۱۳۹۸ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

طرح«بیو تروریسم»، برای فرار از کدام واقعیت؟

نبرد بیولوژیک فریبی جهت فرار از مسئولیت
                     نبرد بیولوژیک فریبی جهت فرار از مسئولیت
طرح تئوری توطئه تحت عنوان «بیوشیمی» یا «بیو تروریسم» از لطایف‌الحیلی است که مهره‌های حکومتی با توسل به آن در تلاشند که مفری برای سران نظام پیدا کنند؛ تا مگر جنایتی را که باعث ابتلای هزاران هزار نفر به کرونا و مرگ هزاران تن از آنها شده‌، لاپوشانی‌ کنند.

انتساب مشکلات و معضلات اجتماعی به دشمن موهوم شیوهٔ دجالگرانه‌ای است که رژیم حتی با گذشت ۴۱سال، باز هم دست از آن بر نمی‌دارد تا جنایت و خیانت‌های نهادینه را توجیه کند.
بیو تروریسم از امروز تا سال ۲۰۳۰
فلاحت‌پیشه، عضو مجلس ارتجاع، از جمله مهره‌هایی است که ‌شیوع کرونا را یک «حملهٔ بیو تروریستی در ایران و چین» خوانده و می‌گوید:‌

«کرونا عامل بیماری عادی نیست بلکه بیو تروریسمی است که در کشورهای ایران و چین توزیع شده است که در قبال کشورهای ایران و چین ترویج شد و نباید این موضوع را نادیده گرفت. لازم است مقابله با بیو تروریسم از حوزه پدافند غیرعامل خارج شود و به‌صورت جداگانه باشد».(ایسنا ۱۶اسفند ۹۸)

وی در این خصوص خواستار تأسیس«سازمانی مستقل با اختیارات ویژه... هم‌چون پدافند موشکی، پدافند بیوتروریسمی» شد؛ و ادعا کرد که « از امروز تا سال ۲۰۳۰دنیا با انواع مختلف بیوتروریسم مواجه خواهد شد».(همان منبع)

 روشن است که مردم ایران موضوع حمله بیولوژیک را ترفندی ابلهانه برای فرار از جنایت لاپوشانی در مورد شیوع ویروس کرونا می‌دانند.
مجری شبکه ۵ تلویزیون حکومتی در برنامه‌ای با عنوان «بررسی مسائل روانی کرونا»، تحت فشار افکار عمومی خطاب به پاسدار جلالی که در گفتگوی تلویزیونی خود در ۲۴بهمن هیچ اشاره‌ای به موضوع کرونا نکرده بود گفت:

«آقای جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل باید بیایند این را به ما پاسخ بدهند بگویند آقا اینجا ما مورد حمله بیولوژیک قرار گرفتیم یا قرار نگرفتیم اگر قرار گرفتیم پس مجموعه شما چی کار می‌کرد؟ اگر نگرفتیم پس این‌ همه حرف زده می‌شود که ما در معرض یک جنگ بیولوژیک هستیم چی هست؟ بعد آقای جلالی نمی‌آیند می‌گویند که الآن نمی‌آیم کار دارم اون زمانی که اصلاً ما به پدافند غیرعامل هیچ کاری نداریم آقای جلالی شما هی راه به راه اینجا هستید که اصلاً هیج موضوعی ما نداریم یعنی هی می‌آیید می‌گویید تعریف پدافند غیرعامل این است الآن که دقیقاً باید بیایید به ما بگویید که داستان از چه قرار است شما وقت ندارید نمی‌دانم چیز عجیبی است واقعاً من حداقل خودم چند بار با شما مصاحبه کردم دیگه...»

روز ۱۹اسفند پاسدار جلالی ضمن تأیید شرمگینانه لاپوشانی و «اسرار مگو»ی نظام و تهدید ضمنی مجری گفت:
«راجع به ابعاد دیگر مسأله به دلایلی مجبور بودیم فعلاً سخنی نگوییم. فکر کنم با بیان انتقادتان این قفل شکسته شود. این روزها بیشتر مراقب هم باشیم».(روزنامه حکومتی تابناک ـ غلامرضا جلالی ۱۹اسفند
پاسدار احمدی‌نژا،د رئیس جمهور سابق ارتجاع، نیز پیش‌تر در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل کرونا ویروس را سلاحی جدید و ابزاری بیولوژیک نامیده بود که از «جانب قدرتهای سلطه بکار رفته تا موجب نگرانی ملتها و اختلال در امنیت جهان شود».(دیدار نیوز ۱۲اسفند ۹۸)
جنگ بیولوژیک کاخ‌سفید
تلویزیون شبکهٔ خبر رژیم در ۱۷اسفند نیز در خبری که آن‌را به وزارت دفاع روسیه نسبت می‌داد، از احداث «آزمایشگاههای سلاح بیولوژیک... در گرجستان و در مرزهای روسیه» توسط پنتاگون خبر داد. روشن است که هدف این رسانهٔ حکومتی زمینه‌سازی برای انتساب کرونا به حملهٔ بیولوژیکی است تا از این طریق دشمنان خارجی را مقصر جلوه دهد و پنهان‌کاری و بی‌توجهی عامدانهٔ رژیم را لاپوشانی کند.

 سلامی سرکردهٔ سپاه هم با اشاره به این‌که «کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک» است، پای آمریکا را به میان کشید و گفت:
«این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده».(اقتصاد نیوز ۱۵اسفند ۹۸)

امیر عبداللهیان، گماشتهٔ ویژهٔ رئیس مجلس ارتجاع، در امور بین‌الملل نیز در توئیتی چنین گفت:

«شاید سال‌ها بعد روشن و افشا شود کرونا ویروس جنگ بیولوژیک کاخ‌سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا (چین و روسیه) بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان به مردم آمریکا هم سرایت کرد. (خبرگزاری فارس ۹اسفند ۹۸)
کشورها هم آمار خود را اعلام نمی‌کنند!
افزون بر دجالگری‌ فوق، رژیم بارها ادعا کرده است که سایر کشورها نیز اخبار مربوط به مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را عامدانه مخفی نگه می‌دارند؛ تا سهل‌انگاری مجرمانهٔ خود را که منجر به یک فاجعهٔ ملی شده، کوچک‌نمایی کند. از جمله پیروز حناچی شهردار آخوندها در تهران برای توجیه دروغگویی رژیم چنین گفت:‌

«همهٔ کشورها آمار خود را اعلام نمی‌کنند و یا بخشی از آمار را به‌صورت واقعی اعلام نکرده‌اند».(خبر فارسی ۱۹اسفند)

پیش‌تر نیز حریرچی معاون وزیر بهداشت ارتجاع گفته‌ بود:‌ «الان در مورد اعلام تعداد فوت کرده به‌دلیل ویروس کرونا یا مبتلایان کشورهای مختلف دنیا کاملاً با سیاست مخفی‌کاری و کتمان دارند برخورد می‌کنند».(شبکه خبر ۵اسفند ۹۸)

تکرار مکرر این اظهارات از زبان مهره‌های رژیم و تشبث مذبوحانهٔ به شیوه‌های دجالگرانه قبل از هر چیز مؤید عمق وحشت سران نظام از خشم سراسری است. وحشتی که به‌ویژه بعد از قیام آبان و واکنش‌های رادیکال مردم نسبت به دروغگویی و فریبکاری رژیم محسوس‌تر گشته‌ و به ویژهٔ‌ سران نظام آنرا خوب فهم می‌کنند.

اگر چه مردم ایران سال‌های متمادی است که ترفند آخوندی «تئوری توطئه» را به سخره گرفته و به هیچ انگاشته‌اند؛‌ اما به‌نظر می‌رسد که این تئوری مزورانه دیگر حتی عوامل خودی را نیز نمی‌فریبد و آنها را نیز به ناچار به واکنش می‌اندازد.
فرضیهٔ دایی جان ناپلئونی!
روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت در ۱۹اسفند ۹۸ با استهزاء این بهانهٔ ‌ آخوندی نوشت:‌ «پناه آوردن به زیر چتر توطئه و فرضیه‌های دایی‌جان ناپلئونی و غافل ماندن از تحلیل درست وقایع، فجایع و حوادث هولناکی به‌وجود می‌آورد و ما را از علل و عوامل واقعی حادثه و رویدادها دور می‌کند».

این روزنامه سپس با اشاره به ناتوانی و بی‌برنامگی رژیم اضافه می‌کند: «به نظر می‌رسد ناتوانی و نداشتن برنامه‌یی توانمند در مقابله با کابوس کرونا و پایان دادن به کارکرد مرگبار آن، دلیل اصلی این‌گونه توجیه‌هاست و این توجیهات در شرایطی قوت می‌گیرد که سایر کشورها با برنامه‌های هدفمند و مؤثر درصدد مهار آن برآمده‌اند».
آبان و دی ۹۸ تجربه فراموش نشدنی
هم‌چنان که مردم فریبکاری رژیم در موضوع گرانی بنزین و سقوط هواپیمای اوکراینی توسط سپاه و آمار شهدای قیام آبان را نپذیرفتند و به‌سرعت واکنش نشان داده و به خیابان‌ها ریختند، چنین دوز و کلک‌های آخوندی در خصوص کرونا را نیز نخواهند پذیرفت. مردم به ستوه‌آمده یگانه راهی که برای خلاصی از این فاجعهٔ ملی می‌شناسند، برچیدن بساط تمامیت نظامی است که جان انسان‌ها را بازیچهٔ مطامع و مقاصد خود قرار داده‌است. این همان علتی است که رژیم را به هراس انداخته و واداشته که در گرداب سرنگونی به هر خس و خاشاکی بیاویزد؛ زیرا تجربه آبان و دی ۹۸ خواب از چشمانش ربوده‌ است.