۱۳۹۸ اسفند ۱۵, پنجشنبه

نالهٔ آخوند روحانی از افشای پنهان‌کاری‌ رژیم

جلسه دولت آخوند شیاد روحانی
                               جلسه دولت آخوند شیاد روحانی
آخوند روحانی امروز در حرفهایش در جلسه هیات دولتش از افشای پنهان‌کاری‌ رژیم ناله سرداد و گفت: «دشمنان (دربارهٔ‌ کرونا) آمار دروغ می‌دهند؛ حرف‌های دروغ می‌زنند و نظرات دروغ منتشر می‌کنند؛ می‌گویند نظام واقعیتها را به مردم نمی‌گوید.

 آخوند روحانی افزود: «از روز اول به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شده و چیزی از مردم مخفی نشود، مردم توجه کنند معاندین در فضای مجازی رحم نمی‌کنند».

 آخوند روحانی که ۱۰روز پیش فریبکارانه می‌گفت مشکل کرونا تا شنبه ۱۰اسفند تمام می‌شود، امروز پس از هفته‌ها دروغگویی در پی لغو کلیه سفرهای خارجی مؤسسات دولتی گفت: «این بیماری، یک بیماری فراگیر است. تقریباً دامنه آن همه استانهای ما را فراگرفته».

وی که از افشای اعداد واقعی قربانیان خشمگین بود گفت: «آمار دروغ می‌دهند؛ می‌گویند واقعیتها به مردم گفته نمی‌شود، در حالی که از روز اولی که احساس کردیم ویروسی وارد کشور شده، همان‌ وقت به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شده و چیزی از مردم مخفی نشود».

این وقاحت بی‌حدومرز در حالیست‌ که در اکثر کشورها ۳ یا ۴هفته قبل از اولین مورد فوت در اثر کرونا، نسبت به ورود ویروس آن اطلاع‌رسانی شده اما رژیم آخوندی خبر بیماری و ورود ویروس به ایران را همزمان با خبر جان‌باختن ۲تن از هموطنان در قم اعلام کرد.
رئیس‌جمهور ارتجاع در ادامه گفت: «عده‌ای در رابطه با کرونا افکار جامعه را دچار اضطراب می‌کنند. از همهٔ دستگاههای خبری، به‌ویژه صدا و سیما می‌خواهم با همهٔ‌ وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند سمپاشی می‌کنند، واقعیتها را برای مردم توضیح دهند.

 بدترین کار این است که بدخواهان از ورود یک ویروس علیه نظام استفاده می‌کنند و می‌خواهند آرامش و اعتماد را از مردم بگیرند. آنها می‌گویند نظام واقعیتها را به مردم نمی‌گوید».
آخوند روحانی با مجیزگویی از خامنه‌ای در رابطه با دورزدن مجلس رژیم گفت:
«می‌خواهم از مجلس شورای اسلامی و از رئیس مجلس که با تدبیری که برای بودجه سال ۹۹ به خرج دادند و پیشنهادی را خدمت مقام معظم رهبری فرستادند و ایشان تأیید کردند، از مجلس و رئیس مجلس و به‌ویژه از مقام معظم رهبری تشکر کنم که این بن‌بست را شکستند و این مسأله را حل کردند».