۱۳۹۷ فروردین ۲۲, چهارشنبه

یک مهره رژیم: شکست برجام مشابه وضعیت زهرخوردن خمینی در سال ۶۷ و عملیات فروغ جاویدان


علی آقا محمدی ازمهره های خامنه ای و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی، شکست برجام را شرایطی مشابه زهرخوردن خمینی در سال ۶۷ و عملیات فروغ جاویدان برای سرنگون کردن رژیم توصیف کرد.


وی گفت: «من یادمه با شبکه خبر هم اون زمانهایی که هنوز برجام داشت بحث میشد خیلی ها اعتقاد داشتند که برجام به تصویب نمیرسه و من پیش بینی ام اینجوری بود اونزمان گفتم انجام میشه یعنی میگم اونوقت هنوز مبهم بود و کسی نمیدونست اصلا برجام به سرانجام میرسه یا نه من گفتم این انجام میشه ولی بعد از تصویب برجام عین قطعنامه ۵۹۸ خواهد شد که گفتند چطور؟ من همونجا عرض کردم که قطعنامه ۵۹۸ رو وقتی ما پذیرفتیم چون زمانش رو ما تعیین کردیم کی بپذیریم ما مصالح خودمون رو بررسی کردیم در مقطعی پذیرفتیم که میخواستیم ارزیابی این شد که ایران از موضع ضعف پذیرفته بنابراین عملیات مرصاد رو طراحی کردند یعنی یک ضربه محکم زدند گفتند خب اینها ضعیف اند حالا یک نیرویی رو میفرستیم میره مثلا کرمانشاه و از کرمانشاه میره همدان و از همدان میره تهران کار تمام میشه خب مجاهدین رو فرستادند و عملیات و سر و صدا و فلان با اون بساط .
لذا اگر دیده باشید باز همون زمانه شروع شد یک بحث هایی که ما اصلا نمیگذاریم اینها به چهل سالگی برسند و شروع کردند زمزمه های این حرفها رو زدن».