۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

تازه ترين گزارش شاخص ضد پول شويي؛ «رژيم ايران در صدر كشورهاي پرخطر» .

سايت راديو فردا۸/۵/۹۵ : « بر پايه يك گزارش سالانه رتبه بندي كشورها در مورد ريسك پول شويي، ايران براي سومين سال پياپي به عنوان پرخطرترين كشور جهان در زمينه پول شويي فهرست شده است. تازه ترين رتبه بندي سالانه ضد پول شويي كه اين هفته توسط مؤسسه مديريت دولتي بازل منتشر شد، نشان مي دهد كه در ميان ۱۴۹ كشور مورد بررسي، ايران همچنان رتبه اول را در ميان كشورهاي پرخطر در اين زمينه در دست دارد.

ایران : تظاهرات هموطنان آذري در شهرهای مختلف کارگزاران رژیم خواستار تشدید سرکوب مردم آذربایجان می شوند

 دبیرخانه شورای ملی مقاومت 7/5/95 : « روز پنجشنبه ۷مرداد هزاران تن از هموطنان ترک درشهرهای مختلف کشور از جمله تهران، تبریز، ارومیه، زنجان،اهر، خوی و اردبیل دراعتراض به اهانت رسانه های حکومتی به هموطنان آذري دست به تظاهرات زدند.

واكنش رسانه هاي رژيم : گرگ زاده آخر گرگ شد! / پسر نوري‌زاد به منافقين پيوست

باشگاه خبرنگاران جوان(رژيم)۸/۵/۹۵ : «  اباذر نوري‌زاد فرزند محمد نوري‌زاد با صدور بيانيه از پيوستنش به گروهك تروريستي منافقين خبر داد و در همايش اخير اين گروهك كه با حضور و حمايت سعودي ها در فرانسه برگزار شده بود نيز حضور داشته است. وي در بيانيه خود ضمن توهين به اركان نظام و اعتقادات مردم عنوان مي دارد كه شركت در مراسم هاي منافقين آرزوي ديرينه اش بوده است.

زنداني سياسي سابق مي گويد، غرب بايد از مقاومت ايران حمايت كند.

د هاب نيوز -انگليسي ۵/۵/۹۵ : « به قلم ليلي ستورت- زنداني سياسي سابق مي گويد، غرب بايد از مقاومت ايران حمايت كند.
وب سايت آمريكايي آپورچونيتي ليوز، روز دوشنبه نوشت، در سال ۲۰۰۹، علي رغم سركوب شديد از طرف رژيم، ميليونها ايراني در اعتراضات سراسري شركت كرده، و به دنيا نشان دادند، كه مقاومت آزاديخواهانه هنوز در ايران وجود دارد.
دو سال قبل از بهار عرب، رژيم فاسد، توجه جهانيان را جلب كرد. " اما ريشه هاي مقاومت طي ساليان به آرامي در كشور پخش شده و تا امروز به رشد خود ادامه داده است" مقاله گفت. سال ۲۰۰۹ براي فرزاد مدد زاده هم زمان مهمي بود. " من از سازمان مجاهدين خلق ايران در داخل ايران حمايت كردم، و من و دوستم قبل از اعتراضات در سال ۲۰۰۹ دستگير شديم.

سياست بايد براي تحول در ايران كار كند؛ نويسنده: كن بلك ول

سايت تاون هال ۹/۵/۹۵ : « تاون هال و آمريكن تينكر- نويسنده: كن بلك ول -سياست بايد براي تحول در ايران كار كند
حدود 100روز آمريكا شاهد يك انتخابات حساس خواهد بود، درعين حال، خيلي بيشتر هر دو طرف براي ايجاد شكاف در كشور اقدام خواهند كرد، و امسال شايد ما مانور سياسي بيشتر از معمول براي پيروز شدن در اين انتخابات ببينيم. صرفنظر از نتيجه، رئيس جمهور بعدي با همان چالش منحصر بفرد امنيتي روبرو خواهد شد. خاورميانه در بحران بزرگتر از هر زمان ديگر و به گفته تحليلگران مختلف، بسوي هرج و مرج پيش ميرود. صحنه‌هاي كشته شدن مردم بي دفاع در سوريه تنها دردناك تر نسبت به سال گذشته شده است، همچنين حتي آنها در تلويزيونهاي ما كمتر نشان داده شده‌اند. افراط گرايي اسلامي و تروريسم حاصل از آن در حال حاضر غرب اروپا، آمريكا و خاورميانه را با بربريت بي سابقه اي هدف قرار ميدهد و هيچ پاسخ آساني براي آن وجود ندارد.

پزشكيان: يكي ۸۰۰ هزار تومان، ديگري ۱۰۰ ميليون حقوق مي‌گيرد

سايت عصر ايران(رژيم) ۹/۵/۹۵ : « جوانان ما باعزت و باغيرت هستند و دوست دارند كار كنند، در اين بين وظيفه ماست كه بستر را براي اشتغال آنان فراهم كنيم. ...به گزارش ايلنا، مسعود پزشكيان  نماينده مردم تبريز كه در برنامه تلويزيوني شبكه سهند حضور يافته بود، ...گفت  موضوع احياي درياچه اروميه و رفع مشكل آب اولويت‌دارترين موضوع است

آخوند مكارم شيرازي: امام‌ زمان با وسيله‌اي شبيه به بشقاب‌پرنده در آسمان حركت مي‌كند

سايت العربيه ۸/۵/۹۵ : « خبرگزاري "فارس" روز جمعه ۲۹ ژولاي به نقل از روحاني سرشناس شيعه ايراني ناصر مكارم شيرازي نوشت كه مهدي منتظر امام دوازده شيعيان كه به اعتقاد آنان در غيبت كبري به سر مي برد با وسيله مدرني همچون بشقاب پرنده در آسمان پرواز مي كند.

عضو مجلس ارتجاع: اكثر كارخانه‌ها به‌دليل "ركود شديد" تعطيل شده است

خبرگزاري تسنيم(رژيم) ۹/۵/۹۵ : « نماينده مردم شهرستان اردستان با بيان اينكه دولت حجيم شده و اصل ۴۴ و سياست كوچك كردن دولت اجرا نشده است، گفت: به‌واسطه تحريم اقتصادي و ركود شديدي كه پيش آمده اكثر كارخانه‌ها تعطيل شده است.

ايران دوباره در نقطه بالايي در نمودار خطر پولشويي قرار دارد

وال‌استريت ژورنال ۷/۵/۹۵ : « ايران دوباره در نقطه بالايي در نمودار خطر پولشويي قرار دارد- ايران براي سومين سال متوالي در رتبه بندي سالانه ارزيابي تهديد پول شويي كشورها، در مبارزه با پول شويي در شهر بازل جايگاه شماره يك را كسب كرد.... . رتبه اول ايران به عنوان دولتي است كه در تلاش براي محو سيستم بانكي خود و در تلاش براي به دست آوردن سرمايه گذاري خارجي در پي اجراي توافق هسته اي با قدرت هاي جهان در ماه ژانويه، است. مجله ريسك و پذيرش در اوايل اين ماه گزارش داد:“ شركت ها مي ترسند دوباره وارد بازار شوند، تا حدودي به خاطر ادامه نگراني در مورد قوانين مبارزه با پولشويي كشور است

زنان در ايران بخاطر دوچرخه سواري دستگير ميشوند

ايندپندنت ۷/۵/۹۵ : « زنان در ايران بخاطر دوچرخه سواري دستگير ميشوند و از آنها تعهد ميگيرندكه هرگز در ملاءعام دوباره دوچرخه سواري نكنند / زنان ايراني در پارك بهشت مادران در حال راندن دوچرخه شان، كه فقط در منطقه تفريحي عمومي براي زنان پايتخت ايران است،

اتهام همكاري با مجاهدين خلق براي معترضين تبريز و اروميه

ماف نيوز -فارسي ۷/۵/۹۵ : « برخي از فعالان حقوق بشر و فعالان سياسي اروميه و تبريز با اتهام تبليغ به نفع مجاهدين خلق روبرو شدند. به گزارش مركز دموكراسي و حقوق بشر كردستان، چند نفر از شركت‌كنندگان در اعتراضات شهر اروميه تحت عنوان ارتباط با گروههاي هويت خواه آذري و چند تن هم با اتهام تبليغ به نفع مجاهدين خلق بازداشت شده‌اند. خبرنگار ماف نيوز در اروميه گزارش داد: جمعي از فعالين سياسي و حقوق بشري كه قصد داشتند تجمع اعتراضي برگزار كنند، با حضور ماموران امنيتي روبرو شده و سه نفر از كساني كه مي‌خواستند در اين تجمع شركت كنند، بازداشت شدند كه دو تن از اين افراد، هنوز در بازداشت به سر مي‌‎برند.

فراخوان بزرگداشت شهیدان قتل‌عام ۶۷ توسط خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی مقاومت9/5/95

: « خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی طی فراخوانی، هموطنان را به شرکت در کارزار بزرگداشت شهیدان قتل‌عام 1367 فراخواندند و اعلام کردند: گذشت 28سال از قتل‌عام زندانیان مجاهد و مبارز، به فتوای شیطان مجسم دوران، خمینی خون‌آشام و تحت نظر سردمداران پلید نظام آخوندی مانند خامنه‌ای و رفسنجانی... .. نه تنها از جوشش خون آن جاودانه‌فروغ ها که قهرمانانه برعهد خود با خدا و خلق وفا کردند نکاسته بلکه به عکس هر روز که می‌گذرد، این خونهای پاک بیش از پیش گریبان فاشیسم دینی حاکم بر ایران را گرفته و سرنگونی محتوم آن را نزدیکتر می‌کند.

ملاقات رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی با پرزیدنت محمود عباس



30 ژوئیه 2016 خانم مریم رجوی با آقای محمود عباس پرزیدنت دولت فلسطین دیدار و درباره بحران‌های منطقه گفتگو کرد
پرزیدنت محمود عباس در این دیدار بر ضرورت مبارزه با بنیادگرایی و تروریسم در منطقه تاکید کرد و آخرین تحولات در خاورمیانه بویژه مسائل مربوط به فلسطین و ابتکار فرانسه در این رابطه را باطلاع خانم مریم رجوی رساند.

۱۳۹۵ مرداد ۸, جمعه

محمد هاشمی: مردم می گویند جناحهای حکومتی مثل هم هستند و همه یک کرباسند


محمد هاشمی، برادر آخوند هاشمی رفسنجانی، پرده از نفرت عمومی مردم در ارتباط با تمامیت حاکمیت ضد مردمی جمهوری اسلامی برداشته و در گفتگو با روزنامه حکومتی اعتماد درباره حقوق های نجومی گفت: بعضا در برخوردهایی که با افراد جامعه داریم مردم مساله فیش‌های حقوقی را مخصوص دولت نمی‌دانند.

قاتلان زندانيان سياسي سال ٦٧ باید در دادگاه جنايي بين المللي محاکمه شوند

مرداد ماه سال67 در تاریخ زندان و زندانی در رژیم خمینی از یاد نارفتنی است. از نخستین روزهای این ماه خمینی به یکی از فجیع‌ترین جنایات ضد‌بشری خود یعنی قتل‌عام زندانیان سیاسی دست زد.زمینه‌های این کشتار بی‌رحمانه که یک توطئه سیاه برای یک نسل‌کشی آشکار بود و به دستور خمینی انجام گرفت، از سالها قبل فراهم شده بود.

بحران دروني رژيم بر سر دزدیهای حکومتی و حقوقهاي نجومي

بحران دروني رژيم بر سر دزدیهای حکومتی و حقوقهاي نجومي
بحران دروني رژيم بر سر دزدیهای حکومتی و حقوقهاي نجومي هم‌چنان ادامه دارد.
سه عضو مجلس ارتجاع طي نامه‌ايي خطاب به آخوند روحاني بتاریخ 28خرداد نوشتند: اسنادي از «تخلفات» حسين فريدون –برادر رئیس جمهور رژیم - در اختيار دارند و خواستار برخورد با وي هستند.
دليگاني يک از نويسندگان اين نامه گفت که روحاني به نامه‌ي آنها پاسخ نداده و تهديد کرد که اگر پاسخي دريافت نکنند، اسناد مربوط به تخلف برادر روحاني را منتشر خواهند کرد.

ایران - مافیای آب در حاکمیت ولی فقیه خامنه ای

ایران - مافیای آب در حاکمیت ولی فقیه خامنه ای
بحران فزاینده آب در حاکمیت غارتگر خامنه‌ای که ضربات جبران‌ناپذیری را به منابع طبیعی و زیربناهای آبی کشور وارد آورده است، اکنون به موضوع جنگ و جدال میان باندهای متخاصم در حکومت تبدیل‌شده است.

درحالیکه دولت آخوند روحانی که قرار بود تا مشکلات کشور را طی ۱۰۰۰ روز حل فصل نماید، در تبلیغات خود به‌دروغ مجموعه بی‌کفایتی حکومت درزمینهٔ بی‌آبی را به پارامترهایی همچون میزان مصرف مردم یا کمبود بارش باران معطوف می‌کند

ایران- پاتک رفسنجانی به خامنه‌ای

ایران- پاتک رفسنجانی به خامنه‌ای
شقه و شکاف در حاکمیت ولی‌فقیه با نزدیک شدن موعد نمایش انتخابات هرروز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد. درحالی‌که متولیان حکومت اکنون بر سر حقوق‌های نجومی و نمایان شدن گوشه‌ای از ابعاد چپاول و غارت اموال مردم، از سوی جامعه زیر ضرب افکار عمومی رفته و موردتنفر عام قرارگرفته است، دختر رفسنجانی نیز فرصت را غنیمیت شمرد و در یک موضع‌گیری آشکار، کلیت نظام آخوندی را زیر سؤال برد.

۱۳۹۵ مرداد ۷, پنجشنبه



سخنرانی پریا کهندل در گردهمائی بزرگ مقاومت در پاریسمن هر سال این برنامه را از سیمای آزادی از ایران می دیدم، امسال اولین سالیه که اینجا تو صحنه ام و از نزدیک دارم می بینم. ولی خوب بودن کجا و از تلویزیون دیدن کجا؟ باید بگم به اینجا بودنم خیلی افتخار می کنم و خیلی خوشحالم از پیوندم به شما دوستان و حامیان که مثل دریای بیکران و تشنة آزادی از چهارگوشه دنیا اینجا حاضر شدید و می خوام این شاخه های گل رو از طرف تمام جوانهای ایران که تشنة آزادی هستن، از طرف کسانی که دیدید تقدیم این گردهمایی بکنم.

من پریام. پریا کهندل. هیجده سالمه. امروز اینجام تا صدای پدرم صالح، افتخار و قهرمان بزرگ زندگیم باشم که بیش از ده ساله به جرم عشق به آزادی برای نسل من توی زندانهای قرون وسطایی رژیم آخوندی مقاومت و ایستادگی می کنه و سر خم نمی کنه. هشت سالم بود که دستگیرش کردن. ده سال فقط هفته یی بیست دقیقه از پشت شیشة خاک گرفته گوهردشت پدرم رو ملاقات می کردم. ولی تو همین بیست دقیقه ما همه چیز رو برای همدیگر می ساختیم. بابام پا به پای دلتنگیها و ناراحتیهام و گریه هام

«هدفي» كه براي آن شستشوي مغزي شده‌ايم!



به قلم مجاهد خلق ميثم ناهید
در روزهايي هستيم كه چند حماسة تاريخي در كنار هم، الماس درخشاني را بر چلچراغ تاريخ ايران آويخته‌اند. سر به دار شدن ۳۰ هزار مجاهد، عمليات فروغ جاويدان و حماسة فروغ ايران در ۶و۷مرداد؛ به ويژه اينكه اين الماس درخشان پس از كهكشاني‌ست كه آه از نهاد رژيم برآورده. آنچنان كه تا به امروز پياپي در رسانه‌ها و از زبان كارگزارانش مي‌نالد و تلاش ميكند با حرفهاي نخ‌نما شدة خود و وزارت اطلاعات و مزدورانش، در ذهن نسل جوان و تشنة آزادي ايران، چهرة مجاهدين را مخدوش كند. اكنون نيز با نزديك شدن به سالروز آن دلاوريها، باز هم رژيم تلاش مي‌كند همين حماسه‌هاي غرورآفرين تاريخ ايران را دستاويز دروغ و فريب خود قرار داده، شايد بتواند در مسير پر شتاب گرايش جوانان  ايران به سوي مجاهدين، مانعي ايجاد كند.

جمشید پیمان:‌ تاختن بر گستره ی ترس


جمشید پیمان:‌ تاختن بر گستره ی ترس
لملک بالرعب و الارهاب! " این است منطق و شعار و عملکرد حاکمیت آخوندی در ایران و تروریسم و اشاعه ی آن در جهان: بکُش، بترسان و حاکمیت کن!
تروریسم در شکل مدرنش زاده ی خمینی است. او طی سال 1357 با کاربرد شیوه ی ترور و تخریب و ارتکاب جنایت، چهره ی انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران را مخدوش و نا زیبا کرد. نمی توان تردید داشت که در جریان قیام مردم و در مسیر تظاهرات و اعتصاب های بر حق قشرهای مختلف جامعه علیه بی عدالتی ها و قانون شکنی های رژیم پیشین، اعوان و انصار خمینی و لومپن های فاقد هر گونه پرنسیپ های انسانی،ترور را به انقلاب زیبای مردم ایران تحمیل کردند.
آتش زدن سینماها، تخریب مغاز ها و محل کار صاحبان بخش خصوصی و غارت آنها، چپاول بانک ها، ویران کردن اداره ها و سازمان های دولتی، همگی و بدون استثناء سرچشمه در خواست جنایتکارانه خمینی و ملایان چسبیده به او داشتند

عزیز فولاد وند: کشف ِ خـلاق ِ حـنیف

عزیز فولاد وند: کشف ِ خـلاق ِ حـنیف
.
اين سطورتلاشي است براي درك معضل زمانه ما
دفاعیه ای است در حق آن اندیشمند فرهیخته، آن عاصی خوب و ساده زیست، آن آرمانخواه نستوه. "حنیف" را می گویم. آن راهگشا، آن بَلَدِ راه را می گویم. نامی که در حافظه جمعی خطه فرهنگی ما حضوری پُر رنگ دارد. راهگشای اندیشه ای که با حیات سیاسی ـ اجتماعی معاصر ما پیوندی عمیق دارد. اندیشه "حنیف" به موضوعی جدی، در جامعه ما تبدیل شده است.
جهان در شعله های آتش ِ قساوت و عدم مدارا می سوزد. برای دسترسی به تسامحی ای نسبی راه درازی در پیش داریم. این راه بسی مشقت زا و پر سنگلاخ است. عدم وجود قلاوُزی (مرشدی) ذیصلاح بر سختی کار می افزاید. سردرگمی، تنفر، رمیدگی و برتری منشی هنجارغالب شده است. آتش کینه، نفرت و نبود مهرورزی هم در جهان اسلام شعله ور است.

مطبوعات عربستان: رژیم ایران و تروریسم چهره واحدی دارند

خبرگزاري سعودي5/5/95 : « روزنامه"الیوم"در مقاله ای به اجلاس امید کشورهای عربی در موریتانی پرداخته و توضیح داده که این اجلاس به بحث تهدیدها و چالش های پیش روی امنیت کشورهای عرب پرداخته، و در مورد مبارزه با تروریسم و گروهک های تروریستی که توسط دولتهایی مانند ایران تغذیه می شوند

عربستان و کویت از ایران به سازمان ملل شکایت کردند

سايت صداي روسيه 6/5عربستان و کویت از ایران به سازمان ملل شکایت کردند
سايت صداي روسيه 6/5/95 : « عربستان و کویت با عنوان " تخطی قایق های نظامی ایران به آب های مجاور مناطق تفکیک شده بین این دو کشور" از ایران به دبیر کل سازمان ملل شکایت کرده اند. عصر ایران به نقل از ایسنا نوشت: خبرگزاری کونا کویت مدعی است که فقط عربستان سعودی و کویت حق اکتشاف و بهره مندی از ثروت طبیعی این آب ها را دارند. دولت های عربستان سعودی و کویت در این شکایت از دولت جمهوری اسلامی ایران خواسته اند ، اقدامی که مدعی آن هستند را متوقف کند».

۱۳۹۵ مرداد ۶, چهارشنبه

هم‌وطن یک‌صدا: ملی‌گرایی قلابی هم موقوف!

یک سؤال اساسی: آیا نظام ایرانسوز خمینی، ملی و ایرانی است؟
هم‌وطن پاسخ را در اصل 11 قانون اساسی منحوس ولی‌فقیه و خلافت مطلقه اسلامی به‌صراحت دریاب:
«همه مسلمانان یک امت‌اند و دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش پیگیر به عمل آورد تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد»!! لابد مخارج وحدت اقتصادی را پول نفت ملت این کشور غنی، اما هشتاد در صد زیرخط فقر- باید تأمین کند»!!

حسین پهلوان:‌ ماهی های سکولار و صدف های بنیادگرای اورست!


حسین پهلوان:‌ ماهی های سکولار و صدف های بنیادگرای اورست!
اکنون به نظر میرسد که آن تابلوی لبخند مونا لیزای "اعتدال اسلامی" که بر مزار "استقلال و آزادی" جمهوری اسلامی با کرشمه های "ضد استکباری"  میخواست شمع محفل مماشاتگران باشد، چیزی جز عفریته ناقوس مرگ آخرین حکومت مذهبی جهان نشد.
مذاکراتی هم که سالها زیر علم و پشتیبانی "شهادت طلبانه" (تروریسم و جنگ) ولایت فقیه که به بهای جان میلیونها نفر، از خودی و ناخودی تمام شد علنی یا مخفیانه ادامه داشت و میخواست شفا بخش نظام باشد با افشای اهداف شوم پشت پرده مذاکرات، جام شوکرانی شد بر حلقوم نظام.

۱۳۹۵ مرداد ۵, سه‌شنبه

شهرام احمدي را به مادرش باز گردانيد/ ((ما هستيم خانواده شهرام))

تلويزيون العربيه 4/5/95 : «احسان فتاحي : شهرام احمدي را به مادرش بازگردانيد/ (ماهستيم خانواده شهرام)
بزن باران که ديوان در کمين اند پليدان در لباس زهد و دين اند/ بزن باران ستمکاران به کارند نهان در ظلمت،اما بي شمارند
بزن باران که دين را دام کردند شکار خلق و صيد خام کردند/ بزن باران خدا بازيچه ايي شد که با آن کسب ننگ و نام کردند

كمال خرازي: فشارهاي آمريكايي ها برداشته نخواهد شد بدلايل مسائل پيچيده تري كه بين ما و بين اونها وجود داره

خبرگزاري صدا و سيما(رژيم) ۵/۵/۹۵ : « كمال خرازي رئيس شوراي راهبردي روابط خارجي ايران: از ابتدا پيش بيني ميشد كه به صرف امضا يك سند همه مشكلات حل نشه و ابزارهايي در اختيار اونها باشه كه بتوانند از اون ابزارها فشار بياورند

دادستاني كوزوو خواستار اخراج يك عامل رژيم ايران از كشور شد

سات راديو فردا ۴/۵/۹۵ : « تصوير منتشر شده در وب سايت جامعه المطفي از آغاز سال تحصيلي در مركز وابسته به اين جامعه در كوسوو/خبرگزاري آسوشيتدپرس در گزارشي از پريشتينا، اعلام كرد كه دادستان هاي كوسوو خواستار اخراج يك شهروند ايراني از اين كشور به دليل اتهام هاي مرتبط با پول شويي و تأمين مالي فعاليت هاي تروريستي شده اند.

نخست وزير ژاپن سفر خود را به ايران لغو كرد

تلويزيون شبكه خبر(رژيم) ۵/۵/۹۵ : « نوشتاري - -نخست وزير ژاپن سفر خود را به ايران لغو و ديدار از كشورمان را به پس از انتخابات رياست جمهوري آمريكا موكول كرد -قرار بود ديدار شينزو آبه از ايران مهر انجام شود».

اجلاس سران اتحاديه عرب در موريتاني

كنفرانس سران عرب دخالتهاي ايران را در منطقه محكوم كرد
العربيه نت ۵/۵/۹۵ : « عصر دوشنبه در بيانيه پاياني كنفرانس سران در نواكشوت موريتاني كه وزراي خارجه كشورهاي عربي در آن شركت داشتند محكوميت دخالتهاي ايران در منطقه درخواست شد و اين كنفرانس خواستار گسترش سازمان كار مبارزه با تروريسم شد.

دهقان: كشور نياز به انقلابي براي پالايش مديران فاسد دارد

خبرگزاري فارس(رژيم) ۴/۵/۹۵ : « نماينده مردم چناران در مجلس گفت: فساد اقتصادي مانند بلايي به جان نظام افتاده است و اگر با اين بليه مبارزه جدي نشود و انسان هاي فاسد از درون نظام اسلامي پالايش نگردند، خطر بزرگي كشور ما و انقلاب ما را تهديد خواهد كرد.

رئيس پليس فتا: از تلگرام استفاده نكنيد

بي بي سي فارسي ۴/۵/۹۵ : « كمال هاديانفر، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ايران (فتا) به كاربران ايراني توصيه كرده از پيام رسان تلگرام ستفاده نكنند. به گزارش ميزان، خبرگزاري وابسته به قوه قضائيه ايران، آقاي هاديانفر گفت با توجه به اينكه سرورهاي تلگرام خارج از ايران هستند "غالبا اطلاعات بارگذاري شده در اين سرور توسط بيگانگان مورد سوء استفاده قرار مي گيرد

ایران: نابود کردن 100هزار دريافت کننده تلويزيونهای ماهواره یي توسط ارگانهای سرکوب

رژیم ضدبشری آخوندی در روز یکشنبه 3 مرداد 100هزار قطعه ابزار دریافت کننده ماهواره یی را در غرب تهران نابود کرد. اين ابزارها در یورش مزدوران بسیجی و انتظامی به خانه های مردم جمع آوری شده بود.
پاسدار سرتیپ محمدرضا نقدی سرکرده مزدوران بسیجی به هنگام نابود کردن این وسايل ابلهانه مدعی شد که مردم آنها را داوطلبانه تحویل داده اند. وي در توجیه این اقدام سرکوبگرانه گفت: «جوانان ایرانی برای ابرقدرتها خطرناک هستند لذا دشمنان می‌خواهند آنها را فاسد کنند و این رسالت شبکه‌های ماهواره‌یی است... این طرح جزء طرحهای‌ دائمی بسیج خواهد بود و حداقل برای دو سال آینده به صورت فشرده ادامه خواهد یافت و بعد از آن هم تعطیل نمی‌شود. ما معتقدیم این مباحث به داخل کتابهای درسی هم باید برود» (خبرگزاری فارس-3مرداد)

غرب هنوز اشتباهات قديمي با ايران را تكرار ميكند؛ نويسنده: جوليو ترزي

سايت هيل ۲۴/۴/۹۵ : « غرب هنوز اشتباهات قديمي با ايران را تكرار ميكندنويسنده: جوليو ترزي وزير خارجة سابق ايتاليا
در 14ژوئيه درست يك سال ميشود از زماني كه توافق هسته اي بين ايران و 5+1 يك گروه از كشورها در وين بسته شد. اين يك فرصت براي طرفداران اين مذاكرات بحث برانگيز با ايران در روبرو شدن با برخي از واقعيتهاي خشن در مورد ماهيت رژيم خواهد بود.

اعلاميه مطبوعاتي: انگلستان بايد تلاشهاي تهران براي محدود كردن اپوزيسيون ايران در اروپا را، محكوم كند

كميتة پارلماني انگليس براي آزادي ايران۳۰/۴/۹۵ : « اعلاميه مطبوعاتي: انگلستان بايد تلاشهاي تهران براي محدود كردن اپوزيسيون ايران در اروپا را، محكوم كند/ كميته پارلماني بريتانيا براي آزادي ايران (BPCIF) اعتراض ضد دموكراتيك و بي اساس رژيم ايران را در برابر يك گردهمايي مسالمت آميز دهها هزار نفر از ايرانيان و نمايندگان مجلس از سراسر جهان براي ايران آزاد و دموكراتيك در 9 ژويية 2016در پاريس را، محكوم ميكند. در صورتي كه دهها هزار نفر از ايرانيان توسط سياستمداران، نمايندگان مجلس و شخصيت هاي برجسته از سراسر جهان، از جمله كشورهاي عربي در خاور ميانه همراهي ميشدند.

هاشم خواستار: روزی خواهد آمد که مزار اعدام شدگان ۶۷ گل باران خواهد شد


ايران خبر3/5/95 : «  هاشم خواستار نماینده   معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان طی نامة يي 21   ماده یی   در مورد قتل عام 30هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال 67 نوشت: «من از اعدام شدگان زندانیان سال 67 بسیار شرمنده ام و وصیت کرده ام که مرا در کنار آنها دفن کنند. می دانم روزی خواهد آمد که آنجا همیشه گل باران خواهد شد و قبر من هم در کنار آنها گلباران خواهد بود» . هاشم خواستار بارها توسط دژخیمان خامنه ای دستگیر و روانه زندان شده و حتی روی تخت بیمارستان نيز به زنجیر کشیده شده بود

بيانيه زنداني سياسي علي معزي به مناسبت سالگرد حماسه فروغ جاويدان


ايران خبر3/5/95 : «  زنداني سياسي علي معزي به مناسبت بيست و هشتمين سالگرد حماسه كبير فروغ جاويدان،  پيامي از زندان اوين فرستاد. در اين پيام آمده است: حماسه فروغ جاويدان شاخصي شد كه ياد آوري و ثابت مي كند كه مقاومت ايران برايش فرقي نمي كند كه جنگ ضد ميهني باشد، يا آتش بس،

بيانيه زنداني سياسي علي معزي به مناسبت سالگرد حماسه فروغ جاويدان


ايران خبر3/5/95 : «  زنداني سياسي علي معزي به مناسبت بيست و هشتمين سالگرد حماسه كبير فروغ جاويدان،  پيامي از زندان اوين فرستاد. در اين پيام آمده است: حماسه فروغ جاويدان شاخصي شد كه ياد آوري و ثابت مي كند كه مقاومت ايران برايش فرقي نمي كند كه جنگ ضد ميهني باشد، يا آتش بس،

۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

سینا دشتی:‌ هزار کلمه برای کهکشان آزادى


سینا دشتی:‌ هزار کلمه برای کهکشان آزادى
پس لرزه هاى سیاسى تجمع بزرگ مقاومت در بورژه ادامه دارد. این تجمعات سالیانه در بعد از سال ٢٠٠٣ در بعد از بمب باران چهارده دولت و شبه کودتاى ١٧ ژوئن،علیرغم سیر صعودى آمار شرکت کنندگان و همچنین کیفیت برنامه ها، بیشتر نمایش قدرت مقاومتى بود که کمر از زیر سونامى هاى نظامى و تحولات منطقه راست کرده بود و در واقع امر بقایش بزرگترین معجزه ى سیاسى او بود. البته علت درونى این بقاء تشکیلات مقاومت و مجاهدین بیش از هر چیز مدیون نوع و جنس روابط دموکراتیک درونى و خلوص نیت و پرداخت بدون چشمداشت رهبرى و اعضا مجاهدین خلق بوده و هست، اما اجازه میخواهم که وارد این مطلب نشوم .چرا که هر چه که بتوانم و بخواهم که بگویم در مقابل یک لحظه صورت آرام ولى پر درد "صبا" چه خواهد بود؟ او همه چیز را در کلام جاودانه ى خویش "تا آخرش ایستاده ایم" را هم از منظر تئورى و هم از جنبه ى پراتیک فرموله کرد و به مثابه ى یک وصیت نامه ى همیشه پرفروغ در سر راه افروخته است، نور جاویدان!.

حسین پهلوان:‌ ماهی های سکولار و صدف های بنیادگرای اورست!


حسین پهلوان:‌ ماهی های سکولار و صدف های بنیادگرای اورست!
اکنون به نظر میرسد که آن تابلوی لبخند مونا لیزای "اعتدال اسلامی" که بر مزار "استقلال و آزادی" جمهوری اسلامی با کرشمه های "ضد استکباری"  میخواست شمع محفل مماشاتگران باشد، چیزی جز عفریته ناقوس مرگ آخرین حکومت مذهبی جهان نشد.
مذاکراتی هم که سالها زیر علم و پشتیبانی "شهادت طلبانه" (تروریسم و جنگ) ولایت فقیه که به بهای جان میلیونها نفر، از خودی و ناخودی تمام شد علنی یا مخفیانه ادامه داشت و میخواست شفا بخش نظام باشد با افشای اهداف شوم پشت پرده مذاکرات، جام شوکرانی شد بر حلقوم نظام.
با هر رویکردی، ریاضت یا ضیافت، شهد یا شوکران فرق چندانی ندارد این بد شانسی را ولی فقیه "جمهوری اسلامی" آورد، که اخبار با سرعت نور در حرکت است. بنا براین هیچ چیز مخفی نمی ماند. در جهان نسبی هیچ چیز مطلق نیست و اشتباه اول از آنجا شروع شد که حکومت جهل و خرافه را " ابدی" و رهبری بدعت گزار را "مطلقه فقیه" نامیده اند.

رضا محمدی:‌ ما شاهدان شکوفایی مقاومت


رضا محمدی:‌ ما شاهدان شکوفایی مقاومت
یک سالن، یک چندین هزار عاشق، یک روز تاریخی
یک صدا، یک هدف، یک زن پیشتاز.

روزهایی ازسال است که یاران مقاومت به داشتن و یادآوری آن روزها برخود می بالند.
روزهایی مهم وسرنوشت ساز،
روزهایی تلخ و روزهایی شیرین،
روزهایی که ازآن بسلامت عبور کردن، کوچک قدمی بود بسوی هرچه تحکیم تر و تثبیت ترشدن صفوف،
روزهایی که بهای ماندنت را می بایستی که با تن و جان می پرداختی،
روزهایی که فریاد "هل من ناصرا ینصرونی" در فضای تاریک و وحشت طنین انداز شده بود،
روزهایی که پرنده خونین بال مقاومت با گذر از دریایی از آتش و خون پر زد و پر زد، گذشت و گذشت تا بر بام حادثه روز ۱۷ جولای ۲۰۰۳ نشست.
روز۱۷ جولای سر آغازی دیگر، برای روزهای سپری شده، بود.

۱۳۹۵ مرداد ۳, یکشنبه

ممانعت از برگزاري سالگرد درگذشت شاملو


خبرگزاري هرانا ۲/۵/۹۵ : « مسوولين امام زاده طاهر استان البرز با بستن درب هاي امامزاده اجازه ورود به جمعيتي كه براي سالگرد احمد شاملو گردهم آمده بودند را ندادند. به نقل از ايلنا، مسوولين امام زاده طاهر استان البرز با بستن درب هاي امامزاده اجازه ورود به جمعيتي كه براي سالگرد احمد شاملو گردهم آمده بودند را ندادند. براساس اين گزارش حاضرين از ساعت ۳۰/۱۶ دقيقه تا ۱۵/۱۷ پشت درب هاي امامزاده حضور داشتند.
تعداد محدودي از اين افراد از طريق راه هاي كناري توانستند بر سر مزار شاملو حاضر شوند 

۱۳۹۵ مرداد ۱, جمعه

سهیلا دشتی: مقصد آزادی مردم ایران

سهیلا دشتی:  مقصد آزادی مردم ایران

کلید را در در چرخاندم. عصر روز دوشنبه یازدهم ماه جولای حدود ساعت هفت، بعد از ۲۳ ساعت در اتوبوس از گرد همائی بزرگ ایرانیان و هوادران مقاومت برای آزادی به خانه رسیدم. کوله پشتی ام را روی زمین انداختم. هنوز همه اتوبوس هائی که با هم به را ه افتادیم نرسیده بودند. در یکی از اتوبوس ها جوانی به بیماری صرع مبتلا بوده که در بلژیک او را به بیمارستان می رسانند. هنوز آنها نرسیده بودند.
به کوله پشتی ام نگاهی می اندازم. این کوله سال ها با من بوده است. اصلا برای همین کوله را خریده بودم و حالا بعد گذشت سال ها بندهایش پوسیده شده و من با چسب های کلفت نقره ای رنگ روی بندها را پوشانده ام.

رضا محمدی:‌ ما شاهدان شکوفایی مقاومت

رضا محمدی:‌ ما شاهدان شکوفایی مقاومت
یک سالن، یک چندین هزار عاشق، یک روز تاریخی
یک صدا، یک هدف، یک زن پیشتاز.

روزهایی ازسال است که یاران مقاومت به داشتن و یادآوری آن روزها برخود می بالند.
روزهایی مهم وسرنوشت ساز،
روزهایی تلخ و روزهایی شیرین،
روزهایی که ازآن بسلامت عبور کردن، کوچک قدمی بود بسوی هرچه تحکیم تر و تثبیت ترشدن صفوف،
روزهایی که بهای ماندنت را می بایستی که با تن و جان می پرداختی،
روزهایی که فریاد "هل من ناصرا ینصرونی" در فضای تاریک و وحشت طنین انداز شده بود،
روزهایی که پرنده خونین بال مقاومت با گذر از دریایی از آتش و خون پر زد و پر زد، گذشت و گذشت تا بر بام حادثه روز ۱۷ جولای ۲۰۰۳ نشست.
روز۱۷ جولای سر آغازی دیگر، برای روزهای سپری شده، بود.

مرتضی نامور:‌ کاری ترین سلاح مردم ایران درقلب ارتجاع!

مرتضی نامور:‌ کاری ترین سلاح مردم ایران درقلب ارتجاع!
موشکباران» سنگین مقاومت ایران در پاریس سهمگین تر از همیشه بر سر رژیم جنایتکار آخوندها بارید، هرکسی که دستی در کار و شمه ای از شرایط سیاسی روابط فعلی جهان مماشات و رژیم ایران را بداند، اهمیت صرفا اجرای حتی یک اکت بسیار کوچک علیه رژیم در چنین شرایط را به خوبی میداند چه رسد به این «موشکباران» عظیم و «نمایش» ماراتون پرقدرت سیاسی امسال مجاهدین.
این مقاومت که با حضو فعال «پنجاه ویک سال» بدون فَتَرت در نوک حمله خواسته های به حق مردم ایران در مقابل دو نظام دیکتاتوری، با تقدیم ده ها هزار شهید و صدها هزار زندانی سیاسی قرار داشته را میتوان مجربترین و کاراترین عناصر«سیاسی» در تاریخ معاصر ایران دانست که با شایستگی کامل این «موشکباران» را به انجام رساندند و چنانچه پیش بینی میشد آهی دردناک از نهاد شیخ و مماشات در آوردند.

حسین یعقوبی: پیام گردهمایی مقاومت ایران در بورژه پاسخی به نیاز دوران

حسین یعقوبی: پیام گردهمایی مقاومت ایران در بورژه پاسخی به نیاز دوران

در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۹ ژوئیه ۲۰۱۶) پاریس یک بار دیگر شاهد باشکوهترین گردهمآیی سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران بود. دهها هزار ایرانی، بعضا از دورترین نقاط جهان، در پاسخ به فراخوان سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران در پاریس گرد هم آمدند تا ضمن گرامی داشت سرآغاز مقاومت مشروع بر علیه رژیم فاشیزم مذهبی حاکم بر ایران، بر همبستگی خلل ناپذیر خود با سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران تا سرنگونی تام و تمام رژیم ولایت فقیه و استقرار حاکمیت مردم پای بفشارند. سنت برگزاری سالیانه این همایش در این ابعاد، به کودتای شوم استعماری – ارتجاعی ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ بر علیه مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران برمی گردد، که در جریان آن، دولت وقت فرانسه (شیراک) فرصت بدست آمده ناشی از تحولات جنگ در عراق و بمباران قرارگاههای ارتش آزادی بخش ملی ایران را غنیمت شمرده بود و در یک همدستی شرم آور با داعشیان حاکم بر ایران اقدام به انهدام کامل مقاومت ایران نمود

مهرداد هرسینی:‌ یک سال از قبول تسلیم‌نامه گذشت

مهرداد هرسینی:‌ یک سال از قبول تسلیم‌نامه گذشت

باگذشت یک سال از پذیرش تسلیم‌نامه اتمی وین و به‌تبع آن اجرائی شدن برجام که «مقام معظم» بر روی آن سرمایه‌گذارهای استراتژیکی کرده بود، اکنون بسیاری از کارشناسان و ناظران مسائل داخلی به این باور رسیده‌اند که دیکتاتوری ولی‌فقیه خامنه ای به هیچ‌کدام از آمال و آرزوهای خود از فردای اجرایی شدن توافق اتمی نرسیده است

سوئد رسما "بهترين" كشور جهان شناخته شد

سايت العربيه ۳۰/۴/۹۵ : «  بر اساس يك نظرسنجي كشور سوئد به عنوان بهترين كشور جهان، براي خدمت به منافع مردمش و پرهيز از آسيب رساندن به كشورهاي ديگر و محيط زيست، شناخته شد. بر اساس شاخص كشورهاي خوب، سوئد در يك نظرسنجي، كه در ميان 162 كشور جهان و در ماه گذشته انجام شد، بهترين شناخته شد.

آرژانتين بدنبال استرداد وزير سابق ايراني مي باشد


سايت مالزيا دايجست ۳۱/۴/۹۵ : « به نقل از خبرگزاري فرانسه-آرژانتين بدنبال استرداد وزير سابق ايراني مي باشد
بوئنس آيرس: آرژانتين از سنگاپور و مالزي روز چهاشنبه خواستار استرداد وزير خارجه سابق ايران شد كه متهم به شركت در بمبگداري سال 1994 است كه 85نفر را در مركز يهوديان را كشت.

مدير دستگير شده در ماموريتها، غذاي 600هزار توماني سفارش ميداد

سايت شبكه خبر(رژيم) ۳۰/۴/۹۵ : « مديرعامل بانك ملت كه پس از لو رفتن برداشت هاي نجومي از بيت المال ناچار به استعفا شد، در سفر به دبي اتاق ۵۰۰ متري با كرايه هرشب ۱۵ ميليون تومان و غذاي ۶۰۰ هزارتوماني از جيب ملت سفارش مي داد.
خبرگزاري تسنيم برخي از اسناد ولخرجي هاي مدير دستگيرشده بانك ملت را منتشر كرد. تسنيم در اين گزارش مي نويسد كه اين خبرگزاري به اسناد متعددي دست يافته است كه نشان‌دهنده مديريت اشرافي و لجام‌گسيختگي عجيب در حيف و ميل بيت المال توسط علي رستگار سرخه‌اي مدير بازداشت شده بانك ملت دارد.

۱۳۹۵ تیر ۳۱, پنجشنبه

پيام تركي الفيصل به منتقدينش: آيا درس را فهميديد؟

 روزنامه الحيات- لندن ۲۹/۴/۹۵ : « امير تركي فيصل رئيس شوراي مديريت مركز پژوهشي و تحقيقاتي ملك فيصل در اعطاي اهميت بزرگ به گردهمايي سالانه اپوزيسيون ايران در خارج كه اخيرا پاريس ميزبان آن بود، موفق شد، اهميتي كه گردهمايي كه سازمان مجاهدين خلق ايران از ساليان طولاني آنرا برگزار مي كند، بخود نديده بود.

گزارش مستند از حضور تركي فيصل: گردهمآئي اپوزيسيون ايران رژيم تهران را لرزاند

سبق (سعودي) ۳۰/۴/۹۵ : « فاكس نيوز: رژيم تهران بيش از هرزمان ديگري ضربه خورد
بندر الدوشي- الرياض-سايت اصلي اپوزيسيون ايران ”مجاهدين خلق“ گزارش مطولي را منتشر ساخت كه در آن گردهمآئي سالانه اين سازمان كه در پاريس برگزار شد را به زلزله بزرگي توصيف كرد كه اركان رژيم ايران را لرزاند، در اين گردهمآئي امير تركي فيصل رئيس اسبق سازمان اطلاعات سعودي حضور داشت، و باعث شوك قوي به رژيم شد كه ايران تا اين لحظه از آن بيرون نيامده است.

فراخوان مقاومت ایران به اقدام عاجل برای نجات جان زندانیان سیاسی اعتصابی و بیمار

مقاومت ایران عموم مراجع بین المللي مدافع حقوق بشر به ویژه کمیسر عالی حقوق بشر، و گزارشگران شکنجه و حق حیات را به اقدامی فوری برای آزادی بیقید و شرط زندانیان سیاسی که بر اثر اعتصاب غذا یا ابتلا به بیماریهای حاد در شرایط وخیمی هستند فرا می خواند و خواستار اقدامی مؤثر برای تأمین الزامهای برخورداری آنها از مراقبتهای سریع و ضروری پزشكي است. فاشیسم دینی حاکم بر ایران برای تشدید فشار بر زندانیان سیاسی آنها را از ابتدایی ترین حقوقشان از جمله حق تماس با اعضای خانواده، رسیدگی به وضعیت پرونده و دادرسی عادلانه، و مراقبتهای پزشکی و درمان ، که حتی در قوانین خود رژیم نیز به رسمیت شناخته شده جلوگیری به عمل می آورد.

۱۳۹۵ تیر ۳۰, چهارشنبه

خاطرات زندان - قسمت سيزدهم - رضا شميراني .... پس از آن قتل عام...

انفجار مهیب در تپه های اطراف اوین
هفته دوم آبان ماه، یک روز غروب که هوا هنوز تاریک نشده بود، با حمید حسین زاده در حال قدم زدن در حیاط بند بودم که ناگهان صدای انفجار بسیار مهیبی شنیده شد. قدرت انفجار آنقدر شدید بود که بخوبی لرزش زمین کاملأ زیر پا احساس میشد و چندین قطعه بزرگ و کوچک بتون آرمه به داخل حیاط پرتاب شد. بچه ها یی که در حیاط بودند با شنیدن صدای انفجار ناخوداگاه و غیر ارادی حالت آماده باش بخود گرفتند و از کناره های دیوار کمی به سمت وسط حیاط جمع شدند، آنهایی هم که داخل بند بودند آمدند توی حیاط. در واقع بند از حالت عادی خارج شده بود؛ اما هیچکس نظر خاصی در مورد این این انفجار نداشت.

ایران - موارد نقض برجام در گزارش جدید دبیر کل ملل متحد

در پی آزمایش‌ها موشک‌های بالستیک از سوی ولی‌فقیه زهر خورده و پس‌ازآنکه دیکتاتوری خامنه‌ای نسبت به‌تمامی هشدارهای جامعه بین‌الملل همچنان بی دنده و ترمز بر ادامه این روند مخرب تأکید می‌کند، سرانجام دبیر کل سازمان ملل متحد در گزارش شش ماه خود از روند برجام، بر دو نکته مهم یکی موضوع موشک‌های بالستیک و دیگری تروریسم صادراتی از سوی رژیم آخوندی تأکید کرد.

كوزه اي كه ته آن سوراخ است


مردی برای خرید کوزه‌ای وارد بازار شد، همه مغازه‌ها را بسته دید به جز یکی، وارد شد و درخواست کوزه‌ای کرد. صاحب مغازه شروع کرد به تعریف و تمجید از کوزه‌های خود و گفت: این یکی یادگاری است از لنین که استالین در اولین ملاقاتش به او اهدا کرده، آن یکی کوزه‌ای است که افلاطون در آن شراب ناب می‌ریخته. این یکی از زمان کورش کبیر، بین پادشاهان دست به‌دست چرخیده تا به این‌جا رسیده، آن یکی کوزه‌ای است که جملات گهر بار جان لاک در آن حک شده، و این هم کوزه‌ای است که حضرت مسیح به حواریون خود از آن آب میداد

آخوندها و مخالفانشان.. فصل جديدي براي حكايت

روزنامه العرب- لندن ۲۸/۴/۹۵ : « شوراي ملي مقاومت ايران به يك بلوغ و رشد سياسي دست يافت امري كه آنرا شايسته رهبري جريان گسترده  يي از ايرانيان مخالف ادامه حكومت آخوندها مي كند
سالم الكتبي-تقريبا بعد از گذشت 6 ماه از سفر حسن روحاني رئيس جمهور ايران به پاريس، و دستيابي او به چيزي كه رسانه ها آنرا ”سيل معاملات تجاري“ خواندند كه ارزش كلي آن به تقريبا 45 ميليارد دلار مي رسيد، اخيرا پايتخت فرانسه ميزبان گردهمايي عظيم اپوزيسيون ايران با شركت شخصيتهاي برجسته از چندين كشور بود

نمايندگي شورا از محكوميت جاسوس اطلاعات در آلمان استقبال و به محاكمه و اخراج ساير جاسوسان فرا مي خواند


نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران-آلمان29/4/95:« مقاومت ايران از محكوم شدن يك عامل وزارت اطلاعات رژيم ايران به خاطرجاسوسي عليه سازمان مجاهدين و شوراي ملي مقاومت ايران استقبال مي كند و از دولت آلمان و همه کشورهای اروپایی می خواهد به فعالیتهای عوامل وزارت اطلاعات در خاک خود خاتمه داده و آنها را محاكمه، مجازات و اخراج كنند.

فراخوان خانم رجوي به محكوميت اعدامهاي فزاينده و اقدام موثر در قبال آن

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران28/4/95 : « خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، افزايش بيسابقه اعدامهاي جمعي و خودسرانه در شهرهاي مختلف ايران را مبين وحشت ديكتاتوري ديني از نارضايتي فزاينده اجتماعي و بالا گرفتن اعتراضات مردمي توصيف كرد. وي گفت: افزايش اعدامهاي وحشيانه در حالي است كه دو هفته پيش از اين رژيم آخوندي با حمله موشكي به كمپ ليبرتي در صدد كشتار پناهندگان عضو مقاومت ايران برآمد. طي يك هفته گذشته دست كم 30 زنداني در شهرهاي مختلف ايران به صورت جمعي و شماري از آنها در ملأ عام حلق آويز شدند.

۱۳۹۵ تیر ۲۹, سه‌شنبه

توصيه هاي ۱۶گانه مدير بنياد دفاع از دموكراسي آمريكا به كنگره ؛ تحريم بيشتر رژيم

خبرگزاري فارس(رژيم) ۲۸/۴/۹۵ :  كنگره اجازه استفاده ايران از سيستم مالي دلار را ندهد/ اعمال فشار بر سپاه  پاسداران بايد افزايش يابد/يكي از تحليلگران برجسته آمريكا در بيانيه اي با اشاره به يك سالگي توافق برجام ۱۶ توصيه به كنگره آمريكا در اين باره ارائه كرد. مارك دوبويتز مدير اجرايي بنياد دفاع از دموكراسي و يكي از تحليلگران سرشناس آمريكايي در بيانيه  خود از كنگره خواست تدابير تحريمي بيشتري را براي اعمال فشار بر ايران اتخاذ كند.

فراخوان خانم رجوی به محکومیت اعدامهای فزاینده و اقدام مؤثر در قبال آن


خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، افزایش بی‌سابقه اعدامهای جمعی و خودسرانه در شهرهای مختلف ایران را مبین وحشت دیکتاتوری دینی از نارضایتی فزاینده اجتماعی و بالا گرفتن اعتراضات مردمی توصیف کرد. وی گفت: افزایش اعدامهای وحشیانه در حالی است که دو هفته پیش از این رژیم آخوندی با حمله موشکی به کمپ لیبرتی درصدد کشتار پناهندگان عضو مقاومت ایران برآمد. طی یک هفته گذشته دست‌کم 30 زندانی در شهرهای مختلف ایران به‌صورت جمعی و شماری از آنها در ملأعام حلق‌آویز شدند. 16تن از این زندانیان صرفاً در روز یکشنبه 27تیر (17ژوییه) اعدام شدند.

۱۳۹۵ تیر ۲۸, دوشنبه

زنداني سياسي ارژنگ داوودی، دست به اعتصاب غذا و دارو زد

ايران خبر 28/4/95 : « زندانی سیاسی ارژنگ داوودی  كه از روز يكشنبه 27تير، در اعتراض به وضعيت اسفناك زندان و شرايط زندانيان دست به اعتصاب غذا زده است روز دوشنبه 28 تيرماه دومين روز اعتصاب غذاي خود را پشت سر ميگذارد. وي كه در زندان گوهردشت محبوس است... در اطلاعیه اعلام اعتصاب خود ضمن اعتراض به شرایط ضدانسانی زندانیان و همچنین فساد گسترده نوشته است: ”تا هنگام مورد توجه قرار گرفتن وضعیت زندانها و زندانیان توسط مجامع حقوق بشری و بین المللی و تحمیل بازدید ِگزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد، آقای احمد شهید، از زندانهای ایران و مصاحبه با زندانیان سیاسی و عادی، به منظور رسیدگی دقیق به چرایی وضعیت نابهنجار و ضدانسانی زندانیان، به لحاظ وضعیت قانونی و پرونده های حقوقی و اتهامات آخوند ساخته

گزارش عفو بين الملل تحت عنوان به گروگان گرفتن سلامت: مقام هاي ايراني با سلامت زندانيان سياسي بازي مي كنند

سايت راديو فردا ۲۸/۴/۹۵ : « يك گزارش تازه سازمان عفو بين الملل كه روز دوشنبه ۲۸ تيرماه منتشر شده مي نويسد كه مقام هاي ايراني مراقبت هاي پزشكي لازم را از زندانيان سياسي دريغ كرده و با جان آنها بازي مي كنند. در اين گزارش ....آمده است: مقام هاي ايراني به طرزي بي رحمانه با جان زندانيان عقيدتي و ديگر زندانيان سياسي بازي كرده و مراقبت هاي پزشكي لازم را به آنها نرسانده، جان آنها را در خطر انداخته و آنها را با خطر معلوليت دائمي يا ديگر آسيب هاي دائمي مواجه مي كنند.

اپوزسيون ايران در پايتخت فرانسه، حاكميت خميني وآخوند ها را به لرزه درمي آورد

بوابتك العربية ۲۸/۴/۹۵ : « الحدث نيوز: بيش از 100هزار نفر ازايرانيان خارج كشور درگردهمايي ساليانه اپوزسيون ايران كه بمدت دو روز ادامه داشت شركت كردند ، علاوه براين حضور گسترده شخصيت هاي برجسته اي نيز از كشورهاي آمريكايي ، اروپايي وعربي وازتمامي 5 قاره جهان درآن شركت داشتند كه برجسته ترين آنها عبارت بودند از: جان برد وزير امورخارجه سابق كانادا ، صالح القلاب وزير سابق تبليغات اردن ، وتعداد زيادي از شخصيت هاي بين المللي وعربي دراين گردهمايي براي اعلام حمايت از طرح ها وبرنامه هاي مقاومت ايران شركت داشتند ،

شاهزاده قدرتمند سعودي حمايت خود از مجاهدين خلق را اعلام مي كند

بلستينگ نيوز- انگليسي۲۷/۴/۹۵ : « شاهزاده تركي فيصل آل سعود، از افراد پيشرو در خانواده سلطنتي سعودي حمايت خود از مخالفان ايراني را هفتهء گذشته در گردهمايي اعلام كرد. آخر هفتهء گذشته تركي فيصل شاهزاده سعودي در يك گرد همايي كه ميزبانان آن مخالفان ايراني كه اكثر آنها متعلق به مجاهدين خلق يا از حاميان آنان بودند سخنراني كرد. اين گرد همايي هر سال بيرون پاريس برگزار ميشود، اما امسال براي اولين بار ميزبان يكي از اعضاء خانوادهء سلطنتي سعودي بود،...و در حقيقت توجه بسياري را به خود جلب كرد.

ايستادن براي آزادي در برابر يك رژيم زن ستيز، نويسنده فرانسيس تاوزند


واشنگتن تايمز ۲۳/۴/۹۵ : « ايستادن براي آزادي در برابر يك رژيم زن ستيز، نويسنده: فرانسيس تاوزند
اين براي من باور نكردني است كه روحاني، يك ”مدره، “ مردي كه ادعا ميكند كه ميانه رو است، در سه سال از بودنش در كار، مسئول 2500 اعدام است، بيش از هر رهبر در ايران در 25سال گذشته، و آيا ميتوانيد تصور كنيد كه تحريمهاي سازمان ملل متحد عليه او بخاطر اعدام كودكان؟ بدتر نشده است.

۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

فايقه فهيم: اهداف كنفرانس ”حمايت از اپوزسيون ايران“ محقق شده و پيام آن به تمام جهان رسيد


 برلماني (مصر) 25/۴/۹۵ : « مبارزه با تروريسم و مقابله با خطر آن كه تمام جهان را تهديد مي كند، فايقه فهيم عضو مجلس نمايندگان از استان الشرقيه گفت كه حضور او در كنفرانس حمايت از اپوزسيون ايران كه در پاريس در نهم ماه ژوئيه جاري برگزار شد، بصورت شخصي و نه به صفت پارلماني بوده است. نماينده فايقه فهيم در اظهاراتي به ”بارلماني“ افزود كه هدف از اين كنفرانس تاكيد بر ضرورت اتحاد همه براي مبارزه با تروريسم بود. .... فهيم گفت اهدافي كه كنفرانس بخاطر آن برگزار شد محقق شده است و پيام آن به تمام جهان رسيد.. .... تعدادي ازنمايندگان پارلمان به سرپرستي نماينده سلمان و هدان نماينده مجلس نمايندگان و اللواء يحيي عسيوي و ابراهيم عبدالوهاب و نماينده فائقه فهيم نماينده پارلمان سولاف درويش ونماينده عبير تقبيه و ايمان خضر در نهم ژوئيه جاري دركنفرانس براي حمايت از اپوزسيون ايران در پاريس حضور داشتند، وهيئتهايي ازتعدادي از كشورها، برجسته ترين آن انگلستان، عربستان سعودي وايالات متحدة آمريكا نيز بودند

يحي عيسوي: ما در كنفرانس اپوزسيون ايران براي رد نظام ولايت فقيه شركت كرديم


برلماني (مصر) 26/۴/۹۵ : « پارلمانتر يحيي عيسوي عضو مجلس نمايندگان از استان البحيره كه يكي از شركت كنندگان در كنفرانس اپوزسيون ايران در پاريس بود گفت ديداري كه نمايندگان پارلمان مصري داشتند، غير رسمي بود و هدف آن تأكيد بر رد ولايت فقيه بوده است. وي تأكيد كرد مصر يكسال تحت چنين حاكميتي بسر برد و ميزان خطرناكي آنرا مي فهميم. در آن مدت دفتر ارشاد جماعت اخوان المسلمين كشور را مي چرخاندند و نه كاخ رياست جمهوري. عيسوي در اظهاراتي به ”برلماني“ افزود كه نظام ولايت فقيه ايران همان نظامي است كه جماعت اخوان المسلمين در مصر حاكم كردند

چرا ظريف از گردهمايي پاريس خشمگين است؟


الوطن ۲۶/۴/۹۵ : « بيش از100هزار ايراني مخالف درپاريس گردهم آمدند كه سياست هاي رژيم ايران را محكوم كرده وجنايت هايي كه اين رژيم برعليه هركس كه مخالف آن است را مرتكب مي شود را افشا كنند. اين گردهمايي باعث شد كه وزيرخارجه رژيم درموضعگيري مطبوعاتي اش خارج ا زعرف هاي ديپلماتيك هركس را كه دراين گردهمايي شركت كرده بود را متهم كند.

گردهمايي مقاومت ايران موفق شد

الايام ۲۶/۴/۹۵ : « به قلم: سعيد الحمد-تيتر امروز ما نقطه سر سطر است. واقعيت اين است، كه چه بخواهيد و يا نخواهيد ولي گردهمايي چه در تعداد حضور و چه كيفيت حضور و گستردگي آن پيروز شد بخصوص در مراسم افتتاحيه كه از يك پوشش مطبوعاتي گسترده توسط ”سوسيال ميديا “ بر خوردار بود و نقش بسيار برجسته اي در انتقال وقايع جلسه افتتاحيه گردهمايي داشت.

عفو بين الملل خواستار اقدام فوري در مورد سعيد حسين زاده شد

سايت هرانا ۲۵/۴/۹۵:« روز جاري سازمان عفو بين الملل با صدور  بيانيه اي خواستار اقدام فوري در مورد وضعيت سعيد حسين زاده فعال مدني زنداني در زندان اوين شد. اين سازمان با تاكيد بر  آزادي بي قيد و شرط وي خواستار تضمين برخوداري او از خدمات مناسب پزشكي تا زمان آزادي شد. سازمان عفو بين الملل در بيانيه اي با عنوان «زنداني عقيدتي بيمار به زندان بازگردانده شد» خواستار اقدام فوري در مورد وضعيت سعيد حسين زاده موحد در زندان اوين شد.

قطعنامه مشترك مجلس نمايندگان و سناي آمريكا درباره حفاظت و امنيت ليبرتي


سيماي آزادي25/4/95 : « قطعنامه مشترك مجلس نمايندگان و سناي آمريكا درباره حفاظت و امنيت ليبرتي و انتقال امن همه ساكنان به آلباني/ جلسه کميته خارجي به رياست کورکر + جلسه قواي مسلح به رياست مک کين».
ايران خبر25/4/95 : « نامه مریم اکبری  منفرد، زهرا زهتابچي، صديقه مرادي زندانيان سياسي زندان اوين، در محكوميت حمله به ليبرتي: این جنایات در تاریخ بشریت حک خواهد شد. حک خواهد شد تا آیندگان بخوانند رشادت ستارگان را».
البواب ۲۵/۴/۹۵: « ”مقاومت ايران“: تهران سرنگوني اسد را فروپاشي خودش مي داند».
ايران خبر25/4/95 : « زنداني سياسي خالد حرداني محبوس در زندان گوهردشت كرج اعلام اعتصاب غذاي نامحدود كرد».
سايت هرانا ۲۵/۴/۹۵:« عفو بين الملل خواستار اقدام فوري در مورد سعيد حسين زاده شد»

سینا دشتی:‌ هزار کلمه برای کهکشان آزادى

سینا دشتی:‌ هزار کلمه برای کهکشان آزادى
پس لرزه هاى سیاسى تجمع بزرگ مقاومت در بورژه ادامه دارد. این تجمعات سالیانه در بعد از سال ٢٠٠٣ در بعد از بمب باران چهارده دولت و شبه کودتاى ١٧ ژوئن،علیرغم سیر صعودى آمار شرکت کنندگان و همچنین کیفیت برنامه ها، بیشتر نمایش قدرت مقاومتى بود که کمر از زیر سونامى هاى نظامى و تحولات منطقه راست کرده بود و در واقع امر بقایش بزرگترین معجزه ى سیاسى او بود. البته علت درونى این بقاء تشکیلات مقاومت و مجاهدین بیش از هر چیز مدیون نوع و جنس روابط دموکراتیک درونى و خلوص نیت و پرداخت بدون چشمداشت رهبرى و اعضا مجاهدین خلق بوده و هست، اما اجازه میخواهم که وارد این مطلب نشوم .چرا که هر چه که بتوانم و بخواهم که بگویم در مقابل یک لحظه صورت آرام ولى پر درد "صبا" چه خواهد بود؟ او همه چیز را در کلام جاودانه ى خویش "تا آخرش ایستاده ایم" را هم از منظر تئورى و هم از جنبه ى پراتیک فرموله کرد و به مثابه ى یک وصیت نامه ى همیشه پرفروغ در سر راه افروخته است، نور جاویدان!

حسین پهلوان:‌ ماهی های سکولار و صدف های بنیادگرای اورست!

حسین پهلوان:‌ ماهی های سکولار و صدف های بنیادگرای اورست!
کنون به نظر میرسد که آن تابلوی لبخند مونا لیزای "اعتدال اسلامی" که بر مزار "استقلال و آزادی" جمهوری اسلامی با کرشمه های "ضد استکباری"  میخواست شمع محفل مماشاتگران باشد، چیزی جز عفریته ناقوس مرگ آخرین حکومت مذهبی جهان نشد.
مذاکراتی هم که سالها زیر علم و پشتیبانی "شهادت طلبانه" (تروریسم و جنگ) ولایت فقیه که به بهای جان میلیونها نفر، از خودی و ناخودی تمام شد علنی یا مخفیانه ادامه داشت و میخواست شفا بخش نظام باشد با افشای اهداف شوم پشت پرده مذاکرات، جام شوکرانی شد بر حلقوم نظام.
با هر رویکردی، ریاضت یا ضیافت، شهد یا شوکران فرق چندانی ندارد این بد شانسی را ولی فقیه "جمهوری اسلامی" آورد، که اخبار با سرعت نور در حرکت است. بنا براین هیچ چیز مخفی نمی ماند. در جهان نسبی هیچ چیز مطلق نیست و اشتباه اول از آنجا شروع شد که حکومت جهل و خرافه را " ابدی" و رهبری بدعت گزار را "مطلقه فقیه" نامیده اند.

سهیلا دشتی:  مقصد آزادی مردم ایرانکلید را در در چرخاندم. عصر روز دوشنبه یازدهم ماه جولای حدود ساعت هفت، بعد از ۲۳ ساعت در اتوبوس از گرد همائی بزرگ ایرانیان و هوادران مقاومت برای آزادی به خانه رسیدم. کوله پشتی ام را روی زمین انداختم. هنوز همه اتوبوس هائی که با هم به را ه افتادیم نرسیده بودند. در یکی از اتوبوس ها جوانی به بیماری صرع مبتلا بوده که در بلژیک او را به بیمارستان می رسانند. هنوز آنها نرسیده بودند.به کوله پشتی ام نگاهی می اندازم. این کوله سال ها با من بوده است. اصلا برای همین کوله را خریده بودم و حالا بعد گذشت سال ها بندهایش پوسیده شده و من با چسب های کلفت نقره ای رنگ روی بندها را پوشانده ام. کوله من را به خیابان گرد در محله اورسورواز در شمال پاریس می برد. جلو در بزرگ آهنی سبز رنگی که دو روز قبل از آن در یک توطئه بزرگ مریم رجوی را که سال ها در فرانسه اقامت داشت از جمله به جرم بر هم زدن "نظم جهانی" به همراه تعداد زیادی از مجاهدین و اعضای شورای ملی مقاومت، دستگیر کرده بودند. در ابتدای آن خیابان که به زحمت دو ماشین در کنار هم می توانستند بگذرند، پلیس های ضد شورش، مسلح ایستاده بودند. وقتی که وارد خیابان می شدی به تو می گفتند که دیگر نمی توانی بیرون بیائی! انگار کسانی که آنجا بودند، خیال باز گشت داشتند.

رضا محمدی:‌ ما شاهدان شکوفایی مقاومت
یک سالن، یک چندین هزار عاشق، یک روز تاریخی
یک صدا، یک هدف، یک زن پیشتاز.

روزهایی ازسال است که یاران مقاومت به داشتن و یادآوری آن روزها برخود می بالند.
روزهایی مهم وسرنوشت ساز،
روزهایی تلخ و روزهایی شیرین،
روزهایی که ازآن بسلامت عبور کردن، کوچک قدمی بود بسوی هرچه تحکیم تر و تثبیت ترشدن صفوف،
روزهایی که بهای ماندنت را می بایستی که با تن و جان می پرداختی،
روزهایی که فریاد "هل من ناصرا ینصرونی" در فضای تاریک و وحشت طنین انداز شده بود،
روزهایی که پرنده خونین بال مقاومت با گذر از دریایی از آتش و خون پر زد و پر زد، گذشت و گذشت تا بر بام حادثه روز ۱۷ جولای ۲۰۰۳ نشست.
روز۱۷ جولای سر آغازی دیگر، برای روزهای سپری شده، بود.

مرتضی نامور:‌ کاری ترین سلاح مردم ایران درقلب ارتجاع!
مرتضی نامور:‌ کاری ترین سلاح مردم ایران درقلب ارتجاع!
«موشکباران» سنگین مقاومت ایران در پاریس سهمگین تر از همیشه بر سر رژیم جنایتکار آخوندها بارید، هرکسی که دستی در کار و شمه ای از شرایط سیاسی روابط فعلی جهان مماشات و رژیم ایران را بداند، اهمیت صرفا اجرای حتی یک اکت بسیار کوچک علیه رژیم در چنین شرایط را به خوبی میداند چه رسد به این «موشکباران» عظیم و «نمایش» ماراتون پرقدرت سیاسی امسال مجاهدین.

۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

ايران آزاد؛ بزرگترين اپوزيسيون ايراني از نوع خودش



هافتنيكتن پست۲۰/۴/۹۵ : « ايران آزاد: بزرگترين اپوزيسيون ايراني از نوع خودش-اين بزرگترين گردهمايي در جهان كساني است كه از آزادي و دموكراسي در ايران حمايت مي كنند.9 ژوئيه يك تجمع فشرده ايران آزاد در پايتخت فرانسه، پاريس در جريان است. اين رويداد بيش از ۱۰۰.۰۰۰نفر را جذب كرده كساني كه از سراسر جهان جمع شده‌اند، براي اينكه صدايشان شنيده شود، و با اين اميد آزاد كردن و آزادي كشورشان. آنها جمع شدند و خواستار تغيير رژيم در ايران، حمايت از دولت دموكراتيك، غير افراطي، كثرت گرا، و غير بنيادگرا هستند. بيش از بيست تن از برندگان جايزه نوبل حمايت خود را ازگردهمايي ”ايران آزاد“ اعلام كرده اند.

مريم رجوي... صدايي كه رژيم ”ولايت فقيه“ ترسان را به وحشت انداخته است

ارم نيوز 20/۴/۹۵ : رجوي كه به كتابهاي ارنست همينگوي و سيمون دو بووآر عشق مي ورزد، مهندس استخراج معدن است، اما او تخصص خود را رها كرد و چيزي جز صلابت فلز از اين تخصص براي او باقي نمانده است. او همانطور كه سياستمداران مي‌گويند داراي مواضعي سخت عليه ” قدرتمندترين رژيم مذهبي جهان“ است. .... رهبر مقاومت ايران ....كه در سال 1953متولد شده هدف روشني دارد و در مبارزه با رژيم ايران طي دهه ها پايدار بوده است.

۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه

تحقيقات مقامات كوزوئي طرحهاي 5 سازمان مشكوك كه براي صدور انقلاب ايران تلاش ميكرد، را خنثي كرد

 سبق (سعودي)۲۰/۴/۹۵ : حكومت كوزوو طرحهاي 5 سازمان تروريستي كه ارتباطات محكم مشكوك و مخفي با حكومت تهران داشتند را خنثي كرد. براساس تصميم دادستاني كل كوزوو در كرسوفو، دادگاه حكم توقف فعاليتهاي جامعه ”قرآن“ و آموزشگاه ”سوره النساء“ و آموزشگاه علوم انساني ”ابن سينا“ و جامعه خدمات آموزشي ”صني“ و جامعه ”اهل بيت بريزرين“ را صادر كرد، همه اين سازمانهاي غير دولتي بخاطر خيريه و آموزش در چند منطقه كوزوو از سال 2002 تأسيس شده بود، ولي مشخص شد كه فعاليت سياسي خطرناك داشته و با سازمانها و جوامع خيريه و كمكهاي انساني در كوزوو در تناقض بوده اند.

سناتور رابرت توریسلی: همه آنها که در لیبرتی هستند باید بدانند که ما فدای آنها را فراموش نخواهیم کرد

سيماي آزادي19/4/95 : «سخنرانی سناتور رابرت توریسلی از هیأت آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران: هواداران مجاهدین آیا صدای مرا از انتهای سالن می‌شنوید؟ همه آنها که در کمپ لیبرتی هستند باید بدانند که ما فدای آنها را فراموش نخواهیم کرد. همچنین کسانی را که جان خودشان را از دست داده‌اند هرگز فراموش نخواهیم کرد.

جان بولتون: فقط یک پاسخ وجود دارد و آن هم حمایت از آلترناتیو دموکراتیک و سرنگونی استبداد مذهبی ایران است

سيماي آزادي19/4/95 : « جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و از معاونین پیشین وزارت‌خارجه یکی دیگر از سخنرانان گردهمایی ایران آزاد ...بود. وی در سخنان خود با اشاره به گذشت یک سال از توافق وین گفت‌: به‌طور کامل به اثبات رسید ادعاهایی که می‌گفتند این توافق، صلح و ثبات در خاورمیانه و جهان به‌وجود می‌آورد توهمی بیش نبوده است.

هشتك #FreeIran رتبه اول جهاني را به خود اختصاص داد

القد س العربي ۲۱/۴/۹۵ : در ادامه سريالي از توئيتها آمده است مانند: ”شناسايي رسمي اپوزيسيون ايران و گشودن دفاتر آن در كشورهاي جهان ضرورتي است كه حقوق شهروند ايراني به آن نيازمند است. / ”.. .
هشتك #FreeIran رتبه اول جهاني را به خود اختصاص داد اين امر در سايه حضور امير تركي الفيصل در گردهمايي اپوزيسيون ايران در پاريس و در ميان يك حضور عربي و جهاني گسترده بوقوع پيوست.

پاریس:‌گردهمايي بزرگ «ایران آزاد-تعهد ما سرنگونی» با شرکت بیش از 600قانونگزار و شخصيت تراز اول سیاسی از 5 قاره جهان


دببزرگترین گردهمایی ایرانیان و حامیان مقاومت ایران بعد از ظهر شنبه ‍۱۹تیر (۹ژوییه) بيش از600تن از قانونگزاران و شخصيتهاي سياسي تراز اول از تمايلات مختلف سياسي، مدافعان حقوق زنان و حقوق بشر و رهبران دینی، بیش از 80 كشور جهان در پاریس برگزار شد. در اين گردهمايي خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران نیز درباره وضعیت رژیم ایران یکسال پس از توافق اتمی با کشورهای ۵+۱ و شدت یافتن بحرانها و سرکوب سراسری در ایران و نتایج گسترش افراطی گری در منطقه توسط رژیم ایران و تاثیرات شوم سیاست مماشات که در مقابل مداخلات ملايان در منطقه سکوت کرده یا حتی با آنها همکاری می کند سخنرانی کرد.

۱۳۹۵ تیر ۲۱, دوشنبه

لزوم فراخواني سفير فرانسه به وزارت امور خارجه


خبرگزاري فارس(رژيم) ۲۰/۴/۹۵ :  لزوم فراخواني سفير فرانسه به وزارت امور خارجه- به نظر مي رسد با توجه به آنچه در اجلاس سالانه گروهك تروريستي منافقين پاريس رخ داده است، لازم است مسئول سفارتخانه فرانسه در ايران به وزارت امور خارجه ايران فراخوانده شود. اجلاس سالانه گروهك تروريستي منافقين از روز شنبه در پايتخت فرانسه برگزار شد. در اين اجلاس، معاريف اشخاص ضدايراني از اقصي نقاط جهان شركت دارند، از علي زايد نماينده پارلمان بحرين گرفته تا نيوت گينگريچ، كسي كه از او به عنوان يكي از گزينه هاي احتمالي معاونت نامزد احتمالي جمهوري خواهان در انتخابات رياست جمهوري آتي آمريكا ياد مي شود.

اپوزيسيون ايران: سخنراني تركي الفيصل يك پيام دوستي بود


السياسة( كويت) ۲۱/۴/۹۵:  شوراي ملي مقاومت از سخنراني تركي الفيصل رئيس مركز پژوهش و بررسيهاي اسلامي ملك فيصل و رئيس سابق اطلاعات كل عربستان در جريان گردهمايي اپوزيسيون ايران در پاريس استقبال كرد و اين سخنراني را يك پيام دوستي براي مردم ايران قلمداد نمود چرا كه همبستگي با خواسته هاي آنها را بيان ميكند.

مريم رجوي ؛ ژاندارك ايران


عرب تايمز ۲۰/۴/۹۵ :  نويسنده: احمد الجارالله-نوار خميني از پاريس، با پشتيباني ابر قدرت، رژيم محمد رضا شاه پهلوي را پس از 27سال پشتيباني براي خنثي كردن انقلاب معتبر سرنگون كرد.
امروز، بعد از 37سال از رژيم ملاها، ژاندارك ايران ظاهر شده براي شناساندن چهرة واقعي ايران با پيامي از تمدن، نه آنان كه در داخل تونل هاي تاريك از عقب ماندگي كه جهان در چهار دهه گذشته شناخته است.

گروه دوحزبي سياستمداران آمريكايي در گردهمايي عليه حكومت مذهبي تهران به مخالفان ايراني پيوستند


واشنگتن تايمز ۲۰/۴/۹۵ : سايت روزنامه واشينگتن تايمز اين گردهمايي را بمدت 9 و نيم ساعت بطور مستقيم پخش كرد]
بورژه، فرانسه؛ دهها هزار تن از هواداران گروه مخالفان ايراني يك سالن عظيم كنوانسيون را در اين شهر در روز شنبه پر كردند تا به سرنگوني حكومت مذهبي ايران فراخوان بدهند. اين گردهمايي عظيم و خروشان كه بطور سالانه در اين شهر در شمال پاريس برگزار ميشود، توسط شوراي جنجالي ملي مقاومت ايران، يك گروه دربرگيرنده از مخالفان ايراني مستقر در پاريس است كه توانست دههاتن از مقامات اسبق آمريكايي، اروپايي وخاورميانه را براي سخنراني در حمايت از خود گردآوري كند.

گروه دوحزبي سياستمداران آمريكايي در گردهمايي عليه حكومت مذهبي تهران به مخالفان ايراني پيوستند


واشنگتن تايمز ۲۰/۴/۹۵ : سايت روزنامه واشينگتن تايمز اين گردهمايي را بمدت 9 و نيم ساعت بطور مستقيم پخش كرد]
بورژه، فرانسه؛ دهها هزار تن از هواداران گروه مخالفان ايراني يك سالن عظيم كنوانسيون را در اين شهر در روز شنبه پر كردند تا به سرنگوني حكومت مذهبي ايران فراخوان بدهند. اين گردهمايي عظيم و خروشان كه بطور سالانه در اين شهر در شمال پاريس برگزار ميشود، توسط شوراي جنجالي ملي مقاومت ايران، يك گروه دربرگيرنده از مخالفان ايراني مستقر در پاريس است كه توانست دههاتن از مقامات اسبق آمريكايي، اروپايي وخاورميانه را براي سخنراني در حمايت از خود گردآوري كند.

بيانيه پاياني سران ناتو : برنامه موشكي رژيم ايران با مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ شوراي امنيت" همخواني ندارد


بي بي سي فارسي ۲۱/۴/۹۵ :  بهرام قاسمي، سخنگوي وزارت امور خارجه ايران، گفته است كه "توانايي هاي موشكي" ايران در "چارچوب برنامه هاي مشروع دفاعي جمهوري اسلامي ايران قرار دارد و به هيچوجه براي حمل كلاهك هسته اي طراحي نشده است.

زمان آن است كه ساكنان كمپ ليبرتي را ياري رساند؛ بقلم سرهنگ (بازنشسته) وسلي مارتين


سايت هيل ۱۹/۴/۹۵ : « بقلم سرهنگ (بازنشسته) وس مارتين – ماجرا، با سلسله يي از وعده و وعيدهاي مكتوب از طرف سازمان ملل، وزارت خارجه و دولت عراق شروع شد. به ازاي پذيرش ساكنان كمپ اشرف در عراق كه به كمپ ليبرتي جابجا شوند، يك مقام ارتش آمريكا مستقر در نزديك همين كمپ كنار فرودگاه بين المللي بغداد به آنها اطمينان داد كه در كمپ ليبرتي فضايي ايمن و انساني خواهند داشت و حق خواهند داشت اموالشان در اشرف را بفروشند و حق خواهند داشت تجهيزات نجات وامداد اوليه را براي خود تامين كنند وتضمين خواهند داشت كه هرچه سريعتربه خارج از عراق بازاسكان شوند. اما حتي يكي ازاين وعده ها محقق نشد.

کشيش سعيد عابديني: «بايد صداي زندانيان سياسي در بندمان باشيم


سيماي آزادي19/4/95 :« کشيش سعيد عابديني در سخنراني خود درباره دوراني که در زندانهاي رژيم آخوندي در اسارت به سر برده بود توضيح داد: «اکنون به ياد مي آورم لحظاتي را که با دوستان عزيزمان از سازمان مجاهدين و از سازمانهاي مختلف در زندان بودم؛ اين جا جا دارد صداي زندانيان سياسي در بندمان باشيم»

ژنرال ديويد فيليپس: قهرماناني که در کمپ ليبرتي هستند مبارزان آزادي هستند


 سيماي آزادي19/4/95 :« ژنرال ديويد فيلپس فرمانده حفاظت اشرف در گردهمـايي بزرگ مقاومت ايران با مخاطب قرار دادن ساکنان ليبرتي گفت: اعضاي مقاومت ايران دوستان گرامي، آنهايي که هنوز در کمپ ليبرتي هستيد، من ژنرال فيليپس هستم و افتخار اين را داشتم که در سال 2004 با شما در کمپ اشرف آشنا بشوم. در آن زمان ديدبان نامه يي سراپا دروغ منتشر کرد که من نامه يي به رئيس ديدبان نوشتم و گفتم من مطمئنم رزمندگان و مقاومين کمپ اشرف متعهد به آزادي هستند و من آن قدر به آنها اعتماد دارم که اجازه دادم دخترم به آنها بپيوندد. قهرماناني که در کمپ ليبرتي هستند مبارزان آزادي هستند

ارتشبد جيمز کانوي: «آنچه که باعث تغيير خواهد شد، انقلاب است و شما نمايندگان اين انقلاب هستيد»

سيماي آزادي19/4/95 : ارتشبد جيمز کانوي، سي و چهارمين فرمانده نيروي تفنگداران دريايي آمريکا در گردهمايي بزرگ مقاومت ايران، طي سخنراني به عملکرد مخرب رژيم ايران در منطقه اشاره کرد و در بخشي از سخنان خود گفت: «رژيم ايران طي سالهاي گذشته، از طريق عوامل و مزدورانش تروريسم را در منطقه گسترش مي داد. از سال 2010رژيم در زمينه صدور ايدئولوژي بنيادگرايي بسيار فعالتر شده است» . ژنرال کانوي آنگاه پرسيد: «گزينه ما چيست؟ افشاگري در رابطه با آخوندها جواب ندارد؛ آيا حمله نظامي مسأله را حل خواهد کرد؟ پاسخ منفي است. آنچه که باعث تغيير خواهد شد، انقلاب است؛ و شما نمايندگان اين انقلاب هستيد... براي همين ما بايد از اين مقاومت حمايت بکنيم

هوارد دين: رژيم ايران در کشتار بيش از ۲۵۰هزار شهروند سوري نقش مستقيم دارد


سيماي آزادي19/4/95 :« هوارد دين رئيس پيشين حزب دموکرات آمريکا در گردهمايي بزرگ مقاومت: خيلي متشکرم از شما خانم رجوي که به ما اجازه داديد که همه افراد از احزاب مختلف آمريکا اين جا آزادانه در کنار هم باشند. ...وزارت خارجه آمريکا هرگز به قولهايي که به ساکنان ليبرتي داد عمل نکرد. هم چنان كه ما نتوانستيم زندانيان سياسي ايران را آزاد کنيم. اميدوارم امسال آخرين سالي باشد که در اين جا در گردهمايي ايرانيان باشيم.

پيام اد رويس به گردهمايي كهكشان: تصويب قطعنامة 650 به باز اسكان فوري ساكنان كمپ ليبرتي فراخوان ميدهد


سايت كنگره آمريكا  ۱۵/۴/۹۵: رئيس اد رويس (نمايندة كاليفرنيا) : من در كنگره به فشار خود براي تحريم مقامات بالاي ايران كه در نقض حقوق بشر دست دارند ادامه ميدهم. پيام رئيس اد رويس (به اجتماع بزرگ ايرانيان براي يك ايران آزاد در پاريس.
با سلام, من نمايندة كنگره اد رويس از كاليفرنيا هستم و اين افتخار را دارم كه رئيس كميتة امور خارجة كنگره باشم.
ما متعهد هستيم كه روي خطري كه رژيم افراطي تهران ايجاد كرده متمركز باشيم و اين خطري است كه شما همه خوب با آن آشنا هستيد. سلب حقوق مردم ايران, سياست ثابت اين رژيم بي رحم از زماني كه به قدرت رسيده ميباشد.

مصر با يك هيئت رسمي براي اعلام همبستگي در گردهمايي ساليانه مقاومت ايران شركت كرد


مصر با يك هيئت رسمي براي اعلام همبستگي در گردهمايي ساليانه مقاومت ايران شركت كردالشرق الاوسط ۲۰/۴/۹۵ : خبرگزاري فرانسه: مريم رجوي به شركت كنندگان در گردهمايي اپوزيسيون در پاريس درود فرستاد./ ديروز يك هيئت پارلماني بلند مرتبه درگردهمايي سازمان مجاهدين خلق ايران كه درپاريس برگزار شد ، شركت كرد ، سرپرستي اين هيئت با معاون پارلمان مصر سليمان وهدان بود. اين موضوعي بود كه بعضي ازكارشناسان سياسي آن را پيامي ازسوي مصر درمخالفت با دخالت هاي رژيم ايران درمنطقه تعبير كرده اند

خبرگزاري حكومتي تسنيم: سفارش خريد ۲۴۷ هواپيما هوا رفت


خبرگزاري تسنيم(رژيم) ۱۹/۴/۹۵ : « با تصويب متممي براي ممنوعيت دفتر كنترل دارايي‌هاي خارجي آمريكا جهت صدور مجوز فروش هواپيما، علاوه بر ۱۰۹ فروند بوئينگ، خريد ۱۳۸ فروند هواپيماي ايرباس و ATR به‌ارزش تقريبي ۱۴۵هزار ميليارد تومان روي هوا رفته است. هنوز چهار روز از اظهارات وزير راه و شهرسازي در خصوص تداوم مذاكره براي خريد هواپيما با شركتهاي بوئينگ و ايرباس نگذشته بود كه مجلس نمايندگان آمريكا طرحي را براي ممنوعيت فروش هواپيماي بوئينگ به ايران تصويب كرد

برآشفتگي آخوندها از بازتاب گسترده گردهمايي بزرگ مقاومت ايران: همزمان با برگزاري گردهمايي گروهك در پاريس، رپرتاژ آگهي رسانه سعودي براي [مجاهدين] و رجوي



رسانه هاي رژيم ۱۹/۴/۹۵ : شبكه خبري "العربيه" وابسته به عربستان سعودي كه پيش تر مستندي را براي تبليغ به نفع منافقين منتشر كرده بود در گزارش تازه اي از آن گروهك تحت عنوان اصلي ترين اپوزيسيون مخالف جمهوري اسلامي ايران ياد كرده است. سرويس بين الملل خرداد: اين شبكه خبري با اشاره به گردهمايي آن گروهك تروريستي در فرانسه مي نويسد:"اين بزرگترين گردهمايي در جهان از جانب مدافعان آزادي و دموكراسي خواهي در ايران است! مراسم در نهم جولاي برگزار مي شود. انتظار مي رود بيش از 100هزار نفر در اين گردهمايي شركت داشته باشند.

كنفرانس بين المللي پاريس در آستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران ؛ بررسي يك سال پس از توافق اتمي سيماي آزادي18/4/95:« پخش زنده - در پنل دوم كنفرانس بين المللي پاريس، يكسال پس از توافق اتمي با رژيم ايران مورد بررسي قرار گرفت. سفير لينكلن بلومفيلد معاون پيشين وزير خارجه آمريكا رياست اين پنل را به عهده داشت. ميچل ريسriss مدير پيشين سياست گذاري وزارت خارجه آمريكا، برونو ترترهtertra كارشناس ارشد در بنياد تحقيقات استراتژيك پاريس، سناتور رابرت توريسلي و خانم فرانسيس تاونزند مشاور پيشين رئيس جمهور آمريكا از ديگر شركت كنندگان اين پنل بودند. اين پنل در استانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران در پاريس برگزار شد. سخنرانان تصريح كردند يك سال پس از توافق اتمي توهم نسبت به تغيير رفتار رژيم ايران فرو پاشيده است. آنان دخالتهاي رژيم در منطقه را مورد بحث قرار داده و تصريح كردند عامل ظهور و رشد داعش در منطقه رژيم ايران است

سيماي آزادي18/4/95: پخش زنده - در پنل دوم كنفرانس بين المللي پاريس، يكسال پس از توافق اتمي با رژيم ايران مورد بررسي قرار گرفت.  سفير لينكلن بلومفيلد معاون پيشين وزير خارجه آمريكا رياست اين پنل را به عهده داشت. ميچل ريسriss مدير پيشين سياست گذاري وزارت خارجه آمريكا، برونو ترترهtertra كارشناس ارشد در بنياد تحقيقات استراتژيك پاريس، سناتور رابرت توريسلي و خانم فرانسيس تاونزند مشاور پيشين رئيس جمهور آمريكا از ديگر شركت كنندگان اين پنل بودند.

كنفرانس بين المللي پاريس در آستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران؛”بحران در خاورميانه راه حل چيست

؟
سيماي آزادي18/4/95:پخش زنده- روز جمعه 18تير در آستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران،  كنفرانسي بين المللي با عنوان ”بحران در خاورميانه راه حل چيست؟ برگزار شد.  اين كنفرانس در چند پنل  با حضور شخصيتهاي برجسته بين المللي تشكل شد و موضوعهاي مختلفي در ارتباط با بحران خاورميانه و وضعيت رژيم آخوندي و راه حلها مطرح شد.

رئيس کميته بين‌المللي در جستجوي عدالت: مقاومت ايران، و خانم رجوي تنها آلترناتيو رژيم آخوندها هستند


سيماي آزادي19/4/95 :« دکتر آلخو ويدال کوآدراس گفت: در شروع به ساکنان شجاع ليبرتي درود مي‌فرستم و حمله اخير موشکي را محکوم مي‌کنم که 50 مجروح به جا گذاشت يادآوري مي‌کنم مسئوليت دولت آمريکا را در مورد سلامت ساکنان را تا خروج آنها از عراق. همچنين از اتحاديه اروپا هم مي‌خواهم که براي قطع اين کشتار فراخوان بدهد در حالي‌که تا کنون با شرمساري هيچ اقدامي در اين مورد صورت نگرفته در حالي‌که شوراي ملي مقاومت و مقاومت ايران و خانم رجوي تنها مقاومت مطرح و تنها آلترناتيو رژيم آخوندها هستند.

مريم رجوي در اجتماع بزرگ پاريس: يک‌سال پس از توافق اتمي، هر دو جناح در برابر يک جامعه عميقاً ناراضي شکست خورده‌اند



سيماي آزادي19/4/95: در گردهمايي بزرگ ايران آزاد، که با شرکت ايرانيان و حاميان مقاومت ايران از سراسر جهان برگزار شد، رئيس‌جمهور برگزيده مقاومت مريم رجوي طي سخناني خطاب به شرکت کنندگان گفت:
دوستان گرامي! به همه شما سلام مي‌کنم. در مقابل اعتمادي که به من ابراز مي‌کنيد، کلامي که شايسته باشد، پيدا نمي‌کنم، جز اين‌که خاضعانه سر فرود بياورم، و بگويم که احساسات شما يادآور تعهد بزرگي است که بر شانه‌هاي من گذاشته‌ايد. اين، نگراني شب و روز من است که در برابر شما، در برابر مردم ايران و در پيشگاه تاريخ و خداي بزرگ در ايفاي اين مسئوليت روسفيد باشم.

فاکس نیوز: مریم رجوی: رژیم ایران ضربه پذیرتر از هر زمانی است و مردم ایران می توانند به حاکمیت آن پایان دهند

تلویزیون فاکس نیوز20/4/95 :  مریم رجوی رهبر بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران است و می گوید رژیم ایران بخاطر حمایت دولتی از تروریسم و افراطی گری اسلامی مورد حسابرسی قرار نگرفته است. ظرف دو سال از زمانی که با مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران در پاریس دیدار داشتیم، جهان به میزان زیادی از رژیم ایران بواسطه توافق اتمی جنجالی با آن استقبال کرده است، این توافق راه میلیاردها دلار را برای رژیم ایران هموار ساخته است، مریم رجوی هشدار می دهد این پول به رژیم سود رسانده و مردم عادی از آن محروم شده اند. خانم مریم رجوی: مردم ایران از ابتدا با صرف میلیاردها دلار بر روی برنامه اتمی رژیم مخالف بودند آنها بسیار خشمگین اند

محمد اللحام نماینده پارلمان فلسطین: درود به مقاومت ایران علیه رژیم فرقه گرای ایران



سيماي آزادي19/4/95 : محمد اللحام نماینده پارلمان فلسطین از شخصیتهای سیاسی شرکت کننده در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران گفت: ای مبارزانی که امروز در این جا شرکت دارید، ما از همه جا آمده ایم از دیپلومات و پارلمانتر... از اورشلیم از سرزمین پیامبر… از همانجایی که پیامبر به آسمان عروج کرد آمدیم. از بیت لحم می آییم. از کشور  فلسطین به این جا آمده ایم و افتخار دارم که درود مردمی را که به شما درود می فرستند به شما منتقل کنم

جرج صبرا: این آخوندها بودند که انقلاب ایران را ربودند و صلح و آرامش منطقه را نابود کردند


سيماي آزادي19/4/95 : جرج صبرا، معاون هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران گفت: شما که به این جا آمده اید تا حقیقت را به جهانی که سکوت پیشه کرده؛ بگویید و برای حمایت از قربانیان جهانی که ساکت و همدست است علیه آزادی آنها. وقتی ما امروز در گردهمایی سالانه مقاومت ایران جشن می گیریم، در حقیقت برای همه آزادگان در جهان، جشن می گیریم» . او سپس بر همبستگی و وحدت بر ضد رژیمهای دیکتاتوری تأکید کرد و با اشاره به پشتیبان اصلی دیکتاتوریهای منطقه گفت: «این آخوندها بودند که انقلاب ایران را ربودند و صلح و آرامش منطقه را نابود کردند.

سخنراني امير تركي فيصل در گردهمايي بزرگ مقاومت ايران


 سيماي آزادي19/4/95 : اميرتركي فيصل، سفير پيشين عربستان سعودي در انگلستان و آمريكا در گردهمايي بزرگ ايرانيان در پاريس ضمن محكوم كردن دخالتهاي رژيم ايران در منطقه گفت: سازمان مجاهدين  اين افتخار را دارد كه با اين رژيم مبارزه مي كند. ما در دنياي اسلام از صميم قلب و ضمير با شما هستيم و از شما حمايت مي كنيم و براي پيروزي شما دعا مي كنيم. اميرتركي فيصل در پايان سخنانش خطاب به رئيس جمهور برگزيده مقاومت گفت: و شما خانم مريم رجوي ، شما و همسرتان آقاي مسعود رجوي ، نبرد و مبارزه تان با سرطان خميني در تاريخ ايران براي نسل هاي بعد همچون حماسه هاي شاهنامه، اسطوره خواهد شد

آنتئا مک اینتایر: مریم رجوی برای دفاع از دموکراسی وحقوق مردم ایران به پاخاسته است. او رهبری بسیار بزرگ است



سيماي آزادي19/4/95 : خانم آنتئا مک اینتایر نماینده پارلمان اروپا از انگلستان، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در گردهمایی بزرگ ایرانیان گفت: من یکی از بیش از 270صدا در پارلمان اروپا هستم که خواهان مشروط کردن رابطه با رژیم ایران به شرط قطع اعدامها و رعایت حقوق بشر شده ایم. من نگران وضعیت حقوق زنان در حاکمیت رژیم ایران هستم. حسن روحانی سرکوب زنان را تشدید کرده، بیش از 70زن در دوره او اعدام شده اند، و بسیاری هم به خاطر بیان عقایدشان در زندان هستند. تا وقتی تجاوزهای رژیم به حقوق  بشر ادامه دارد اتحادیه اروپا نباید به فکر نقض تحریمها و گسترش رابطه با رژیم ایران باشد.

دیوید ایمس: حمایت دو پارلمان انگلستان با ۴۰۰ امضا در حمایت از برنامه ۱۰ماده یی مریم رجوی را آورده ام



 سيماي آزادي19/4/95 : سردیوید ایمس نماینده پارلمان انگلستان در رأس هیأت بزرگ منتخبان مردم انگلستان و از اعضای کمیته پارلمانی برای ایران آزاد گفت: ما در پیروزی شما در ایران برنده خواهیم بود. من و همکارانم از سخنان خانم مریم رجوی الهام گرفتیم، من از ابتدای این کارزار با مقاومت شما بوده ام، می دانم راه سختی را پیموده اید. در هیأت پارلمانی ما یک اسقف، شماری از حقوقدانان، و حامیان برجسته حقوق بشر و مدافعان آزادی هستند، من به همراه خود نامه های حمایت و دو کتاب سبز و قرمز با امضای 400نماینده از مجلسین انگلستان در حمایت از برنامه 10ماده یی خانم رجوی همراه خود دارم. دیوید ایمس با یادآوری یاد و خاطره نمایندگان فقید پارلمان انگلستان لرد کوربت، لرد اسلین و سابقه طولانی حمایت آرمانهای مقاومت در پارلمان انگلستان افزود: هیأت پارلمانی انگلستان قویترین هیأت پارلمانی حامی مقاومت ایران است، برخی از ما سالهاست در کنار مقاومت هستیم و تا پیروزی شما در کنارتان خواهیم بود.».