۱۳۹۶ آذر ۲۲, چهارشنبه

مقاومت خود همبستگی كامل خود را با مردم و رهبری فلسطین اعلام كرد





 البشائر(عمان)۲۰/۹/۹۶ : «سایت رسمی كمیسیون امور خارجه شورای ملی مقاومت همبستگی مقاومت ایران را با مردم و رهبری فلسطین اعلام كرد. متن بیانیه به شرح زیر است:




آقای محمد محدثین رئیس كمیسیون امور خارجی شورای ملی مقاومت به مناسب تحولات جدید و موضع آمریكا در قبال قدس نامه ای به آقای عزام الأحمد رئیس فراكسیون فتح در پارلمان فلسطین و مشاور رئیس جمهور محمود عباس فرستاد.
آقای محدثین در این نامه همبستگی مردم ایران و بطورخاص سازمان مجاهدین خلق ایران را با خلق برادر فلسطین، سازمان آزادیبخش، تنها نماینده قانونی مردم فلسطین، و با سمبل این مردم پرزیدنت محمود عباس اعلام كرد و اضافه كرد موضع اخیر آمریکا، به سود رژیم آخوندی حاکم بر ایران، و همه دشمنان صلح در منطقه است، لكن دیر نخواهد بود که انقلاب فلسطین باذن خدا به آرمان حقه مردم فلسطین و تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف، و صلح پایدار و عادلانه جامه عمل خواهد پوشاند.
آقای محدثین نامه خود خطاب به آقای عزّم الأحمد را اینطور به پایان میرسد: پایداری و وفاداری مردان و زنان و انقلابیون فلسطین مانند شما که در سالهای اخیر دستاوردهای بزرگی برای فلسطین در بر داشته است، بدون تردید از دل این مرحله سخت نیز پیروزیها و دستاوردهای بزرگی را به نتیجه خواهد رساند. کما این‌که مردم و مقاومت ایران نیز نخواهند گذاشت فاشیسم دینی حاکم بر ایران موضع جدید دولت آمریکا را علیه مردم و انقلاب فلسطین به خدمت بگیرد.
آقای محدثین بهترین سلامها و دعاهای خالصانه خواهران و برادران خود در مقاومت ایران را به برادركبیرخود ابومازن رساند. انقلاب تا پیروزی ادامه دارد ». [خبرگزاری: 5رسانه مختلف عربی این نامه را منعکس کردند]