردم ایران در هر شهر و محله ایران سرنگون خواهد شد.

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و مشاور کنونی پرزیدنت ترامپ گفت: دولت رئیس‌جمهور ترامپ از مردم ایران و ازحقشان برای تظاهرات علیه رژیم دیکتاتور و سرکوبگر تهران حمایت می‌کند. وی تأکید کرد، این رژیم که هزاران نفر را کشته و میلیونها نفر را آواره ساخته سرنگون می‌شود. مردم ایران در وضعیت انقلابی قرار دارند و این رژیم سرنگون شده و مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون ـ خواهد آمد تا حکومت را در ایران به دست گرفته و دموکراسی و آزادی مردم ایران را بازگرداند.

تظاهر کنندگان پلاکاردهای «ایران هسته‌یی نمی‌خواهیم» را برافراشته بودند و شعار می‌دادند «حکومت آخوندی سرنگون.. مرگ بر روحانی»

جولیانی به همه کسانی که از رژیم ایران پشتیبانی کرده و همه کسانی که تلاش می‌کنند با این رژیم که اولین حامی تروریسم است تجارت نمایند حمله کرد. وی گفت:‌ هر دلاری که وارد اقتصاد ایران می‌شود نیمی از آن برای پشتیبانی از تروریسم و سازمانهای تروریستی هزینه می‌شود.

سناتور جوزف لیبرمن رئیس سازمان «اتحاد علیه ایران اتمی» حملات تروریستی علیه تأسیسات نفتی شرکت «آرامکو» در عربستان را محکوم کرد و تأکید نمود رژیم ایران در پشت این حملات قرار دارد. لیبرمن گفت:‌ رئیس‌جمهور ترامپ و وزیر خارجه پمپئو تأکید کردند رژیم ایران در پشت این حملات قرار دارد و دولت آمریکا آنرا یک اقدام جنگی قلمداد می‌کند.

لیبرمن تأکید کرد: دولت آمریکا برای پاسخ به این تعرضهای رژیم ایران، با قدرت، با شرکا و هم‌پیمانان در خاورمیانه کار می‌کند. وی گفت:‌ رژیم ایران از تظاهرات مردم ایران بیش از حمله نظامی هراس دارد

وی تأکید کرد تغییر رفتار رژیم به‌معنای تغییر خود رژیم می‌باشد.

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خاطرنشان کرده بود ایالات متحده تلاش خواهد کرد کشورها و جامعه جهانی را به‌منظور صدور قطعنامه شورای امنیت برای افزایش فشار و منزوی کردن بین‌المللی ایران در پی حمله به تأسیسات نفتی عربستان بسیج کند. وی تأکید کرد واشنگتن تلاش می‌کند یک ائتلاف بین‌المللی برای رویارویی با رژیم تهران تشکیل دهد.