۱۳۹۷ فروردین ۲۳, پنجشنبه

برلین: بزرگداشت حماسه فروغ اشرف در 19فروردین 1390، حمایت از قیام و اعتراضات مردم ایران + فیلم


بزرگداشت حماسة فروغ اشرف در برلین

در مراسم بزرگداشت حماسه 19فروردین1390 که روز شنبه 18فروردین 1397 در دروازه براندنبورگ برلین برگزار شد، سخنرانان ضمن گرامیداشت شهیدان قهرمان حماسه فروغ اشرف، حمایت خود را  از قیام سراسری مردم ایران، به‌ویژه اعتراضات کشاورزان به‌پاخاسته اصفهان و تظاهرات هموطنان عرب در خوزستان و دیگر اقشار به جان آمده از ستم و تبعیض و سرکوب آخوندی اعلام کردند.


در این مراسم شماری از جوانان ایرانی که به‌تازگی از ایران تحت حاکمیت آخوندها خارج شده و به صفوف مقاومت پیوسته‌اند، نیز به سخنرانی پرداختند و تاثیرات شهیدان مجاهد خلق در پایداری اشرف، به‌ویژه  قهرمانان شهید حماسه 19فروردین را در گسترش روحیه رزمندگی و پایداری  برای درهم شکستن سرکوب و اختناق رژیم آخوندی برشمردند و آنها را  الگوهای راستین ایستادگی و پایداری در مقابل رژیم آخوندی دانستند.



دکتر معصومه بلورچی – نماینده شورای ملی مقاومت در آلمان

دوستان عزیز

خواهران و برادران

در سالگرد حماسه قهرمانانه 19فروردین 1390، به همه آنها هزاران درود و سلام می‌فرستیم- درود درود درود

امسال به قهرمانان شهیدمان در این حماسه می‌گوییم، آری به گل نشست آن بذرهایی که شما کاشتید و امروز صدای شما با فریاد اعضای کانونهای شورشی و قیام آفرینان در سراسر میهن اسیرمان  فریاد می‌شود.

آری همه شما و همه شهدایی که در این 40سال درخت تنومند مقاومت را با خون جوشانتان آبیاری کردید، درجای جای این میهن اسیر همراه و همگام با همه قیام آفرینان حضور دارید و در لحظات تهاجم و به زانو درآوردن دشمن ضدبشر و پاسدارانش آنها را پشتیبانی می‌کنید.

امروز به اینجا آمدهایم تا به قیام آفرینان بگوییم که به گواهی امروز و خون هایش،شما و  همه ما از پشتوانه مقاومتی سترگ برخورداریم مقاومتی که در40سال گذشته رژیم جنایتکار آخوندها نتوانست با 120هزار شهید و نه با قتل‌عام های بی‌شمار و نه با ادامه شکنجه‌های روحی و جسمی نابودش کند و نتوانست آن را به زانو دربیاورد، و برعکس این مقاومت هر روز جنگنده‌تر و شکوفاتر شده است و امروز ای کانونهای شورشی شما شکوفه‌های بهاری‌اش هستید

چشمان پرامید خود را هرچه بیشتر بگشایید و با شعف ببینید که درست در جهت عکس شما که هرچه منسجم‌تر و قوی‌تر و فراوان تر و مهاجم تر می‌شوید، دشمن شما رژیم جنایتکار ملاها هر روز تکه پاره‌تر و ضعیفتر می‌شود

آری  امسال زیباترین سالگرد 19فروردین است همه آن حرفها ی که یک روز اعتقاد بود، امروز تبدیل به باور و یقین شده است

درود درود درود



شایسته سلمانی- مادر مجاهد قهرمان حنیف کفایی

یاران مقاومت، خواهران و برادران عزیز

هفت سال پیش درچنین روزی خامنه‌ای دجال و جیره خوارانش مالکی مزدور و کوبلر جنایتکار با حمله به اشرف قصد ریشه کنی مجاهدین را داشتند، گرچه خون 36مجاهد خلق از عزیزترین فرزندان خلق مثل صبا، آسیه، مهدیه، فائزه و زهیر و پسر عزیزم، پاره تنم حنیف در خون تپیدند، اگر‌چه از دست دادن این عزیزان شعله اش هیچگاه خاموش نخواهد شد، بلکه خون شهدای قهرمان 19فروردین بعد از 7سال راه و رسم پایداری اشان با دست خالی، اکنون سمبل و  الگوی براندازان و قیام آفرینان در داخل ایران شد بخصوص در خوزستان و اصفهان که همین امروز در جریان تظاهرات هستند و خواب راحت را از رژیم ضدبشری گرفته‌اند.

این روزها جوانان و کانونهای شورشی در داخل با نه گفتن به رژیم آخوندی و ولایت سفیانی خامنه‌ای می‌روند تا ریش و ریشه حاکمیت آخوندی را از بن براندازند.

به خامنه‌ای پابگور می‌گویم دیدی هرقطره خونی که از یک مجاهد ریخته شد تبدیل به قیام و براندازی تاج و تخت تو شد و دیدی که چگونه خون این عزیزان مجاهد دررگهای زنان و جوانان هم سن و سال حنیفها و صباها و زهیرها مثل رودخروشان می‌جوشد و این توفان تا سرنگونی تام و تمام حکومت سفیانی است و سربازایستادن ندارد.

و از همین جا به تمام کانونهای شورشی در سراسر میهن اسیرمان و یاران دربندمان به‌ویژه زندانیانی که دراعتصاب غذا هستند می‌گویم ما همه براندازیم و تا محقق کردن آرمان این شهدا و همه شهدای راه آزادی ایران دمی دست از مبارزه برنخواهیم داشت

سلام برخلق، سلام برآزادی،درود بررجوی



عالم مددزاده

من عالم مددزاده هستم، خواهر شهدای والاقدر مهدیه و اکبر مددزاده که در19فروردین 1390 به‌دست جانیان رژیم ملاها در شهر اشرف به‌شهادت رسیدند.درود بر آنها

نوروز  امسال از هر سالی نوتر و بهاری‌تر بود. به‌خصوص از این جهت که با دگرگونی قیامها همراه بوده. انگار که یخبندان زمستان این آخوندها در پرتو گرمای قیام ذوب شده. وجود این رژیم ا گرچه جز برودت و سرما، جز مرگ و تباهی، جز نکبت و سیاهی و درد و رنج چیزی نبوده‌اما بهار انقلاب و دگرگونی همه را به یکباره خواهد شست و ایران زیبا را  پاک خواهد کرد.

امروز که سالروز پر کشیدن خواهران و برادرانمان در نوزدهم فروردین هست. روز پر کشیدن خواهر نازنینم مهدیه که هم‌چون پرستوی بهاری سبکبال، پر امید بود ومصمم، پر از انرژی و ایمان به روز آزادی ایران. روز پر کشیدن برادر مهربانم اکبر که پر خروش و پر از عشق به ایران بود و قلبش با نشوندن لبخند شادی بر لبهای کودکان ستمزده ایران می‌تپید.

مهدیه دلش با درد‌هایی که در ایران می‌دید به درد می‌آمد و رنجی که بر مردم می‌رفت رو بر نمی‌تابید، به همین خاطر هم انتخاب کرد تا برای پایان دادن به این دردها بلند بشه. مهدیه می‌گفت« نمیشه این رنج ها رو دید و ساکت نشست» او انتخاب کرد که در برابر ظلم بایسته و بدون ذره‌ای تردید قدم در مسیر مبارزه گذاشت.

حقیقت اینه که ما برای ادامه همین  مسیریم، برای ساختن فردایی که اونها بهش باور داشتند و به‌خاطرش  پر کشیدند. اونها ریشه‌های قیام امروز ایرانند. سالهاست که رشیدترین و عاشق ترین فرزندان ایران به جنگ این ضحاک می‌روند و بواقع رژیم را به خاک می‌افکنند، خاک شکست، خاک ذلت و بذر ارزشی به نام ایستادگی و تسلیم ناپذیری رو میکارند. عصیان خاموشی ناپذیر امروز قیام آفرینان ریشه‌هایی بی‌نام و نشان‌داره و هزاران هزار سرو سرفراز و پر امید به صبح پیروزی. و امروز که کانونهای شورشی از پرداخت هیچ بهایی فرو گذار نمی‌کنند، استمرار پیام 19فروردینند. حرف اونها با ما اینه که سرنگونی با اراده خود ما شدنیه. حرف اینه که هیمنه پوشالی دیکتاتور، دیوار ترس و بن‌بست، ناامیدی فرو ریخته. حرف اینه که ما می‌خواهیم پس میشه. می‌توان و باید.

مهدیه و اکبر عزیزم ببینید که از خون شما و 120هزار گل سرخ،  خیابونهای ایران سرخ و آتشینه.  و این آتش، آتش سوگند و عهد من و ما برای پایان دادن به ظلم و ستم 40ساله این دیو سیرت هاست.

حالا همه ما مشت ها مون رو بلند می‌کنیم تا بگیم که برای پیشروی، برای جنگ صد برابر و برای تشکیل هرچه بیشتر کانونهای شورشی در هر کجای ایران حاضر و آماده‌ایم. حاضر حاضر حاضر