۱۳۹۶ آذر ۳۰, پنجشنبه

محدثین: شلیك موشك به ریاض یك حمله جنون آمیز از سوی رژیم ایران و ضرورت ممانعت


ایلاف در 30 آذر 96
محمد محدثین وزیر خارجه اپوزیسیون در تبعید ایران شلیك موشك از سوی رژیم ایران به ریاض از یمن را یگ حمله جنون آمیز دانست و هشدار داد كه رژیم ایران تا بر سر كار است دست از جنگ افروزی و صدور تروریسم و بنیادگرایی بر نخواهد داشت .
محمد محدثین مسئول كمیسیون امور خارجی شورای ملی مقاومت امروز در گفتگو با ایلاف از مقر این شورا در پاریس در مورد شلیك دیروز موشك از سوی رژیم ایران به ریاض گفت:

”این شلیك بار دیگر نشان داد كه رژیم آخوندی تا بر سر كار است دست از جنگ افروزی و صدور تروریسم و بنیادگرایی بر نخواهد داشت“.
و افزود: ”این اقدام جنون آمیز از بن بستهای مرگبار رژیمی خبر میدهد كه راهی برای بقای خود جز تشدید جنگ در منطقه نمی بیند. “
محدثین تأكید كرد: ” این دومین شلیک موشكهای سپاه پاسداران به سمت ریاض طی هفته های گذشته است. در ماههای قبل از آن نیز یك موشك دیگر به سمت مكه مكرمه شلیك كرده بود. رژیم آخوندی بی عملی جامعه جهانی در مقابل این تجاوزارت را یك مجوز برای ادامه این سیاستهای تلقی میكند.“
وی گفت: ” این  اعمال, همچنانكه كشتار مردم بیگناه سوریه وعراق ویمن, بخوبی نشان میدهد تا این رژیم فاشیستی در ایران بر سركار است هیچ چشم اندازی برای صلح وآرامش وثبات در این منطقه از جهان وجود ندارد. “
محدثین اظهاراتش را اینگونه به پایان برد: ” همانطور كه خانم مریم رجوی رییس جمهوری برگزیده مقاومت ایران روز 16 دسامبر در كنفرانس بین المللی در پاریس گفتند بایستی همه كشورهای غربی و كشورهای منطقه با اقدامات عملی و موثر به مقابله با جنایات این رژیم علیه مردم ایران و كشورهای منطقه بپردازند“.
محدثین گفت رجوی به اخراج پاسداران و شبه نظامیان مزدور از عراق و سوریه و یمن و افغانستان و لبنان و جلوگیری از انتقال نیرو و سلاح توسط آنها به این كشورها , جلوگیری از دسترسی رژیم ایران بویژه سپاه پاسداران به نظام بانکی جهانی, اعمال قطعنامه های پیشین شورای امنیت ملل متحد در باره پروژه تسلیحات اتمی رژیم ملایان و ممنوعیت غنی سازی, همراه با بازرسی آزادانه و بی قید وشرط از مراكز نظامی و غیر نظامی رژیم , ارجاع پرونده جنایات این رژیم بویژه قتل عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 1367 به دادگاه بین المللی جنایی و قرار دادن سردمداران رژیم و مسئولان جنایتها در برابر عدالت , و به رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران بعنوان جایگزین دمكراتیك برای دیكتاتوری مذهبی و تروریستی چیزی كه لازمة پایان دادن و جبران سیاست فاجعه بار استمالت از رژیم ایران است, فراخواند .
نیكی هیلی سفیر آمریكا در سازمان ملل متحد دیروز گفت بر موشكی كه از یمن به ریاض پایتخت عربستان شلیك شده است آثاری كه در حملات سابق كه در  آن سلاح ایرانی استفاده شده است وجود دارد .

سفیر آمریكا در سازمان ملل گفت آمریكا ادله قاطعی در اختیار دارد كه كه ایران  موشك آخری كه در ماه نوامبر از یمن به عربستان شلیك شد را ساخته است .