۱۳۹۸ اسفند ۱۱, یکشنبه

ویروس کرونا در ایران -ادامه پنهانکاری رژیم در ارائه آمار مبتلایان کرونا؛ جهانپور: مبتلایان بیش از ۹۷۰ نفر، جانباختگان ۵۴ نفر + عکس و فیلم

ویروس کرونا در ایران
          ویروس کرونا در ایران  فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در دزفول
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اولین مورد فوت بیمار مبتلا به کروناویروس در حوزه این دانشگاه خبر داد.
نتایج آزمایش‌های یک بیمار ۸۱ساله نیز نشان می‌دهد که فوت وی ناشی از ابتلا به کرونا ویروس بوده است.
حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران
رژیم آخوندی در هراس از اعتراضهای مردمی با وارد کردن گشتهای نیروهای سرکوبگر انتظامی در پوش مبارزه با کرونا به ایجاد فضای رعب و وحشت می‌پردازد.
حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران























                   حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران
حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران
             حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران
پنهان‌کاری رژیم در آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت رژیم روز یکشنبه ۱۱اسفند آخرین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران را اعلام کرد که بر اساس آن تعداد مبتلایان در ایران به بیش از ۹۷۰نفر رسیده و ۵۴نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان‌ باخته‌اند. خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) آمار مبتلایان را ۹۷۸نفر اعلام کرده است.

روز گذشته آمار دولتی مبتلایان از سوی وزارت بهداشت رژیم ۵۹۳نفر اعلام شد که با توجه به آمار امروز، بیش از ۳۷۰نفر بیشتر از روز قبل شده است.

سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌باختگان کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند به ۵۰۰نفر رسیده است.

سنندج شنبه شب: تعداد مبتلایان به کرونا در حال افزایش است و بیمارستانهای مرکز کرستان در بدترین شرایط
امکاناتی قرار دارند.

گزارش یک هموطن در مورد شیوع کرونا از اهواز
شنبه دهم اسفند ۹۸– یک هموطن از اهواز: «امروز به چندین دارو خانه در سطح خیابان نادری جهت تهیه‌ٔ ماسک و مواد لازم ضد عفونی و دستکش و...... مراجعه کردم و به همه بلا استثنا گفتند نداریم و خیلی‌هاشون برای راحتی کار یک تراکت نو شته و به شیشه چسبانده بودن که ماسک و...و...و..... موجود نمی‌باشد و نکته‌ٔ دیگر تعدادی از دکترهای دارو خانه‌ها و فروشنده‌ها می‌گفتن ما خودمون هم ماسک نداریم و یا می‌گفتن از ماسک کهنه‌ٔ چند روز پیش داریم استفاده می‌کنیم و در جواب پرسش ما و خیلی از مراجعه کنندگان که باید برای تهیه چه کار کنیم می‌گفتن: به درمانگاههای محل زندگی تون مراجعه کنید شاید گیر تون بیاد. دارو خانه‌هایی که در مجموع رفتم محمدیان، زرگر نژاد، رازی، عیاشی ممبینی، ثامن شفا، و کیمیا. مواد اسپری تمیز کننده در سوپرها دو برابر شده ۱۰هزار تومان بوده و حالا شده ۲۰هزار تومان و کمیاب».

کرونا اهواز

                                      کرونا اهواز
وضعیت بحرانی به‌دلیل شیوع کرونا در استان گیلان و بندر انزلی
یکشنبه ۱۱اسفند ۹۸– یک هموطن از بندر انزلی در رابطه با شیوع کرونا در استان گیلان طی چند روز گذشته گفت: « با ورود تعدادی بیمار کرونایی از قم به استان گیلان به‌خصوص به بندر انزلی بیماری، کرونا در این استان شدت گرفته و وضعیت گیلان از بابت بیماری کرونا وخیم است. همه شبه کرونا گرفته‌اند و یا کرونا. راههای گیلان را از روز گذشته به شهرهای دیگر بسته‌اند. مشخصاً از قزوین به گیلان راه‌ها بسته شده از ساعت ۲۲شب گذشته (شنبه شب) اعلام کردند هیچکس از منزل خود بیرون نیاید و با هلیکوپتر چندین شهر گیلان از جمله بندر انزلی را سمپاشی می‌کنند».

خانواده و بستگانش این هموطن در بندر انزلی هستند که گفت «همه تب شدید گرفتند و سرفه می‌کنند»


                            شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم

جمعه ۹اسفند ۹۸– یکی از شهروندان طی گزارشی نوشت: «درمانگاه خیریه المهدی جنوب غرب تهران خیابان شهرداری منطقه ۱۹(بعد از شهرداری منطقه ۱۹) زیر نظر اوقاف هست که متعلق به بیت خامنه‌ای است. در این درمانگاه ۶اتباع افغانستانی را بستری کردند.‌آنها از قم آورده و به‌طور مخفیانه بستری کردند.

این درمانگاه در محله خانی آباد نو (ایستگاه متروی شهرک شریعتی) واقع شده که چند روز پیش تعدادی بیمار کرونایی مشاهده شده که مخفیانه در این درمانگاه بستری کردند.

این بستری کردنها از درب پشتی درمانگاه صورت می‌گیرد و مشاهده شده که پرستارها و دکترها با لباس مخصوص کرونا به این درمانگاه تردد دارند. ولی هیچ اطلاع‌رسانی عمومی نکردند و مخفیانه بستری می‌کنند.

دو پایگاه بسیج هم روبه‌روی این درمانگاه هست. بیشتر به‌خاطر همین مریض‌های کرونا آنها را آورده‌اند آنجا تا کسی مشکوک نشود.

مأمور و بسیج ایستاده آنجا نمیشه واضح عکس گرفت. آن قسمتی که مستقر هستند پست درب ورودی و کنار اسانسور هست و سمت دیگر اسانسور قسمت عمومی هست که مردم عادی بدون اطلاع از بستری بیماران کرونا رفت و آمد دارند.

در طبقه پایین این درمانگاه هم یک مرکز خرید بزرگ قرار دارد

اگرمردم خانی آباد بفهمند بدون اطلاع آنها بیمار کرونا بستری کردند حتماً آنجا را آتش می‌زنند و شورش می‌کنند.

پنجشنبه [هشتم اسفند] بعدازظهر کلاً اونجا مستقر بودم تا عکس بندازم اما بسیجیها و نیروی انتظامی مستقر هستند و نمی‌شد. از این درمانگاههای زیر نظر بیت خامنه‌ای در تهران زیاد هست که احتمالاً برای کرونا در نظر گرفتند».

شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم
شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم
تهران کودک مشکوک به کرونا در حال افتادن
کودک مشکوک به ویروس کرونا در حال افتادن در خیابان یوسف آباد تهران، یک آمبولانس فوری آمد که وی را ببرد.
اظهارات یک هموطن
در خیابان یوسف آباد (تهران) این پسر وسط خیابان بی‌حال افتاده بود و نفس سخت می‌کشید.