۱۳۹۶ آذر ۱۲, یکشنبه

زدن سر مار ایران از سوریه شروع می شود


روزنامه الریاض(عربستان) ۱۰/۹/۹۶ : « بله زمان مماشات با رژیم جنایتكار به پایان رسیده است
هر روز ماهیت رژیم تروریستی و جنگ افروز حاكم بر ایران بیشتر روشن می شود و اتخاذ سیاست قاطع علیه این رژیم بیش از بیش در سطح منطقه و جهان ضروری میشود. رژیمی كه بدرستی بعنوان هیتلر خاورمیانه توصیف شده و بزرگترین جنایات را بعد از جنگ جهانی دوم مرتكب شده است.

در سیاست خارجی مماشات اولین بار سه دهه قبل به مثابه نوعی دیدگاه سیاسی و روش عملی در مقابل دیکتاتوریها مطرح شد.
بنا به استنباط مبتکران این خط‌مشی، سیاست مماشات می‌توانست با استمالت و دلجویی از دیکتاتورها و راه‌آمدن و مماشات فعال با آنها، یعنی با امتیاز بخشیدن و پذیرفتن حتی تدارک و تنظیم دیپلوماتیک ـ عملی خواستهای توسعه‌طلبانه آنها از راه مذاکره و حصول قرارداد، البته به ضررطرف سوم، صلح در اروپا راحفظ نماید.
هدف اعلام شده این سیاست، پرهیز و جلوگیری از وقوع جنگ میان قدرتهای بزرگ اروپایی بود، اما به شهادت تاریخ، هرچه سیاست مماشات بیشتر پیش رفت، دیکتاتورها و جنگ‌طلبان و در رأس آنها هیتلر، قویتر و جریتر شدند و سرانجام اروپا و جهان را به کام آتش جنگ (دوم جهانی) فروبردند.
سیاست مماشات با نام نخست‌وزیر انگلستان چمبرلین، و امضای معاهده ننگین مونیخ (1938) در تاریخ به‌ثبت رسیده، سیاستی كه حاصلش جنگ دوم جهانی با 60 ملیون كشته در اروپا بود.
در تاریخ معاصر ایران در طول 200 سال گذشته هیچ رژیمی در ایران به اندازه رژیم آخوندی در پرتو همین سیاست مماشات از حمایت غرب برخوددار نبوده است . این سیاست باعث شده تا هم این رژیم از سقوط حتمی توسط مردم ایران نجات یابد وهم اینكه بصورت افسار گسیخته در كشورهای منطقه دخالت كرده و كل منطقه را مثل خود ایران به انهدام و نابودی بكشاند.
درسال 2003 با اشغال عراق توسط امریكا همین سیاست باعث شد تا امریكا عراق را در سینی طلائی تحویل ایران بدهد وبعد این رژیم در پرتو همین سیاست توانست كه بقول خودش چهار كشور عربی را عرصه تاخت وتاز خود كند. مقاومت ایران که خود اولین افشا کننده پروژه‌های رژیم ایران برای دستیابی به بمب اتمی است، از 14سال پیش بارها هشدار داده بود که دخالتهای رژیم ایران در عراق و دیگر کشورهای منطقه صد بار خطرناکتر از برنامه اتمی آن است.
وقتی كه بشار الاسد غوطه را در 21 اوت 2013 بمباران شیمیائی كرد اوباما خط قرمز خود را درمورد اسد را زیرپا گذاشت چرا كه مذاكرات حول هسته ای با رژیم ایران شروع شده بود و با این امتیاز وی خواست كه آخوندها در امر هسته ای به او امتیاز بدهند.
اسناد همكاری القاعده با ایران كه در هنگام كشته شدن بن لادن به دست امریكا افتاد عمدا توسط اوباما مخفی نگاه داشته شد تا رژیم ایران تحت فشار قرار نگیرد.
همین سیاست بود كه اپوزیسیون ایران را به مدت 15 سال در لیست تروریستی نگه داشت تا رژیم را از تهدیدسقوط حتمی توسط مردم ایران نجات دهد . ودر سال 2009 و در زمانی كه مردم در خیابانهای تهران شعار سرنگونی رژیم را میدادند اوباما برای خامنه ای نامه می نوشت.
بی تردید همین سیاست باعث ویرانی وانهدام كامل سوریه و كشتار بیش از نیم ملیون نفر و آوارگی بیش از 12 ملیون نفر از مردم سوریه شده است كما اینكه كشتارهای سبعانه بعد از اشغال عراق توسط شبه نظامیان وابسته به رژیم درعراق علیه مردم این كشور كه صدها هزار تن را شامل میشود نیز محصول این سیاست است .
اعلام این موضوع كه راه حل در قبال تاخت وتاز ایران در منطقه كنار گذاشتن سیاست سازش و اتخاذ سیاست قاطعیت در برابر رژیم است یك گام رو به جلو می باشد اما این سیاست هنوز شكل مادی به خود نگرفته است برای مادی شدن این موضوع باید از سوریه شروع كرد . زیرا كه رژیم بارها وبارها اعلام كرده كه خط دفاعی اول او سوریه است بنابراین اخراج تمام عیار ایران وسپاه پاسداران وشبه نظامیان وابسته به آن مثل حزب الله و مزدوران عراقی وافغانی و... بایستی اولویت اول سیاست قاطعیت در برابر رژیم باشد. همانگونه كه مذاكره با این رژیم بر سر یمن ویا لبنان وعراق و سوریه دقیقا همان سیاست مماشات است كه باعث قتل وكشتار ودخالت بیشتر رژیم ایران میگردد. بی عملی در قبال حضور ایران در سوریه ترجمه مادی سیاست مماشات است كه منجر به دخالت بیشتر رژیم آخوندی درسایر كشورها از جمله یمن و لبنان وعراق میگردد. اصل موضوع این است ».