۱۳۹۸ اسفند ۱۸, یکشنبه

علم‌الهدی و هراس از کسادی دکانهای ریا

آخوند علم الهدی و کرونا
                                      آخوند علم الهدی و کرونا
احمد علم‌الهدی، گماشتهٔ خامنه‌ای به ولایت خراسان، این روزها از وحشت کرونا اظهارات عجیب‌و غریبی دارد. او که از عربده‌کشی در پشت تریبون نمایش جمعه و یقه‌درانی برای شرق و غرب عالم به جای امن و عاری از کرونا عقب‌نشینی کرده، از آنجا هر از چند گاهی «خطبه‌های مکتوب»! مرتکب می‌شود و حرفهایی را غرغره می‌کند که گاه خودی‌های نظام را نیز انگشت بر دهان می‌سازد.

دربستنهای انفعالی!
والی خراسان در واکنش به عواقب کرونا برای نظام، در تاریخ ۱۶اسفند ۹۸گفت:
«امروز متأسفانه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و دینی جامعه به‌صورت منفعلانه، به تعطیلی کشیده شده است و مسئولان اداره این امور، مدیریت خود را با تعطیل کردن و دربستنهای انفعالی اجرا کرده‌اند.» (سایت حکومتی انتخاب ۱۶اسفند ۹۸)

منظور علم‌الهدی بسته شدن در صومعه‌های تزویر و دکانهای ریا و مساجد ضرار است؛ البته تا آنجا که به نظام آخوندپرور برمی‌گردد، هرگز و هیچگاه نمی‌خواست این ناندانی‌های آخوندی و پایگاههای کنترل و جاسوسی را تعطیل کند، نفرت فراگیر اجتماعی از حضور آخوندهای حامل کرونا در شهرها و کوچه و بازار بود که کارگزاران رژیم را وادار به تصمیمی کرد که باید هفته‌ها پیش از برگزاری نمایش انتخابات به آن اقدام می‌کردند.

در بطن این اظهارات می‌توان عمق انزجار و فاصله گرفتن مردم را از این مراکز ارتجاعی دریافت؛ نفرت و انزجاری که باعث عقب‌نشستن و انفعال متولیان و دین‌فروشان شده است. علم‌الهدی از این موضوع به‌عنوان «دربستنهای انفعالی»! یاد می‌کند.
هراس از کسادی دکانهای ریا
علم‌الهدی در ادامه می‌گوید:
«بر اساس آنچه مورد نظر کارشناسان و متخصصان پزشکی و بهداشتی است، مبدأ انتشار این ویروس، اجتماعات و ارتباطات اشخاص است؛ اما این به‌معنی توقف همه فعالیت‌های اجتماعی که مردم غیور و انقلابی ما را پای این نظام و انقلاب نگه می‌دارد، نیست؛ بلکه می‌شود این قبیل برنامه‌ها را در قالب پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و پزشکی اجرا کرد.»

این‌که اجرای اجتماعات «در قالب پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و پزشکی»! چه صیغه‌ای است! معلوم نیست؛ اما نکتهٔ مهم در این اظهارنظر ابلهانه این است که علم‌الهدی نگران فرو ریختن پایه‌های تبلیغات دجالانه حکومتی است که بر اساس ریا، تزویر، دروغ‌بافی و ترویج خشونت بنا شده است.

گماشتهٔ ولی‌فقیه از آن هراسان است که تعطیلی تحمیل شدهٔ دکانهای تزویر، بازار دین‌فروشان حکومتی را بیش‌از‌پیش کساد کند و در نقطهٔ مقابل باعث بروز مخالفت‌های آشکار و به خیابان آمدن مردم علیه حکومت شود.

البته منظور او از «مردم غیور و انقلابی»! سیاه لشکرها و نان‌خورهای نظام، لباس‌شخصی‌ها و مزدبگیرها و بسیجی‌ها هستند که وقتی می‌بینند وحشت از کرونا آخوندهای کله‌گنده و کارگزاران نظام و آن بالایی‌ها را خانه‌نشین کرده،‌ ایمانشان به اقتدار آن‌چنانی نظام شل می‌شود؛ زیرا آنها را فقط می‌شود با پمپاژ دروغ و دجالیت و البته پول سراپا نگهداشت.
یک بار دیگر در این جمله دقت کنیم:
«این به‌معنی توقف همه فعالیت‌های اجتماعی که مردم غیور و انقلابی ما را پای این نظام و انقلاب نگه می‌دارد، نیست»
جنایت قرنطینه نکردن قم و جهش کرونا
کد «این در بستنهای انفعالی»! در عین‌حال، اشاره‌یی واضح به بایکوت خانه‌های تزویر و ریا از سوی مردم به‌جان آمده‌ای است که اینک می‌دانند قرنطینه نکردن قم باعث جهش کرونا و گسترش آن به دیگر شهرهای ایران شد. میزان تنفر اجتماعی از گریختن آخوندها از قم و اسکان آنها در شهرها و استانهای شمالی و دیگر نقاط ایران تا آنجا اوج گرفته است که رسانه‌های حکومتی نیز ناچار به آن اذعان می‌کنند.

«اتود نقشهٔ انتشار کرونا از مبدأ قم بر پایهٔ اطلاعات تردد مبتلایان» [که یک توئیت منعکس شده در سایت حکومتی مشرق است]، کرونا را مانند هشت‌پای قرمزی نشان می‌دهد که سر آن در قم و بازوانش در سایر نقاط ایران است.

سایت حکومتی مشرق ـ ۱۶اسفند ۹۸
                   سایت حکومتی مشرق ـ ۱۶اسفند ۹۸
مهرداد لاهوتی، نمایندهٔ مجلس ارتجاع نیز بدون این‌که از آخوندهای کرونایی اسم ببرد با اشاراتی کلی به این موضوع اعتراف کرد:
«در ابتدا نسبت به این استان [گیلان] بی‌توجهی صورت گرفت و بعد از تعطیلی برخی مدارس خیلی‌ها از قم و تهران که به‌دنبال محیط امنی می‌گشتند، به گیلان آمدند و این ویروس را به این استان منتقل کردند که این در اثر بی‌تدبیری‌هایی بوده که صورت گرفته است.» (روزنامه حکومتی مستقل ۱۷اسفند ۹۸)
آخوند معادل کرونا
بدیهی است که گسترش این تنفر، مردم را در برابر آخوندها قرار داده است، تا جایی که کرونا را معادل آخوند و آخوند را ناقل کرونا می‌دانند. «در بستنهای انفعالی»!‌ دکانهای ریا و مساجد ضرار که علم‌الهدی در خطبه‌های مکتوب خود نسبت به آن سوزوگداز می‌کند، ناشی از این واقعیت است.

حنای تزویر و دجالیت دیگر رنگی ندارد. امروز مردم ایران بیش از هر زمان مترصد برافروختن یک قیام فراگیر اجتماعی و برچیدن بساط ظلم، دروغ، ریا و فریب هستند.

شخص خامنه‌ای و آخوندهای حکومتی از این تنفر انفجاری که راه به یک شورش عمومی می‌برد گریزی نخواهند داشت و تیک تیک ساعت علیه آنان است.