۱۳۹۶ آذر ۱۹, یکشنبه

محمد ملكی: این سی و هفت هشت سال چه بر من گذشته خدا میداند ... نترسید نترسید ما همه با هم هستیم

گروههای ایرانی

تلویزیون دُرّ ۱۵/۹/۹۶ : « دكتر محمد ملكی: و منهم با توجه به اینكه تعهد گرفته بودم كه دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه ها مستقل باشند مثل همه جای دنیا و دولت و حكومت دخالتهای سیاسی در دانشگاه ها نكنه استعفا دادم و این سی سال این سی و هفت هشت سال چه بر من گذشته خدا میداند



، من قسمتی از عمر كتابی نوشتم خاطرات و منتشر نمیگذارند بشه و زندان و عذاب و از دانشگاه بیرونم كردند و خانواده ام مورد تحت فشار گذاشتند و خلاصه تا الان كه در خدمت شما هستم و یكی دو روزه تظاهراتی در بعضی از دانشگاه ها شده و امیدوارم كه دانشجویان به همان جایگاه اولیه خودشون برگردند .. دكتر محمد ملكی: شرایط امروز ایران این است كه دانشگاه ها به همان وضع اولی كه داشتند در همه كارها پیشقراول بودند برگردند و این پیشقراولی خودشون رو حفظ بكنند و چون اگر دانشگاه برگرده با یك چیزی موافقت و مخالفت بكنه خانواده های این دانشجویان كه اونها هم اینكار رو خواهند كرد و انشاالله ما روزی رو ببینیم واقعا دانشگاه همانطوری كه عرض كردم به جایگاه اولیه خودش برگرده . اما پیامی كه من برای دانشجوها دارم این هست كه دانشجویان عزیز اصولا نترسید از این بگیر و ببندها الان میدونید كه تعداد زیادی دانشجویان در زندان ها هستند و با حبس های دهسال و یازده سال و پانزده سال دارند بسر میبرند در هر حال شما باید رسالت و وظیفه خودتون رو انجام بدید و اینكار وظیفه شماست باید اینكار انجام بگیره .... نترسید نترسید ما همه با هم هستیم تا وقتی همه با هم بودیم بازاری و كارگر و دانشجو و كارمند دانش آموز همه با هم باشند با دیكتاتوری و استبداد نظام ولایی مبارزه بكنند مسلما پیروز خواهند شد