۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

اعتراف به پنهانکاری مجرمانه و دروغ‌درمانیهای رژیم و هشدار نسبت به وضعیت انفجاری جامعه

اعتراف به پنهانکاری مجرمانه و دروغ‌درمانیهای رژیم و هشدار نسبت به وضعیت انفجاری جامعه
اعتراف حکومت به پنهانکاری مجرمانه و دروغ‌درمانیهای رژیم و هشدار نسبت به وضعیت انفجاری جامعه و بی‌اعتمادی به حاکمیت
زندان مرکزی ارومیه شیوع کرونا و اعتراض خانوادە های زندانیان به پنهانکاری و بی عملی رژیم آخوندی

جمعی از خانواده‌های زندانیان زندان مرکزی ارومیه صبح دوشنبه ۱۲اسفند، در مقابل این زندان تجمع کردند و نگرانی خود را از شیوع ویروس کرونا در زندان و ابتلای بستگان زندانیشان ابراز کردند. آنان باتوجه به پنهان کاری و بی عملی رژیم آخوندی در قبال این بیماری کشنده خواستار ازادی فوری زندانیان شدند
براساس گزارشها تاکنون یک زندانی در زندان ارومیه براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادە و ٥ زندانی دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدەاند.
ابتلای بیش از ۴۰زندانی فشافویه به کرونا شرایط خطرناک در زندان اوین
شیوع ویروس در زندان بزرگ فشافویه تهران ابعاد خطرناکی به خود گرفته است.گزارشها حاکی است بیش از ۴۰ تن از زندانیان این زندان به ‌ویروس کرونا مبتلا شده اند. این در شرایطی است که هیچ گونه رسیدگی و تدابیری برای مقابله با این بیماری در زندان وجود ندارد.
قضائیه خامنه ای در این شرایط خطرناک با مرخصی سایر زندانیان که در معرض ابتلا به این بیماری کشنده هستند مخالفت می کند
وضعیت در زندان اوین نیز خطرناک است. روز شنبه وزارت خارجه انگلستان اعلام کرد خواستار دریافت اطلاعات از شیوع و گسترش کرونا در زندان اوین و بازدید فوری از آن هستیم.
رسانه های استرالیا نیز روز دوشنبه ۱۲اسفند نوشتند: استرالیا از شیوع و گسترش ویروس کرونا در زندان اوین که یک تبعه استرالیایی در آن زندانی است نگران است. گزارشاتی از ابتلا سه زندانی به ویروس کرونا در زندان اوین وجود دارد.

روز ۷اسفند ۹۸ خانم مریم رجوی نسبت به شیوع ویروس کرونا در زندانهای اوین و گوهردشت اعلام خطر کرد و از کمیسر عالی حقوق بشر و شورای عالی حقوق بشر خواست بلادرنگ برای حفظ جان و سلامت زندانیان دست به کار شوند و از یک فاجعه بزرگ انسانی ممانعت کنند
گزارش یک هموطن از باغ رضوان رشت آمار کشته های کرونا وحشتناک است
رضوانشهر رشت محل دفن قربانیان کرونا
اینجا باغ رضوان شهر رشت است. دم به ساعت آمبولانس می آیند و جسد می آورند خالی می کنند. یک دونه ش هم الان آنور در حال گذار است اگر نگاه کنید. آمار کشته ها وحشتناک تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم. اطلاع رسانی ضعیف است. آمارها پایین است. مردم مراقب خودتون باشید. بدرود

یک پزشک بیمارستان نوشهر: به ما می گفتند مرگ و میر کرونایی را بگوییم سکته قلبی بوده است
گواهی یک پزشک از نوشهر در مورد اقدامات مجرمانه رژیم آخوندی در رابطه با کرونا:
باتوجه به این که درمان مناسبی برای معالجه این بیماری نیست تنها راه پیشگیری است. امروز هم متأسفانه با شیوع زیادش پیشگیری مقداری دیر شده است. همان طور که می بینید تو بیمارستان تجهیزات مناسبی برای افراد مبتلا نیست. مرگ و میر هم داشتیم چند روز اخیر. مدیران حالا به خاطر مصلحت طلبی می گفتند بگویید سکته قلبی بوده است. باتوجه به عکسهای ریه ای که بوده من هم پزشک شیفت بودم تقریبا بیشترین شیفت را در بیمارستان نوشهر داشتم. مشخصه که اینها مبتلا به ویروس کرونا بودند. و برخی هم از آشناها بودند. هر تخت اورژانس باید یک پرستار داشته باشه متأسفانه هر سه تخت یک پرستار داریم یا چهار تخت. اورژانس بیمارستان باید سه تا پزشک داشته باشد. دو پزشک عمومی به اضافه یک پزشک متخصص. این بیماری اورژانس بسیار خطرناکی است. متأسفانه متخصص نوشهر را می دهند به بیمارستان طالقان نمی دانم چرا این کار را می کنند. این اتفاقی که تو سالهای اخیر افتاده است. کادر درمانی پوشش مناسب ندارند . این تعداد محدود باید سالم بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:‌از روز اول می گفتیم بیمار کرونایی داریم قبول نمی کردند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان: خدایش شما چطوری نمونه میگرید از سر زبونش میگری دیگه غیر از اینه مگه یعنی شما از هر تف دهن بگیری نمونه است از حلق هم بگیری نمونه است اینهایی که از ته حلق نگرفتی و از وسط زبون گرفتی جواب میشه منفی یعنی علت اینک منفی شده اینه نه اینکه مریض کرونا نداره من حرفم از اول اینکه که ۵۹۴مریض کرونایی داریم حرف دکتر ... از روز اول همین بود داد میزدیم ما دیگه آقا ما ا ین قدر مریض کرونایی داریم وزارت خونه میگه نه چون شما مثبت نیستین پس ما امکانات به شما نمیدیم از روز اول بحث ما با وزارت بهداشت این بود که میگفت شما مثبت ندارین صبر کنین صبر کنین تا اینکه یک دفعه اعلام کردند که شما کانونید.

دژخیم علی ربیعی سخنگوی وقیح آخوند روحانی:جمهوری اسلامی شفاف‌تر‌ین کشور در مورد شیوع کرونا است.
کرونا بدون شک مسأله اول کشور و به تبع آن مسأله اول دولت هست ایران جزو شفاف‌ترین کشورها در خصوص اعلام این موضوع بوده و ما برخلاف برخی از کشورها در این خصوص مصلحت اندیشیهای سیاسی اقتصادی را مقدم بر جان و سلامت مردم خود کرده‌اند عمل نکردیم.
بر اساس روند شناسی این ویروس ما با خیز و افتی در این وضعیت مواجه خواهیم شد.
با سایر مسئولان تصمیم‌گیر مدارس تا آخر این هفته تعطیل خواهد بود در صورت لزوم برای هفته آینده هم روز پنجشنبه یا جمعه صبح ما جلسه خواهیم داشت.

اعتراف معاون وزیر بهداشت حکومت آخوندی:‌۱۲ هزار بستری به علت کرونا و وجود ۶۰ هزار نفر آلوده به ویروس
در یک اذعان ناگزیر و دیرهنگام، معاون وزیر بهداشت رژیم در یک گفتگوی تلویزیونی گفت ۱۲هزار بستری به علت کرونا داشته‌اند و وپنج برابر این تعداد یعنی ۶۰ هزار نفر که مبتلا به این ویروس هستند اصلا به بیمارستان مراجعه نکرده اند.
این گونه اعترافهای سرکردگان حکومت آخوندی فقط گوشه یی از ابعاد فاجعه فراگیر فاجعه یی است که سیاست مجرمانه آخوندها در مورد آن پنهانکاری و دروغ درمانی است.
دکتر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت رژیم: ما الآن نزدیک به ۱۲هزار تا در همین مدت بستری داشتیم این معنی‌اش این نیست که هستند ها ما قسمت زیادی‌اش را مرخص کردیم و خیلی از این کروناها مثبت ها مرخص شدند رفتند خانه‌شان ولی من حرف اولم یک چیز دیگه هست پنج برابر این مطمئناً افرادی حالا چه کرونا داشته باشند چه نداشته باشند علائم شبیه به آنها داشتند.
مجری: آمار دقیقی داریم آقای دکتر؟
کسانی که کرونا مثبت می‌شوند می‌آیند تو بیمارستان و ۸۰درصد افرادی که کرونا می‌گیرند یا علائم شان این‌قدر خفیف است یا در حدی هستش که کاملاً تو خانه می‌توانند مراقبت بشوند ما از اونها تست نمی‌گیریم پس تقریباً ۵برابر همیشه

مجری: می‌خواهم بگویم خون نماینده‌های مجلس از مردم رنگین‌تر است که همین جوری ازشان تست می‌گیرند؟ دقیقاً همون کسی که علامت ندارد چرا باید ازش تست بگیرند؟.
جان بابایی: البته اونها چون چند روز اواخر قبل از انتخابات مرتب بین مردم بودند و احتمال این‌که حتی حامل ویروس هم باشند احتمال زیاد خیلی هست.
اذعان ناگزیر رژیم به افزایش ۱۳۰ درصدی مبتلایان به کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته
رئیسی از معاونان وزیر بهداشت رژیم اعلام کرد که شمار کشته‌شدگان کرونا ۶۶ و مبتلایان به ۱۵۰۱ نفر افزایش یافته است که در قیاس با آمار روز یکشنبه بیش از ۱۳۰درصد افزایش نشان می‌دهد. وی هم‌چنین اعتراف کرد که بیش از یک سوم کسانی که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، به کرونا مبتلا بوده‌اند.
معاون وزیر بهداشت رژیم ۱۲ اسفند ۹۸: ما ابتلای قطعی جدیدمان ۵۲۳ نفر هست موارد فوتی جدید ۱۲ نفر بنابراین مجموع مبتلایان مان ۱۵۰۱ نفر تا الان و مجموع فوتیها ۶۶ نفر بیشترین استانهای درگیر تهران، قم و گیلان هست تا کنون ما حدود ۷۲۸۰ نفر مراجعه به بیمارستان داشتیم که از این تعداد ۴۳۱۲ نفر از آنها تست گرفتیم که از این ۴۳۱۲ نفر ۱۵۰۱ نفر از اینها مثبت شده.
اعتراف به پنهانکاری مجرمانه و دروغ‌درمانیهای رژیم و هشدار نسبت به وضعیت انفجاری جامعه
وحشت از پیامدهای انفجاری پنهاکاریها و دروغ‌درمانیهای رژیم
آنچه بیش از کروناویروس بخش‌هایی از جامعه را نگران کرده، نبود اعتماد اجتماعی نسبت به انعکاس واقعیت‌ها و تدبیر امور است.
زمانی که کرونا در چین فراگیر شده بود عده ای در کشور از نگاه سیاسی تلاش کردند این ویروس را عاملی خارجی برای به ورشکستگی کشاندن اقتصاد چین بدانند...
کرونا امروز دامن مسئولین را هم گرفته است، بسیاری جانشان را ازدست داده‌اند و رسانه‌ها... می‌دانند که وضعیت واقعی کشور به چه شکلی است اما صورت مسئله را پاک کردند.روزنامه آفتاب یزد ۱۲/۱۲/۹۸

یک کارشناس حکومتی: «شفافیت رسانه‌های عمومی در ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور وجود نداشت و به همین علت مردم به شبکه‌های اجتماعی روی آوردند در روزهای ابتدایی بحران کرونا هم اطلاع‌رسانی کاملی انجام نگرفت».رسالت ۱۲/۱۲/۹۸

اتفاقی که در ماجرای اطلاع‌رسانی کرونا افتاد، روی دیگر همان حرف روحانی است که صبح جمعه متوجه گرانی بنزین شده است...
اگر باید شهرها تعطیل یا قرنطینه شوند، باید هرچه زودتر این تصمیم اتخاذ شود.رسالت ۱۲/۱۲/۹۸
دولت استرالیا ایران را بعد از چین بعنوان دارای خطر بالا اعلام کرد
مقام بهداشتی استرالیا:خطر کرونا در ایران احتمالا برابر با استان ووهان مرکز شیوع کرونا در چین است
دولت استرالیا روز یکشنبه ایران را بعد از چین بعنوان کشوری دارای خطری بالا از ابتلا به کرونا اعلام کرد .کری چنت Kerry Chant مقام بهداشتی استرالیا گفت خطر کرونا در ایران احتمالا برابر با استان ووهان، مرکز شیوع کرونا در چین است. وب سایت مسافرتی DFAT استرالیا هشدار داد مسافران در صورت سفر به ایران با خطر جدی ابتلا به ویروس کرونا مواجه خواهند شد.
دولت استرالیا محدودیتهای خود در مورد ایران را شدیدتر کرد، مسافرانی که وارد استرالیا میشوند در صورتیکه از ایران دیدار یا عبور کرده باشند باید در خانه خودشان قرنطینه شوند.
چهار مورد اخیر ابتلا به کرونا در استرالیا همگی از ایران آمده اند. خواهر مردی که از ایران به استرالیا برگشته مبتلا به کرونا شده است. فرد مبتلا به ایران سفر نکرده بود.

واشینگتن پست: ایران بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در کل خاورمیانه را دارد و آمار آن روبه صعود است
واشینتگتن پست – ۲مارس ۲۰۲۰-۱۲اسفند۹۸: روزانه آمار مبتلایان کرونا در ایران، کره جنوبی و ایتالیا به طور جدی بالا می رود . امری که تصویری وخامت بار از این بیماری به جهانیان می دهد. ایران دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در کل خاورمیانه است و یکی از سریعترین موارد افزایش ابتلا در بین کشورها را دارد. این رژیم تا ۱۰ روز قبل هیچ موردی از ابتلا به کرونا را اعلام نکرده بود اما حالا آمار رسمی آن به صدها نفر رسیده و روزانه در حال صعود است.
آلمان برای مقابله با ویروس کرونا از شرکتهای هوائی خواسته است تا وضعیت سلامتی مسافرانشان به مقصد آلمان از ایران، چین، کره جنوبی، ایتالیا و ژاپن را گزارش کنند.
صدورکروناازایران آخوند زده حتی به چین ورود اتباع ایران به قزاقستان ممنوع شد
یک مورد مبتلا به کرونا در نیویورک از ایران
ورود شش مورد جدید مبتلا به کرونا از ایران به عراق
و سه مورد جدید به لبنان
صدور کرونا از ایران آخوند زده حتی به چین
رسانه های چین گزارش کردند روز یکشنبه دو نفر که از ایران وارد پکن شده بودند مبتلا به کرونا هستند، این دو نفر اولین مورد از ابتلا به کرونا در پکن از زمان شروع شیوع این ویروس در استان ووهان تاکنون هستند.
فرماندار ایالت نیویورک نیز روز یکشنبه اولین مورد ابتلا به کرونا در این ایالت را اعلام کرد. فرد مبتلا در شهر نیویورک سیتی زنی است که در سفر به ایران مبتلا به کرونا شده است.
قزاقستان ورود اتباع ایران به کشور را ممنوع کرد.
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد مبتلا بودن سه نفر به کرونا که از ایران وارد این کشور شده بودند بعد از آزمایشات مورد تائید قرار گرفت و این افراد در بیمارستانی در بیروت قرنطینه شدند.

عراق روز یکشنبه شش مورد جدید ابتلا به کرونا که همگی از ایران دیدار کرده بودند را اعلام کرد.
آمریکا برگزاری اجلاس آسه آن را که قرار بود در این کشور برگزار شود لغو کرد.
فرانسه بازدید از موزه لوور را تعطیل کرد

مرگر و میرها دامن سرکردگان رژیم گسترش دهنده کرونا راهم به رغم برخورداری آنها از امکانات حکومتی گرفته است
به گزارش رسانه‌حکومتی، محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی و رئیس دفتر سابق خامنه‌ای و رفسنجانی در اثر ابتلا به کرونا مرد.

خبرگزاری حکومتی مهر نیز اعلام کرد: تست کرونای ۲۰ نماینده مجلس مثبت اعلام شده است.

طی روزهای اخیر هادی خسروشاهی، سفیر سابق رژیم واتیکان و رمضانی نماینده جدید مجلس رژیم و شماری از کارگزاران حکومتی تلف شده بودند.