۱۳۹۷ آبان ۹, چهارشنبه

تهران اپوزیسیون ایران را به عنوان آلترناتیو به رسمیت می شناسد ما چرا نشناسیم» ...




مقاله رودی جولیانی، تحت عنوان « تهران اپوزیسیون ایران را به عنوان آلترناتیو به رسمیت می شناسد ما چرا نشناسیم» ...
روزنامه گازتا شیپتاره(آلبانی) ۸/۸/۹۷ : « به قلم رودی جولیانی(شهردار سابق نیویورک). 







تبعیدیان ایرانی مقیم آمریکا که مخالف رژیم ایران هستند، در ماه گذشته به نیویورک شهر من آمدند و این در حالی بود که جامعه بین المللی اجلاس سالانه خود را در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار کرده بود.ما ملزم هستیم به آنچه مردم ایران طی ۹ ماه گذشته در اعتراضات سراسری مستمر شان گفته اند، گوش بدهیم.
من در میان یکی از فرمانداران، شهرداران، فرمانداران نظامی، مقامات ارشد دولتی و اعضای کنگره از هر دو حزب که از یک سیاست خارجی منتقد حمایت می کنند، همان چیزی که مردم ایران از آن حمایت می کند، بودم. مردم ایران شایسته داشتن آزادی و دموکراسی هستند و رهبری آنها را بایستی کسانی داشته باشند که برایش جنگیده اند و آمریکا می تواند بهترین متحدان اش را در میان آنها پیدا کند.ما از بزرگترین و سازمان یافته ترین اپوزیسیون ایران، معروف به مجاهدین خلق (ام.ئی.کی)حمایت می کنیم..
یک رهبر که تهران بیش از همه از او می ترسد، خانم مریم رجوی می باشد که رئیس جمهور منتخب ائتلاف بزرگ‌تری به نام شورای ملی مقاومت ایران یا ان سی آر آی بوده که ام.ئی.کی یک عضو آن است..
این رژیم تردیدی ندارد که قدرت ام.ئی.کی در ایران امری ثابت شده است و آن را به عنوان تنها جنبش اپوزیسیون قادر به سرنگونی می‌شناسد.. ایرانی ها خواستار یک جمهوری دموکراتیک هستند، تحت رهبری مریم رجوی و جنبشی از مخالفان که خودشان را وقف این آرمان کرده را او در داخل ایران و سراسر جهان غرب تشکیل داده است و این یک آلترناتیو عملی است که می‌تواند آن را محقق کند».