۱۳۹۶ دی ۲, شنبه

تدپوـ حزب الله سالانه 4-5میلیارد دلار ازخلال فعالیتهای جنایتکارانه بدست میاورد


سایت کنگره آمریکا ۲۹/۹/۹۶ : « نماینده تد پو :آقای رئیس،‌حزب الله نه فقط یک گروه تروریستی است بلکه یک سازمان جنایتکاراست که عملیات های تروریستی خود را از طریق قاچاق مواد مخدر و پولشویی تامین مالی می کند.

اعتقاد بر این است که حزب الله سالانه ۴ تا۵ میلیارد دلار از خلال این فعالیت های جنایتگارانه بدست می آورد.
ده ها تُن کوکائین حزب الله راه خود را به سوی آمریکا هر ساله باز کرده اند. امادولت سابق از لیست گذاری حزب الله این نیروی نیابتی ایران بعنوان یک سازمان جنایتکار که بتوان آن را در آمریکا تحت پیگیرد قرار داد، امتناع کرده بود.
آنها مکرراً درخواست های اداره مبارزه بامواد مخدر برای تحقیق و تحت پیگرد قرار دادن حزب الله بخاطر شبکه های معاملات قاچاق مواد مخدر و معاملات تسلیحاتی آنرا به تاخیر انداخته و تکذیب می کردند، چرا؟
بخاطر آنکه ایران از توافق اتمی عقب نکشد.
در سال2016 کاخ سفید حتی یک دلال اسلحه حزب الله را که روابطی با پوتین داشت را آزاد کرد برای همین نماینده کوک ، نماینده رز لهتینن و من دیروز نامه ای به پرزیدنت فرستادیم از او خواستیم که حزب الله را بعنوان یک سازمان جنایتکار فرا ملیتی و یک نهاد اصلی لیست گذاری کند.
هیچ معامله پشت پرده ای با ایران دیگر درکار نخواهد بود.
ما باید این مسیر را بسرعت تغییر دهیم هر روزه پول های غیر قانونی به خزانه حزب الله می ریزد . تروریست ها و جنایتکاران حزب الله باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرندو باید هم که چنین شود ».