۱۳۹۸ اسفند ۱۸, یکشنبه

داگنزنی هیتر چاپ سوئد: ظلم آخوندها به گسترش کرونا کمک می‌کند

  داگنزنی هیتر ظلم آخوندها به گسترش کرونا کمک می‌کند

روزنامه داگنزنی هیتر چاپ سوئد سرمقاله خود را به مخفی کاری جنایتکارانه آخوندها در رابطه با کرونا و آثار فاجعه بار آن اختصاص داد

داگنزنی هیتر نوشت: شیوع ویروس کرونا در ایران بشدت در حال گسترش است. مخفی‌کاری رژیم به همان میزان ناتواناییش در پیشگیری ویروس بارز بوده است. رژیم ایران همه اشتباهات ممکنی را که در زمان شیوع یک اپیدمی میشد انجام داد، انجام داده است و این فقط آخرین نمونه‌ای است که چگونه حاکمیت مستبد و در ضمن بی صلاحیت در مخفی کردن این واقعیت ناموفق مانده است.
رژیم ایران به پزشکان و کارکنان درمانی دستور داد تا مرگ بر اثر ویروس را به مرگ و میر براثر موارد دیگر گزارش کنند. سپاه پاسداران بیمارستان‌ها را مراقبت می‌کند تا اطلاعات درست به بیرون درز نکند. فردی که از این امر سرپیچی کند به جرم تهدید علیه امنیت کشور تحت پیگرد قرار خواهد گرفت. از آنجائیکه رژیم از حقیقت واهمه دارد در نتیجه دست به اقدامات لازم نیز نمی زند. تعداد بیماران و فوت شدگان به احتمال زیاد چندین برابر بیشتر از آمار رسمی میباشد.

یک دلیل اصلی برای مخفی کاری در اطلاع رسانی در مورد ابعاد گسترش ویروس به این برمی‌گردد که هیچ چیزی نمی‌بایست خللی در برگزاری مراسم سالگرد ۲۲بهمن و شرکت در انتخابات مجلس ده روز بعد از آن ایجاد می‌کرد. با این وصف مردم بی اعتمادی خود را آشکار کردند. مردم ایران به این‌که رهبران فاسد دروغ بگویند عادت کرده‌اند. در ماه ژانویه یک هواپیمای مسافربری اوکراینی در آسمان تهران سرنگون شد و تمامی ۱۷۶ سرنشین آن از جمله ۸۲ ایرانی جان خود را از دست دادند. رژیم برای چند روز اعلام می‌کرد که نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است. در طول پاییز اعتراضات بزرگی بخاطر افزایش شوکه آور قیمت سوخت در ایران بوقوع پیوست. رژیم با خشونت بی‌رحمانه ای به اعترضات پاسخ داد، پلیس و سپاه پاسداران مستقیم بسوی توده مردم آتش گشودند. صدها تن کشته شدند اما رسماً هیچ آماری ارائه نشد.