۱۳۹۷ فروردین ۱۳, دوشنبه

صدای آمریكا_صفحه آخر_دروغهای خامنه ای در سال ۹۷ در گزارشی از رفتار حکومت با بهائیان


تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) ۱۰/۱/۹۷ : « مهدی فلاحتی مجری: دهم فروردین ماه 1397 خورشیدی و سی ام مارس 2018 میلادی امشب صفحه آخر اختصاص دارد به بخشی از جمعیت كشور كه بدلیل ابراز عقیده حق كاركردن ندارند حق زندگی ندارند.

پرده آخر هم آخر برنامه تقدیمی این هفته از زندانیان غیر سیاسی ست كه بدون دلیل و مدرك می افتند زندان چون پول ندارند قاضی فاسد رو بخرند، تقدیمی به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه:
تماس تلفنی یك هموطن : طرف دو سال سه سال شش سال گاها تا دهسال هم شده حبس كشیده و بعد تبرئه شده هیچ عدله ای بر علیه ایشون نبوده بر علیه كسی كه بعنوان متهم حاضر شده و متهم رو بعنوان مجرم كردند داخل زندان و در ابتدا به ساكن شاید یك چیزی حدود یكسال دو سال هم در انفرادی اینها رو نگه داشتند منجمله خود بنده كه به جرم كار نكرده هفت ماه در زندان بودم چهار ماهش در سلول انفرادی بعد كه تبرئه شدم كه روحم از جریان خبر نداشته آمدم پیش آقای بازپرسی كه هم حكم قاضی رو داره هم بازپرسه فقط میگه ببخشید یك كلمه ببخشید یعنی هفت ماه از زندگی من ساقط شده آبرویم اعتبارم كارم زندگی ام هستی و نیستی ام از بین رفته فقط این آقا یك كلمه میگه ببخشید و بعد حالا قانونی رو داریم كه شما بر حسب مجازاتی كه شدی بیگناه بیا در ازاء هر یك روز سی هزار تومان قوه قضائیه به شما میده این یك طرف قضیه بعد كه میری دنبال اون كه بگی خب یك مو از خرس كندن غنیمته حداقل اینها كه این مدتی كه من حداقل بتونم از اینها یك چیزی بگیرم بعنوان خسارت میری میری شورای تجدید دادگاه تجدید نظر پارك شهر جنب كاخ دادگستری ریاست شون آقای یك قاضی بنام دكتر لطفی میگه آقا ما اصلا یك همچین كمیسیونی نداریم شخصی اونجا 12 سال زندان بوده بعد از 12 سال تبرئه شده متوجه شدند این آقا بیگناهه پیگیر شدم دیدم قریب به 400-500 نفر اون چیزی كه من تونستم متوجه بشوم كه صد درصد بیشتر از این حرفهاست از سه ماه تا همین ماكزیمم دهسال و خرده ای تو حبس بودند بدون علت بدون مدرك ولی توی ایران بی در و پیكر طرف قتل كرده تو انفرادی من بودم قتل كرده رو آوردند به دلیل پارتی كه داشت خودش اعلام كرد هم پارتی داشت هم پول دادند گفتند آقا شما اصلا شما نبودید كی شما رو به جرم قتل گرفته اشتباه شده پول رو داده بود داستان عوض شده بود پول داده بود كار قتلی كه انجام داده بود نامزدش رو كرده بود زیر ماشین بعد گفتند نه آقا اصلا شما چیزهایی كه خودش تعریف میكرد چهل و هشت ساعتی كه تو سلول انفرادی با من بود ولی خب بچه پولدار بود و رابطه دار ارتباط دار با سران این چه مملكتی یه؟.