۱۳۹۷ فروردین ۲۰, دوشنبه

اعتراضات گسترده مردم و کشاورزان در اصفهان و دیگر شهرهای میهن

کشاورزان زحمتکش و مردم اصفهان در ادامه اعتراضات خود روز دوشنبه ۲۰ فروردین، در فلکه خوراسگان در اصفهان تجمع کردند و سپس به سوی مسجد امام علی راهپیمایی کردند.
حضور گسترده زنان از پیر و جوان در این تظاهرات برجسته بود. مأموران سرکوبگر انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی تجمع کنندگان را محاصره کرده بودند.
مسیر حرکت کشاورزان و مردم اصفهان در تظاهرات اصفهان توسط نیروی سرکوبگر ضدشورش بسته شده بود. اما مردم و کشاورزان زحمتکش بی اعتنا به لشکرکشی مزدوران شعار می دادند:‌ توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد.



غارت شدگان موسسه کاسپین در مشهد دست به یک تجمع اعتراضی زدند.

غارت شدگان موسسه کاسپین در رشت صبح روز دوشنبه در برابر این موسسه غارتگر متعلق به سپاه پاسداران دست به تجمع اعتراضی زدند.

غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در کرمان در اعتراض به چپاول سپرده‌های خود برای چندمین بار مقابل شعبه این موسسه موسوم به بسیج دست به تجمع زدند. این تجمع اعتراضی به درگیری با عوامل حکومتی کشیده شد.

 غارت شدگان در پارس آباد در استان اردبیل؛ در محل ساختمان موسسه کاسپین دست به تجمع اعتراضی زدند.

جمعی از غارتشدگان موسسه توسعه البرز در مقابل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران واقع در خیابان ولیعصر تهران تجمع کردند. تعدادی از غارت شدگان نیز از شهرستان کرج در این تجمع شرکت داشتند.
غارت شدگان موسسه ثامن الحجج از زیر مجموعه های موسسات سپاه پاسداران روز یکشنبه در اعتراض به غارت دارائیهایشان دست به تحصن اعتراضی در ساختمان هیئت تصفیه زدند.

رانندگان تاکسی در بابل در اعتراض به تبلیغ اسنپ( متعلق به سپاه) دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

جمعی از تاکسیرانان پارس آباد (واقع در استان اردبیل) جلوی فرمانداری و شرکت تاکسیرانی تجمع اعتراضی برگزارکردند.

جمعی از اهالی جفیر از توابع حویزه در اعتراض به بی آبی دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران کارخانه فولاد ارومیه روز یکشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۱ماه حقوق عقب افتاده خود برای چندمین بار مقابل استانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.

کارجویان عسلویه روز یکشنبه در اعتراض به بیکاری جوانان بومی با کارگزاران رژیم در اداره اشتغال منطقه ویژه این شهرستان در گیر شدند.