۱۳۹۶ آذر ۲۲, چهارشنبه

سناتورها و مقامات سابق آمریکا: رژیم ایران را مورد حسابرسی قرار دهیم





سایت ئی آی ان پرس وایر ۲۰/۹/۹۶ : « در 7 دسامبر سال 2017، انجمن جوامع آمریکایی ایرانی-آمریکا (OIAC)یک کنفرانس توجیه سیاست گذاری در سالن تاریخی کندی سنای آمریکا، به منظور بررسی روند پیشبرد سیاست ایالات متحده در مورایران، برگزار کرد.




سناتور بن کاردین (D-MD)، عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای ایالات متحده، توضیح داد که چرا مقابله با ایران "یک مسئله حزبی نیست"، افزود: "ما باید از مردم ایران حمایت کنیم و این کار را با ایستادن قوی علیه رهبری ایران و آنچه که آنها انجام می دهند باشد. ما [آمریکا] باید رهبری کنیم اگر ایالات متحده رهبری نکند، جهان پاسخگو نخواهد بود. من با دوستانمان از اروپا صحبت کرده ام. من فکر می کنم آنها آماده هستند تا با ما روبرو شوند. ما دموکراتها، جمهوریخواهانی هستیم که به این مسائل بسیار متعهد هستیم. "..
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران (NCRI)، در یک پیام ویدئویی تأکید کرد که برای مقابله با فعالیت های ناسازگار رژیم ایران در منطقه، جامعه بین المللی باید اقدامات عملی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ونیروهای وابسته بهآن از سوریه و عراقگرفته تاسایر کشورهای منطقه اتخاذ نماید.. کسانی که از تجارت با رژیم ایران سود می برند، مردم ایران نیستند، بلکه سپاه پاسداران هستند .. بنابراین تحریم های جامع، از جمله تحریم ها در مورد سیستم بانکی آن باید به رژیم تحمیل شود .. ضروری است که شورای ملی مقاومت ایران را به عنوان تنها جایگزین دموکراتیک دیکتاتوری تروریست مذهبی در ایران مورد شناسایی قرار گیرد. این جایگزین به یک ایران آزاد و دموکراتیک، برابری جنسیتی، جدایی دین و دولت و یک ایران غیر هسته ای اعتقاد دارد. " ».