۱۳۹۹ فروردین ۴, دوشنبه

کرونا در ایران -فوت ۶ پزشک بدلیل ابتلاء به کرونا در آمل

کرونا در ایران
                                           کرونا در ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر روز، یکشنبه سوم فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۱۰شهر از ۹۶۰۰نفر بیشتر شده است. شمار قربانیان در استان تهران دست کم به ۱۵۰۰نفر، در اردبیل به ۱۲۰نفر، در کرمان به ۱۶۰نفر، در مازندران به ۶۲۰نفر، در اصفهان به ۶۹۰نفر، در گلستان به ۴۹۰نفر، در لرستان به ۱۸۰نفر و در قزوین به ۲۵۰نفر رسیده است
.در قزوین بیمارستانها با مبتلایان به کرونا پر شده و نمایشگاه بین‌المللی قزوین هم به مبتلایان اختصاص داده شده است. همزمان بر آمار روزانه قربانیان در قزوین و شهرهای دیگر از جمله، کردکوی، ماکو، نیشابور، سمنان و علی آباد افزوده می‌شود.
وضعیت مردم بعد از شیوع کرونا در نجف آباد
یکشنبه سوم فروردین ۹۹– یک هموطن در مورد وضعیت مردم بعد از شیوع کرونا در نجف آباد می‌گفت:

«...پسرم حدود ده تا دارو خانه سر زد برای ماسک که نداشتند جالبه لوازم آرایشی و بهداشتی‌ها همه ماسک داشتند کمبود اجناس نیست واقعاً مردم فهمیده هستند که نرفتند فروشگاهها را غارت کنند.

در ضمن مردم جدا رعایت می‌کنند از ساعت۱۱صبح تا ۳بعدازظهر کل شهر را چرخیدیم باور نمی‌کنی شاید ۵۰نفر تو خیابان‌ها ندیدیم..... اینها همش دروغه که مردم رعایت نمی‌کنند. در صورتی که نجف آباد هم مثل اصفهان تعطیلات عید هر سال واقعاً شلوغ می‌شد. کلی محلهای استقرار چادر و مکانهایی مثل باغ گلها باغ بانوان و غیره در اختیار مسافران بود ولی الآن هیچکی نیست. بخدا هیچ‌کس اصلاً باور کردنی نیست حتی یک مسافر نیست. خود مردم بیرون نمی‌آیند».
تعطیلی شهر مشهد به‌دلیل شیوع کرونا
روز یکشنبه ۳فروردین ۹۹- به‌دلیل شیوع کرونا، کلیه پاساژها و مناطق توریستی اصلی شهر مشهد تعطیل است. این تعطیلی تا آخر فروردین ادامه دارد. حرم امام رضا بسته است.

یک شهروند مشهدی در این رابطه گفت: «امسال سال عجیبیه. من احساس می‌کنم اتفاقات زیادی رخ خواهد داد که سرنوشت ملت ایران رو تغییر میده. باید برنامه‌ریزی کنیم برای سال سرنوشت».
فوت ۶پزشک به‌دلیل ابتلاء به کرونا در آمل
یکشنبه سوم فروردین ۹۹– مطابق اخبار دریافتی در آمل ۶پزشک به نام‌های سید مظفر ربیعی، دکتر صمدی، دکتر نیروئی، دکتر ابراهیم نژاد، دکتر توسن، دکتر بابازاده و هم‌چنین ۴نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آمل جان خودشان را به‌دلیل ابتلاء به کرونا از دست داده‌اند.

علت شیوع بیماری در آمل زائرینی بودند که از قم برگشته بودند
هیل - ایران که با کرونا به کورنر افتاده
کرونا به ایران هم به خامنه‌ای و هم به جامعه ضربه سختی زده است. از نمایندگان مجلس تا معاون بهداشت و معاون رئیس‌جمهور و شمار زیادی از مقامات و اعضای سپاه پاسداران مورد تهدید کرونا قرار گرفته‌اند این یک شوک برای رژیم است زیرا وقتی ویروس در قم شروع شد مردم را به‌جای به قرنطینه فرستادن به پای صندوقهای رأی فرستاد.

توئیت مورگان اورتگاس - تئوریهای توطئه حول ویروس ووهان که توسط خامنه‌ای دامن زده می‌شود مضر و غیرمسئولانه است و ۱۰۰درصد جعلی می‌باشد.
اگر خامنه‌ای یک رهبر واقعی بود میلیاردها را از بنیاد آزاد از مالیات که دارد به مردم بر می‌گرداند تا بتوانند با کرونا مقابله کنند.
رویترز - کرونا با ارقام: ۳۳۷هزار و ۵۵۰مبتلا و ۱۴هزار و ۶۵۰کشته
۲۵۶هزار و ۴۶۰نفر در بیرون سرزمین اصلی چین تأیید شدند که مبتلا هستند
۱۹۲ کشور و سرزمین مبتلایان را گزارش کرده‌اند
۵۴۷۵نفر در ایتالیا و ۱۷۷۰نفر در اسپانیا فوت کردند
۲۹.۲۱درصد بیماران بهبود پیدا کرده‌اند

رویترز - فیس‌بوک ۷۲۰هزار ماسک را برای پیشگیری از کرونا به مردم اهدا کرد
مارک زوکربرگر مدیر اجرایی این کمپانی روز یکشنبه گفت این کمپانی رسانه‌یی ۷۲۰هزار ماسک را که برای مقابله با حریق در جنگل خریده بودیم برای مقابله با کرونا اهدا می‌کنیم
خبرگزاری رویترز
آلبانی تمامی پروازهای تجاری به خارج از تیرانا را به‌حالت تعلیق در آورد
آلبانی تمامی پروازهای تجاری به خارج از تیرانا را به‌حالت تعلیق در آورد خبرگزاری رویترز۲۲مارس۲۲تیرانا ـ ۲۲مارس ـ رویترز ـ دولت و اپراتور فرودگاه گفت آلبانی تمامی پرواز های تجاری از این کشور را از نیمه‌شب یکشنبه به‌حالت تعلیق در می‌آورد و تنها اجازه پرواز به…





آمار فزاینده قربانیان در ایران ستمزده، جان‌ باختن ۹۶۰۰تن در ۲۱۰شهر
فراخوان کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک به آزادی زندانیان سیاسی ایران در بحبوحه شیوع کرونا در زندانها