۱۳۹۶ آذر ۲۸, سه‌شنبه

آیا خامنه ای جای بغدادی را میگیرد؟


روزنامه الریاض(عربستان) ۲۷/۹/۹۶ : « برغم خواست آخوندهای حاكم بر ایران بساط داعش در عراق و كم وبیش در سوریه برچیده شد، یا در حال بر چیده شدن است، هر چه به نابودی داعش نزدیكتر میشویم ، موضوع پدرخوانده داعش بیشتر روی میز میآید، چرا كه تا بحال رژیم ایران و رهبر بلامنازع آن خود را در پشت داعش مخفی میكردند.


اخیراً سفیر آمریکا در عراق گفت که با افول داعش اولویت آمریکا کاهش نفوذ نظام ولایت فقیه در منطقه است.
طی گفتگویی که آسوشیتدپرس با سفیر آمریکا در عراق داشته است، این سفیر عنوان کرده که با افول داعش پس از جنگ سه ساله عراق، آمریکا سعی در کاهش نفوذ ایران و حل مسئله کردستان دارد.
داعش مائده آسمانی خود ساخته - در حالی که نظام ولایت فقیه مدعی مبارزه با داعش بود ناظران اپوزیسیون ایران تصریح می‌کردند که حکومت ایران بیشترین بهره را از حضور و فعالیت داعش در کشورهای‌ عراق و سوریه می‌برد، و به این بهانه به تقویت نیروهای دست‌ساز خود و گسترش آنها در هر دو کشور اشتغال دارد؛ نتایجی که بعد از گذشت بیش از سه سال خود را به عینه نشان می‌دهد. از این رو داعش برای رژیم آخوندی مائده آسمانی خود ساخته بود كه از طریق دو مزدورش مالكی درعراق و بشار اسد در سوریه شرایط حضور و فعالیت و رشد آنها را فراهم كرد.
رهبر پشت پرده- کشتار اهل سنت و ویرانی شهرها در عراق به همراه گسترش شبه‌نظامیان حشد‌الشعبی در آن کشور بخشی از توسعه طلبی سپاه در عراق بود. مشابه همین طرح در سوریه نیز اجرایی شد. اکنون با تحولات پیش آمده و عقب‌نشینی داعش از شهرهای هر دو کشور، خامنه‌ای به ناچار از پرده‌ی داعش به بیرون می‌افتد و بنا به اظهار برخی کارشناسان، پایان داعش می‌تواند آغاز پایان خامنه‌ای رهبر واقعی و پشت پرده داعش چه در نوع شیعه و چه در نوع سنی آن باشد.
سفیر آمریکا در عراق درباره نقش نظام ولایت فقیه در منطقه گفت: ایران به سادگی استقلال کشورهای همسایه‌اش را زیر پا می‌گذارد. ایران تا حدی به دولت عراق در شکست داعش کمک کرده است. اما صادقانه من ندیده‌ام ایران هیچ کمک مالی‌ای به اهداف انساندوستانه کند و یا به برنامه‌های سازمان ملل درباره ایجاد ثبات در کشورها کمک کند.
مردم و مقاومت ایران - قبلا رسانه های خبری به نقل از خانم مریم رجوی رهبر سازمان اپوزسیون مجاهدین خلق ایران گزارش كردند: ”دولت‌های غرب گروه داعش را تهدیدی برای تمام جهان تشخیص دادند و در 2سال گذشته در مقابله با آن نقش اساسی ایفا نمودند ولی واقعیت این است‌که سپاه پاسداران تهدیدی به‌مراتب بزرگتر از گروه داعش است و بدون مقابله با آن خاورمیانه و جهان روی آرامش نخواهد دید.“ بنابراین اگر سخنان مریم رجوی كه تجربه ای عظیم در جنگ با رژیم آخوندها دارد را ملاك قرار دهیم، اكنون جهان بایستی روی سركرده واقعی سپاه پاسداران كه یك باند داعشی است متمركز باشد، این همان خواست مردم ایران است كه هنگامی كه پاسداران به تجمعات اعتراضی آنها حمله میكنند شعار ” مرگ بر داعشی“ میدهند ».