۱۳۹۸ خرداد ۱۰, جمعه

طرح تحول سلامت و شعبده‌های روحانی

                                 طرح سلامتی روحانی!!!
مشکل دارو و درمان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم ایران به‌ویژه در دوران حاکمیت دیکتاتوری آخوندها بوده و هر روز هم ابعاد بیشتری به خود می‌گیرد. در کنار مشکل دوا و درمان مشکل بعدی انکار این مشکل از طرف مقامات حکومتی است به‌نحوی‌ که یا از اساس چنین مشکلی را منکر می‌شوند یا حتی آن را حل شده اعلام می‌کنند!

کولبران و سوختبران، گروگانان کمین مرگ

                                         کولبری و سوختبری
ــ «روز دوشنبه ۶خرداد ۹۸یک جوان اهل خاش که به شغل سوخت‌بری مشغول بود، توسط مأموران انتظامی پسکوه سراوان کشته شد.» (کمپین فعالان بلوچ)

مذاکره در بن‌بست

بن بست
آخوند روحانی روز ۸خرداد بار دیگر رو در روی اظهارات ولی‌فقیه که گفته بود مذاکره در این شرایط سم مهلک است در جلسه هیأت دولت با ترفند دجالگرانه، طوری مذاکره جویی‌اش را مطرح کرد که گویی مذاکره نیاز آمریکاست.

برایان هوک: کشورهایی که نفت ایران را بخرند در معرض تحریم‌ها می‌باشند

    برایان هوک همآهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم ایران در وزارت‌خارجه آمریکا
برایان هوک نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران گفت: پس از پایان معافیت از تحریم‌ها در ۱۲اردیبهشت، هر کشوری که اقدام به خرید نفت ایران بکند، تحریم خواهد شد و سیاست آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران قاطع است و هیچ تغییری نکرده است.

کرامات شیخ و اخبار شهر

تهران
در فاز پایانی و سقوط محتوم فاشیسم دینی و در میان خبرهای تنش خارجی و منطقه‌ای، آویختنش به ریز و درشت عالم برای نجات رژیم از بن‌بست، مذاکره و عدم مذاکره، گرانی و بیکاری بی‌سابقه و.... سریال فضاحتها تعطیل‌بردار نیست و هر دم و البته فزاینده‌تر حلقه‌های جدید به بازار می‌دهد. وقتی صحبت از جدیدترین فضاحت مهره‌های حکومتی باشد

سردرگمی و شکاف در رأس نظام بر سر مذاکره

سخن روز
روز چهارشنبه ۸خرداد خامنه‌ای و روحانی سخنرانی کردند و طی آن به برخی مسائل و بحرانهای مبرم رژیم اذعان کردند.


بحران درون رژیم بر سر ماجرای وزیر قاتل و رابطه میترا استاد با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه

محمدعلی نجفی
دو روز بعد از قتل فجیع میترا استاد توسط محمدعلی نجفی از کارگزاران ارشد حکومت آخوندی، بحران درونی رژیم و جنگ گرگها در مرداب سرنگونی بالا گرفته است.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۱۰خرداد ۹۸



کنفرانسهای مکه
کنفرانس اضطراری سران عرب و شورای همکاری خلیج‌فارس در مکه در بیانیه‌های پایانی خود حملات رژیم و مزدورانش به مراکز نفتی و کشتی‌ها را محکوم کردند

بحران رژیم و جنگ گرگها برسر ماجرای وزیر قاتل و رابطه میترا استاد با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه.

دو روز بعد از قتل فجیع میترا استاد توسط محمدعلی نجفی از کارگزاران ارشد حکومت آخوندی، بحران درونی رژیم و جنگ گرگها درمرداب سرنگونی در این زمینه نیز بالا گرفته است.

کنفرانس در مکه در مورد حملات رژیم به کشتی ها و مراکز نفتی


همزمان با برگزاری کنفرانس اسلامی، دوکنفرانس سران عرب و سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در باره حملات رژیم و مزدورانش به مراکز نفتی عربستان و کشتیها در سواحل امارات در مکه، برگزار می شود

سردرگمی و شکاف در رأس نظام بر سر مذاکره

در شرایطی که آخوند روحانی بطور مکرر در ماه رمضان خواستار نظرسنجی در باره تعامل با آمریکا و کوتاه آمدن از هسته ای شده است، و در حالیکه درخواستهای روحانی و ظریف از ترامپ برای کم کردن از بار فشار به منظور باز کردن راه مذاکره و تعامل، با جواب سربالای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روبه روشده است، ولی فقیه ارتجاع به صحنه آمد و هشدار داد.

بلومبرگ: روسیه سامانه موشکی اس۴۰۰ به ایران نمی‌فروش


روسیه درخواست ایران برای خرید سامانه‌های پدافند موشکی اس‌۴۰۰ را به بهانه افزایش تنش میان ایران و آمریکا در خلیج فارس رد کرده است.

پومپئو: ایران برای بالا بردن قیمت نفت به نفتکش‌ها در خلیج فارس حمله کرد

مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا پنجشنبه ۹ خرداد جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتن در حمله علیه نفتکش‌ها در خلیج فارس متهم کرد و گفت، تهران این اقدام را برای افزایش بهای نفت در بازار جهانی انجام داد.

کنفرانس سران شورای همکاری خواستار اقدامات قاطع جامعه جهانی در قبال نظام ایران شد


بیانیه پایانی کنفرانس فوق‌العاده سران کشورهای شورای همکاری خلیج که شامگاه پنجشنبه ۳۰ مه در مکه مکرمه برگزار شد، از جامعه جهانی خواست تا اقدامات قاطعی علیه نظام ایران اتحاذ کند.

در نیمه‌شب گوشی آیفون شما با چه کسی حرف می‌زند؟


ساعت ۳ صبح است. آیا می‌دانید در حالی که شما هفت پادشاه را در خواب می‌بینید، گوشی آیفون‌تان در حال انجام چه کاری است؟ ارسال اطلاعات به ده‌ها شرکت تجاری که حتی نامشان را هم نشنیده‌اید.

۱۳۹۸ خرداد ۹, پنجشنبه

خامنه‌ای در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در ژاپن مدعی شد به‌دنبال سلاح اتمی نیست و داشتن سلاح اتمی را «اشتباه» می‌داند


خامنه‌ای در جمعی از عوامل حکومتی در دانشگاهها
ولی‌فقیه ارتجاع روز چهارشنبه ۸خرداد۹۸ به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در ژاپن پاسخ داد.
خامنه‌ای که در جمعی از عوامل حکومتی در دانشگاهها صحبت می‌کرد در پاسخ به رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود آمریکا حاضر به مذاکره است به شرط این‌که رژیم ایران به‌دنبال سلاح اتمی نباشد

 

وزیر خارجه عربستان سعودی: جهان اسلام باید دخالت رژیم ایران در یمن را رد کند


ابراهیم العساف وزیر خارجه عربستان سعودی
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی روز گذشته جلسه‌یی در جده عربستان سعودی برگزار کرد.

واشنگتن پست: رویکرد ملایم مقامهای تحقیق با نجفی سبب، خشم و تعجب مردم ایران شده است

نجفی شهردار سابق رژیم
واشنگتن پست نوشت: «هنگامی‌که محمدعلی نجفی خود را تسلیم مقامهای رژیم ایران کرد، لباس شیکی پوشیده و لبخند به لب داشت و نیروی انتظامی به گرمی از او استقبال کردند. او آمده بود که اعتراف کند همسرش میترا استاد را کشته است. این پرونده دراماتیک، اعتراف عجیب و تلویزیونی نجفی، و رویکرد ملایم مقامهای تحقیق سبب آبروریزی، خشم و تعجب مردم ایران شده که مدتهاست به رفتار متفاوت با مقامهای دولتی در مقابل قانون انتقاد کرده‌اند».

گفتگوهای مقامهای نظامی آمریکا درباره فعالیت‌های شریرانه رژیم ایران

ژنرال جوزف دانفورد
ژنرال دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره فعالیت‌های شریرانه و اهریمنی و جریان تهدید از جانب رژیم ایران گفت: ژنرال مک کنزی فرمانده نیروهای آمریکا در خاورمیانه –(سنتکام) و من به بحث در مورد آنچه که ما نیاز داریم تا سطح مناسب از حفاظت نیرو را برای افراد ما در منطقه تضمین کند ادامه می‌دهیم. این به‌معنی تحریک نیست. این برای حفاظت از افراد ما طراحی شده است.

گماشتن جلادان در مناصب قضایی و مقننه، پاسخ به چیست؟

جلادان قتل عام ۶۷
بستن دریچه پشت دریچه
در ایران کنونی که سلطه‌گری مافوق مغولی بر عرصه‌ای از کشت و کار حکومتی کلان‌فاسد جریان دارد، هر روزش که طلوع می‌کند، دریچه‌ای به روی هر گونه گشایشی بسته می‌شود. هر بامدادی در منظر حاکمیت آخوندی به‌مثابه «ٰیک واقعیت تلخ است که مردم یک جورهایی می‌خواهند انتقام بگیرند». (تلویزیون رژیم، عماد افروغ، ۵خرداد ۹۸)

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۹خرداد ۹۸



پاسخ خامنه‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا
خامنه‌ای در پاسخ به رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود آمریکا حاضر به مذاکره است به شرط این‌که رژیم ایران به‌دنبال سلاح اتمی نباشد، مدعی شد که نه تنها به‌دنبال سلاح اتمی نیست بلکه حتی داشتن سلاح اتمی را «اشتباه» می‌داند

مهرداد هرسینی:‌ مقام معظم - لفاظی های تکراری از فرط استیصال

اگر بخواهیم تازه ترین سخنان خامنه‌ای را در میان جمعی از «اساتید بسیجی» تفسیر کنیم، بواقع واژه ای بجز «مشاطه گری» برای آن نمی‌توان یافت.
ولی‌فقیه زهر خورده که در مجموعه‌ای از بحران‌های لاعلاج داخلی، منطقه ای و فرا منطقه ای به مانند موش در تله افتاده و در حالیکه روند روبه رشد تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی و نفتی و یا حضور ناوگان های نظامی خارجی در منطقه خلیج فارس روبه افزایش گذاشته است، 

فضیحت همه جانبه رژیم و باندهای مختلف نظام در ماجرای وزیر قاتل و کشتن زنش با شلیک ۵ گلوله


یک روز پس از ماجرای قتل همسر نجفی، دختر وی درباره همسر دوم پدرش گفت که او با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم در تماس بوده است.

هشدارهای جدید درباره یورش ملخ ها به ده استان ایران

           هجوم ملخ به ده استان کشور امنیت غذایی مردم را به خطر انداخته است.
دولت آخوند روحانی بودجه کافی برای مبارزه با آفت ملخ نمی دهد.

۱۳۹۸ خرداد ۸, چهارشنبه

جان بولتون: در حمله به نفت‌کش‌ها در بندر فجیره از مینهای دریایی رژیم ایران استفاده شده است

                             جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: مینهای استفاده شده در حمله اخیر به چهار نفت‌کش در نزدیکی آب‌های بندر فجیره در امارات متحده عربی به احتمال زیاد متعلق به رژیم ایران بوده است.

فرانسه از رژیم ایران خواست بی‌ثبات کردن منطقه را متوقف کند

          فرانسه از رژیم ایران خواست بی‌ثبات کردن منطقه را متوقف کند
فرانسه از رژیم ایران خواست بی‌ثبات کردن امنیت و ثبات در خاورمیانه را متوقف کند. فرانسه تأکید کرد رژیم ایران بایستی از قوانین بین‌الملل در سوریه متابعت کند.

آشتی‌ناپذیریِ مردم با حاکمیت و تشدید رویارویی خامنه‌ای و روحانی

                                      قیام - ویژه‌گیِ شرایط کنونی
یکی از ویژه‌گی‌های شرایط سیاسی کنونی، شدت یافتن تضادهای درونی نظام آخوندی با جهت‌گیریِ تعیین‌تکلیف آنها است. بروز این تضادها در هفته‌های اخیر، پیرامون قانون اساسی رژیم و مواضع خامنه‌ای و روحانی دربارهٔ برخی مواد آن شامل اختیارات دولت، رفراندوم و یا روی کار آوردن «دولت جوان حزب‌اللهی» است.

ایران: داستان ناگفته، برنامه تلویزیونی هیل نشریه کنگره آمریکا – بخش چهارم



هیل نشریه کنگره آمریکا در چهارمین قسمت از سریال تلویزیونی ۱۰قسمتی خود به نام «ایران: داستان ناگفته» به‌قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ با فتوای خمینی جلاد پرداخته و می‌گوید:‌

ماجرای خصوصی‌سازی مدارس

                                     خصوصی سازی مدارس
یکی از خواستهای معلمان در تظاهرات سراسری و حتی تجمعات منطقه‌ای‌شان برچیده شدن دستگاه خصوصی‌سازی و پولی شدن مدارس است.

دعوای همه‌پرسی، مفهوم و ریشه‌های آن

سخن روز
روحانی اخیراً پیشنهاد کرد که بعضی مسائل مورد اختلاف در رأس نظام به‌نظر مردم گذاشته شود؛ این حرف به جنجال جدیدی در رژیم بین دو باند حاکم انجامیده و به جنگ قدرت درون رژیم دامن زده است.سؤالات مختلفی حول این موضوع مطرح است، از جمله این‌که چرا روحانی این بحث را مطرح کرد؟ آیا این یک مانور و ترفند است یا دعوای واقعی در کار است؟در دعوایی که بین دو باند بر سر این موضوع در گرفته، چه مسائلی مطرح شده است؟

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: کارزار فشار حداکثری علیه رژیم ایران هم‌چنان ادامه دارد

                    مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت: کارزار فشار حداکثری بر رژیم ایران هم‌چنان ادامه می‌یابد.

اخطار خزانه‌داری آمریکا به بانک استیت استریت به‌دلیل نقض تحریم‌های رژیم ایران

                               وزارت خزانه داری آمریکا
خزانه‌داری آمریکا به بانک استیت استریت به‌دلیل نقض تحریم‌های رژیم ایران هشدار داد. به گزارش روزنامه وال‌استریت ژورنال که روز ۷خرداد منتشر شده است، وزارت خزانه‌داری گفته است: بانک استیت استریت ۴۵پرداخت بازنشستگی با بیش از ۱۱هزار دلار را بین سال‌های ۲۰۱۲تا ۲۰۱۵را محاسبه و پرداخت کرده است.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۸خرداد ۹۸



آخوند خرسند امام جمعه رژیم در کازرون به‌قتل رسید
خبرگزاری سپاه پاسداران ـ فارس: محمد خرسند توسط فردی در مقابل منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و در بیمارستان کازرون کشته شد.

کمپانی امنیت اینترنتی فایرآی یک شبکه از حسابهای ساختگی و انتشار اخبار جعلی وابسته به رژیم ایران در شبکه‌های اجتماعی را افشا کرد

افشای یک شبکه از حسابهای ساختگی و انتشار اخبار جعلی وابسته به رژیم ایران در شبکه های اجتماعی
کمپانی امنیت اینترنتی فایرآی یک شبکه اخبار جعلی وابسته به رژیم آخوندی در اینترنت را افشا کرد و پرده دیگری از تروریسم اینترنتی رژیم آخوندی را کنار زد.

کارزار جهانی اشرف‌نشانها علیه تروریسم و سرکوب وحشیانه دیکتاتوری آخوندی

  کارزار اشرف نشانها در هلند
اشرف نشانها، هواداران مجاهدین و پشتیبانان مقاومت ایران تظاهرات و تجمعهایی علیه تروریسم و سرکوب وحشیانه دیکتاتوری آخوندی در کشورهای کانادا، نروژ، اتریش، سوئد و هلند برگزار کردند

تشدید کشمکش در راس نظام آخوندی در مرداب بحران سرنگونی


کشمکش در راس نظام آخوندی که در مرداب بحران سرنگونی دست و پا میزند تشدید شده است.
یک عضو مجلس ارتجاع به نام یوسفیان ملا از تهیه نامه‌ای خطاب به خامنه‌ای برای بازنگری در قانون اساسی حکومت آخوندی خبر داد.

فضیحت آخوند روحانی در مورد نظرسنجی توسط خودش توی ماشین در خیابان



سخنرانی خامنه ای در مورد روی کار آوردن دولت حزب اللهی در اول خرداد ماه به واکنش عصبی و تدافعی آخوند روحانی در سخنرانی ۵ خرداد منجر شد.

ناهید همت‌ آبادی: چهارم خرداد

جهش هر ستاره دنباله دار برایم همیشه تداعی عروج روح کسی به ستاره موعود خود پس از مرگ است از بس از کودکی به من گفتند، در آسمان بالادست، هرکس برای خود ستاره ای دارد که روح او پس از جدایی از جسم به آن سو پرواز و برای ابد آنجا جاخوش میکند.

توییتر از حذف بیش از ٢٨٠٠ حساب جعلی ایرانی خبر داد‎


یک مقام ارشد شبکه اجتماعی توییتر روز سه شنبه هفتم خرداد از مسدود شدن دو هزار و ۸۰۰ حساب کاربری جعلی با منشا ایران خبر داده است.
یوئل روث، رئیس بخش اصالت توییتر نوشته است، در گزارش امروز شرکت امنیت «فایر آی» به این حساب‌های کاربری اشاره شده است.

امام‌ جمعه کازرون به ضرب چاقو به قتل رسید

یک مقام پلیس استان فارس بامداد چهارشنبه هشتم خرداد اعلام کرد که حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون به ضرب چاقو کشته شده است.

بولتون: سپاه قدس را مسئول حملات احتمالی علیه آمریکا و متحدانش خواهیم دانست


جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا چهارشنبه ۲۹ مه گفت که ایالات متحده سپاه قدس را مسئول هرگونه حمله احتمالی به نیروهای آمریکایی و متحدان ایالات متحده در منطقه خواهد دانست.

تاکید وزارت خارجه آمریکا بر پابرجایی ۱۲ شرط پومپئو برای مذاکره با ایران


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید اگر رهبران ایران ۱۲ شرط تعیین‌شده از سوی مایک پومپئو را «جدی بگیرند»، آن گاه «ما هم آماده هستیم در مورد آن گفت‌وگو کنیم».

زمینه‌سازی جدید برای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایران


فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی همچنان بخشی از دغدغه‌های مسئولان جمهوری اسلامی است. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، چین را الگویی برای ایران دانست اما از اختلاف نظر بین مسئولان در مورد راه‌اندازی شبکه‌های پیام‌رسان داخلی سخن گفت. او همچنین از «اعمال سیاست عربستان سعودی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و خریداری سهام آن» خبر داد و گفت عربستان سعودی «برخی شرکت‌های مزدور» را بر ضد جمهوری اسلامی به‌کار گرفته است.

۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

علی ربیعی کیست؟ - قسمت -۱

علی+ربیعی
علی ربیعی پاسداری از تبار خمینی، که در ابتدای دهه شصت، هم‌پای چماقداران حزب‌الله چنگ بر صورت مردم کشید و هم‌دوش اولین وزیر جنایتکار اطلاعات محمد ری شهری قلب و سینهٔ مخالفان نظام را نشانه گرفت. کسی که به واسطه خدماتش در وزارت اطلاعات به معاونت و ریاست و «وزارت کار» رسید و در همین موضع آن‌قدر فساد و دسیسه و سرکوب و غارت کرد که ظرف ده ماه سه بار در دعوای باندی استیضاح شد و سرانجام در ۱۷مرداد ۹۷به‌زور استیضاح از کرسی وزارت پایین آمد. ربیعی ۱۰ماه در حاشیه بود و سوم خرداد به‌عنوان سخنگوی دولت در صندلی خالی محمدباقر نوبخت نشست.

علی ربیعی مهره کهنه کار وزارت اطلاعات - قسمت۲


علی ربیعی مهره کهنه کار وزارت اطلاعات ۲
علی ربیعی در توصیف «کارمندان شریف وزارت اطلاعات» می‌نویسد: «اما آن چه هدف این سیاهه دردمندانه‌ است دفاع و جانبداری از شریف‌ترین، کم‌ توقع‌ترین و پرکارترین افرادی است که در روزها و شبهای بی‌نام و نشان، به‌تنهایی... به صیانت و حمایت از گوهرهای بزرگی چون انقلاب، اسلام و کشور از جوانی به پیری رسیدند و خود نفهمیدند که چگونه کاروان عمر گذشت».

علی ربیعی کیست - قسمت-۳

نشریه مجاهد شماره ۶۵۸به تاریخ ۲۹اردیبهشت ۱۳۸۳
متن نامهٔ ۲۶شهریور۸۲را که طی آن یک‌میلیون دلار بودجه با مسئولیت علی ربیعی برای این‌کار درخواست شده، و در نشریهشماره ۶۵۸منعکس گردیده را در زیر ملاحظه می‌کنید:

معنی تحرکات سیاسی اخیر رژیم

سخن روز
ظریف در جریان سفر دوره‌ای خود به کشورهای آسیایی (در آخرین حلقهٔ این سلسله سفرها) به عراق رفته و با مقامهای آن کشور ملاقات و گفتگو کرده است. همزمان با ظریف، عراقچی معاون او هم از روز یکشنبه سفری را آغاز کرده که مقصد اول آن عمان است و سپس به قطر و کویت می‌رود. با آن که ناظران و تحلیلگران سیاسی در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مضمون این سفرها را درخواست رژیم از این کشورها برای میانجیگری بین رژیم و آمریکا می‌دانند، اما خود رژیم این را تکذیب می‌کند

ایران: داستان ناگفته، برنامه تلویزیونی هیل نشریه کنگره آمریکا – بخش سوم

                                                 اولی هاینونن
هیل، نشریه کنگره آمریکا، ‌در سلسله برنامه‌های «ایران: داستان ناگفته» تلاشهای مخفیانه رژیم برای دستیبابی به سلاح اتمی، و نقش سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران در کشف و افشای آن را مورد بررسی قرارداد:

محمد محدثین در گفتگو با سایت ایلاف: رژیم آخوندی با تاکتیک فریبکاری و دریوزگی می‌خواهد مانع یک سیاست قاطع از سوی کشورهای عربی شود

            محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در گفتگو با سایت ایلاف گفت: بعد از تنگ شدن طناب تحریم‌ها بر گردن رژیم و سپری شدن دوران مماشات غربی‌ها، بار دیگر آخوندها به تاکتیک «دریوزگی و فریبکاری» روی آورده‌اند.

با نزدیک شدن ضرب الاجل اف ای تی اف برای تن دادن به کنوانسیونهای مربوط به آن جدال در رأس رژیم در این زمینه شدت گرفته است.



مزدور کواکبیان در مجلس آخوندی: ما حدود بیش از سه چهار ماه است که بحث سی اف تی و پالرمو را فرستادیم به مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً شنیدیم که دبیر مجمع او را از دستور خارج کرده واقعاً من نمیدانم ایشون همچین اختیاری را داشتند که از دستور خارج کنند؟ ....

مجروح کردن ۶ کولبر زحمتکش با شلیک مستقیم توسط نیروهای سرکوبگر

دژخیمان پاسدار و نیروی انتظامی خامنه ای شش کولبر زحمتکش را طی کمتر از یک هفته با شلیک مستقیم مجروح کردند.

اعتراضات گسترده علیه توهین تلویزیون به اهل سنت


اعتراضات گسترده نسبت به توهین تلویزیون شبکه پنج حکومت آخوندی به هموطنان اهل سنت، تلویزیون تحت امر خامنه‌ای را مجبور کرد تا مدیر این شبکه و مدیر پخش آن را برکنار کند.

رژیم آخوندی محاصره در بحران‌ها دست به دامان کشورها برای واسطه گری

رژیم در محاصره بحرانها علاوه بر ژاپن از عراق، عمان، قطر و پاکستان نیز درخواست واسطه گری کرده و طرف آمریکایی هم به بازی گربه با موشهای عمامه دار ادامه میدهد.

تظاهرات در اعتراض به قتل یک جوان در زاهدان توسط نیروهای سرکوبگر و دستگیری دهها تن


فراخوان به محکومیت ترور روحانی اهل سنت و اقدام فوری برای آزادی دستگیرشدگان

یک رسانه باند آخوند روحانی: آنگاه که انفجار اجتماعی فرا می‏رسد

   یک رسانه باند روحانی در وحشت از قیام مردم محروم و فقر زده ایران به سر     دمداران رژیم هشدار داد.