۱۳۹۷ مهر ۹, دوشنبه

اقدام نمایشی رژیم آخوندی در پرتاب موشک به خاک سوریه



سپاه پاسداران ولایت فقیه در یک اقدام نمایشی، از پرتاب موشک به خاک سوریه برای انتقام گیری از حمله به مراسم رژه رژیم در اهواز، خبرداد.
سپاه پاسداران در قدرت نمایی پوشالی خود اعلام کرد شش فروند موشک زمین به زمین را از کرمانشاه به جانب مراکز داعش در منطقه آلبوکمال در شرق فرات در سوریه شلیک کرده است. 

به گزارش رسانه های خبری، یکی از این موشکها به جای دیرالزور سوریه در همانجا در منطقه کرمانشاه فرود آمده است!.
یورونیوز براساس ویدیوی شلیک ۵ موشک‌سپاه در بامداد دوشنبه ۹ مهر، گزارش کرد موشکها از پادگانی در کیلومتر ۱۵ جاده کرمانشاه به کامیاران در نزدیک روستای جعفرآباد به هدفی نامعلوم شلیک شده و یکی از موشک‌ها نزدیک چشمه سراب یاوری، در روستای نوروزآباد کرمانشاه سقوط کرده است.

ناظران، دود و دم سپاه خامنه ای در باره موشک پرانی و بمباران به وسیله پهپاد را قدرت نمایی پوشالی برای مصرف داخلی و حفظ روحیه پاسداران و همچنین برای مصرف منطقه ای در آستانه اجرایی شدن تحریم نفتی رژیم، تلقی می کنند.

شایان یادآوری است که مقامات رژیم از جمله روحانی و ظریف حمله در اهواز را به سعودی و امارات متحده عربی نسبت داده بودند و خامنه ای هم تأکید کرد حمله کار کسانی است که دست در جیب این دو کشور دارند. اما رژیم اکنون پس از صدها دستگیری و سرکوب جوانان بی گناه در اهواز و درسراسر خوزستان در یک چرخش مداری آشکار شرق فرات را نشانه رفته است!.