۱۳۹۷ فروردین ۲۴, جمعه

آخوند علم الهدی: «رهبری دستور میده فرمان میده اینها عمل نمی‌کنند، برخلاف اون نسخه عمل می‌کنند


آخوند علم‌الهدی امروز 24فروردین در نمایش جمعه مشهد حرفهایی زد که بیش‌از‌پیش بن‌بست نظام و شکستن تابوی ولی‌فقیه رژیم را بارز می‌‌‌کرد. «رهبری دستور میده، فرمان میده اینا عمل نمی‌کنند. برخلاف اون نسخه عمل می‌کنند... بعد می‌گن، آقا رهبری باعث شده».



وی  همچنین با صحبتهای خود نشان داد که هر چه ضربالاجل آمریکا نزدیک‌تر می‌شود، آثار بن‌بست نظام در تشدید مخاصمات درونی نظام بیشتر دیده می‌شود. به‌خصوص این‌که بحرانها هم در هم ضرب می‌شوند: «رهبری چند سال قبل در برنامه ششم توسعه این مسأله را پیش‌بینی کردند که ادامه تحریمها ممکن است ما را به ادامه کاهش ارزش پول ملی دچار کند و نوسان دلار ما را از پای در بیاورد. آن‌روز... رهبری به دولت فرمان داد.... که دولت باید بیاد در مبادلات بین‌المللی با کشورهایی که رابطه دارد دلار را از میان بردارد. در این ارتباط تجاری با پول خود آن کشورها و با پول ایران معامله کند.....اما متأسفانه بانک مرکزی خلاف این عمل کرد..... این قدری که سر این برجام لعنتی اینها آمدند هی لابی گری کردند، اگر سر این فرمان رهبری اینها می‌آمدند با این کشورها لابی گری می‌کردند امروز دلار تو جامعهٴ ‌ما ارزش نداشت».

علم الهدی در مورد تحریمها که گلوی رژیم را می‌فشارد گفت: «بنا شد در جریان برجام این تحریمها برداشته بشه این تحریمها برداشته نشد. اونها بر این مسأله اصرار دارند چون محور اقتدارشون اینه، خب حالا بنابراین دولت اگه بخواد مسئلهٴ ارز را مدیریت کند به منابع ارزی دسترسی نداره که بخواد در مقابل تقاضا عرضه ارائه بدهد».

وی در ادامه در جنگ باندی آخوند روحانی و دولتش را زیر ضرب برد و گفت: «رئیس بانک مرکزی میان تو مجلس می‌گن که آقا این مشکل از طریق تلگرام و توطئه‌های خارجی به‌وجود آمده. خب معلومه توطئه‌های خارجی به‌وجود آورده شما مگه نمی‌دونستید. جناب عالی که در رأس جریان اقتصادی و پولی این مملکتید مگر نمی‌دونستی ما توطئه خارجی داریم.......میگن بیایید با اروپا و آمریکا بسازیم تا مشکل حل بشه، خب چرا بسازیم.....رهبر که راه داده چاره داده خب چرا خلافش عمل کردی؟ شما این قصه‌یی که الآن آمدهاید جلوی وضعیت نابسامان دلار را می‌خواهید سازماندهی کنید چرا ۴سال پیش نکردید، قدرت دست شما بود دولت ما شما بود چرا نکردید؟»

نماینده خامنه‌ای در مشهد نهایتاً حرف اصلی را که همانا فروریختن هیمنه ستون خیمه نظام و وحشت از فضای مجازی و جوانان قیام است را این طور بیان کرد: « چرا برخلاف دستور رهبر عمل می‌کنید بعد هم گوشه و کنار سایتهای ضدانقلاب می‌نویسند آقا این موضعگیری رهبری در برابر اروپا و آمریکا باعث گرانی دلار شد و  این مشکل به‌وجود آمده. این بچه جونایی که انقلاب را از اول درک نکردن وسط انقلاب به‌وجود آمدن با یک سری مشکلات روبه‌رو می‌شن این جريانها و اراجیف را هم در این فضای مجازی باور می‌کنند و بعد حالا بیا یکی یکی باهاشون بحث کن تحلیل کن».