۱۳۹۷ آبان ۷, دوشنبه

تهران اپوزیسیون ایران را به عنوان آلترناتیو به رسمیت می شناسد ما چرا نشناسیم



تهران اپوزیسیون ایران را به عنوان آلترناتیو به رسمیت می شناسد ما چرا نشناسیم
سایت تاون هال ۶/۸/۹۷ : تبعیدیان ایرانی مقیم آمریکا که مخالف رژیم ایران هستند در ماه گذشته به نیویورک شهر من آمدند همان کاریکه جامعه بین المللی درخلال اجلاس سالانه مجمع عمومی ملل متحد انجام می دهد.برای نهمین بار من افتخار سخنرانی در این تجمع اپوزیسیون را داشتم.



ما ملزم هستیم به آنچه مردم ایران طی ۹ ماه گذشته در اعتراضات سراسری مستمر شان گفته اند گوش بدهیم.
من در میان یکی از فرمانداران، شهرداران، فرمانداران نظامی، مقامات ارشد دولتی و اعضای کنگره از هر دو حزب که از یک سیاست خارجی منتقد حمایت می کنند همان چیزی که مردم ایران از آن حمایت می کند بودم.
ایران شایسته داشتن آزادی و دموکراسی است و رهبری آنها را بایستی کسانی داشته باشند که برایش جنگیده اند و آمریکا می تواند بهترین متحدان اش را در میان آنها پیدا کند.
ما از بزرگترین و سازمان یافته ترین اپوزیسیون ایران معروف به مجاهدین خلق (ام.ئی.کی)حمایت می کنیم.
تشخیص این امر بسیار مهم است که تغییر اساسی در ایران نیازمند سازمان، رهبری، برنامه، پایداری، صلاحیت و فدا کرن است وتنها گروهی که رژیم احساس می کند همه این ویژگی ها را دارد، ام.یی.کی می باشد
تری به نام شورای ملی مقاومت ایران یا ان سی آر آی بوده که ام.ئی.کی یک عضو آن است.
این امر علت آنر که رژیم ایران تلاش کرده است جلسات حامی ام.یی.کی را بمبگذاری کند یا رهبران آنرا بکشد را توضیح می دهد و این که چرا این رژیم ده ها هزار از اعضای آنها را طی سالیان به قتل رسانده و بدنبال ازبین بردن آنها حتی با استفاده از تروریسم در اروپا و آمریکا می باشد.تروریست هاو جاسوسان ایرانی اخیراً در بلژیک، فرانسه، آلمان، آلبانی و همین اخیراً درست در همین جا در آمریکا با بمب ها و تصاویر از اعضای ارشد این سازمان اپوزیسیون دستگیر شدند.
دو ایرانی جاسوس که در آمریکا دستگیر شدند در گردهمایی سالانه اپوزیسیون با بسته اهداف شرکت کرده بودند که بنا به اسناد مصادره شده شامل عملیات اسارت و کشتن بود . نیویورک برای چندین نسل به اندازه کافی تروریسم را دیده است و این نباید تحمل شود.
علاوه بر این، ما تنها می توانیم از عملیاتی این چنین شتابزه جمعبندی کنیم که رژیم ایران باهمه اشتباهاتی که دارد، احساس تهدید می کند. آنها ام.یی.کی را تهدیدی برای موجودیت خود می دانند.
در اروپا جایی که تهرانتلاش می کند روابط خود را با اتحادیه اروپا بهبود بخشد، دیپلمات های آن توطئه های بمب گذاری را هماهنگ می کنند. ماموران ایرانی در نظر داشتند جشن نوروز اوایل امسال در آلبانی را که هم مریم رجوی و من حضور داشتیم بمب گذاری کنند.رئیس ایستگاه اطلاعات ایران برای کل اروپا که در سفارت آن در وین مستقر است و سه نفر دیگر مسلح به بمبها و مواد منفجره کنفرانس سالانه شورای ملی مقاومت در پاریس را هدف قرار دادند که حدود ۱۰۰۰۰۰ ایرانیان تبعیدی و شخصیت های بین المللی از جمله چندین ژنرال بازنشسته آمریکایی در آن شرکت کرده بودند.
تهران می خواهد خطر عواقب سیاسی چنین فعالیت تروریستی غیر منطقی را بپذیرد که استیصال آن از چنین اعمال برای جامعه بین المللی روشن است.
البته تروریسم رژیم از داخل ( ایران) شروع می شود جایی که ده ها هزار از مردم خود را کشته است.
برای کسانی که در ایران در نوک پیکان اعتراض به رژیم ایستاده اند ما باید بگوئیم که پشتیبان شما هستیم.
اکنون زمان آن است که مسیری را که رونالد ریگان در نسل گذشته دنبال کرد برویم زمانی که آمریکا را در استقبال از همبستگی در لهستان رهبری کرد.سپس دولت آمریکا از ناجیان و میهن پرستان لهستانی استقبال کرد و به آنها پشت نکرد. ما باید از میهن پرستان ایرانی استقبال کنیم تا که جنبش اعتراضی آنها نیز پیروز شود.
پشتیبانی و استحکام اپوزیسیون سازمانیافته ایران در آمریکا و اروپا و سایر نقاط از برادران و خواهرانشان در داخل ایران موتور محرک، اراده و شجاعت آنها( در داخل ایران) می باشد.
آنهایی که در ایران هستند جان خود را بنام آزادی به خطر می اندازند و به نظر می رسد هرچه رژیم در حمله و زندان و کشتن آنها تلاش می کند، این مقاومت قویتر می شود.توجیه گران و معاندان، نفوذ ام.یی.کی در داخل ایران را زیر سوال می برند . من هرگز تردید نداشته ام. اگر این رژیم از جانب آنها احساس تهدید نمی کند، چرا اینقدر در زندانی کردن، شکنجه و کشتار هواداران ام.یی.کی در ایران و هدف قرار دادن مقامات ارشد آن در پاریس و نیویورک برنامه ریزی دارد ؟
شناسد. روشن است که مردم ایران صبرشان لبریز شده است. ارز سقوط کرده است. در خیابان ها مردان و زنان خواستار زندگی بهتر و پایانی برای فساد و مداخلات پرهزینه منطقه ای می باشند که آینده آنها را به یغما برده است.
تحریمها برای قطع دسترسی دستگاه حاکم به پول، کارایی دارد. اینها شرایطی است که تغییر و انقلاب را خلق می کند.
ما نباید از این که روز بعد از این انقلاب چه میشود بترسم. مردم ایران خواستار یک جمهوری دموکراتیک هستند.
تواند آن را محقق کند».