۱۳۹۸ اسفند ۲۸, چهارشنبه

چهارشنبه‌سوری - گزارشات و تصاویری از شهرهای میهن


چهارشنبه سوری در شهرهای میهن
چهارشنبه سوری در شهرهای میهن
مازندران آتش زدن عکس خامنه ای







          چهارشنبه سوری خبرنگار سیمای آزادی فضای مردم کرمان 
سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ – خبرنگار سیمای آزادی در روز چهارشنبه سوری از کرمان گزارش مصور داد و گفت: « این آخوندها می خواهند ملت ایران را توی خونه حبس کنند. در صورتیکه ملت ایران به کرونا .... نگاه نمی کنند. می آیند بیرون و آتش بازی می کنند. – خبرنگار سیمای آزادی کرمان».

کلیپ دوم: « چهارشنبه سوری ۲۷ اسفند در ایران است که مردم دارند خرید می کنند. این آخوندهای همه جار را بسته اند و نیروی انتظامی ها در خیابان ها پرسه می زنند ولی مردم از اینها نمی ترسند و اومدن بیرون که خودشونو نشون بدهند و چهارشنبه سوری شان را هم  انجام بدهند.  خبرنگار سیمای آزادی کرمان ۲۷ اسفند».

                         شعله‌های خشم - گزارشی از کرمانشاه
در طول اعصار و در پیچ و خم‌های کاروان کُش تاریخ این مرز و بوم، هیچگاه مردم ایران‌زمین ظلم زمانه را برنتابیده و در سخت‌ترین شرایط هَماره بر آن شوریده‌اند. نمونه بارز و بزرگترین این خفقان و ظلم در عصر امروزی و به دست آخوندهای شیاد بر مردم این خاک رفته است.
امروز و امشب باز هم مردم ایران در جشن چهارشنبه‌سوری با وجود تمامی مصائب از جمله: شیوع کرونا، گرانی، بیکاری و بیش از همه سایه مرگ کرونای ولایت، به جهانیان و رژیم سفاک خامنه‌ای ثابت کردند که هیچ نیرویی جلوی اراده این ملت را نخواهد گرفت.
مردم و جوانان کرمانشاه نیز از این قاعده مستثنی نبودند و از همان آغاز جشن امشب در هر کوی و برزن آتش افروختند و بر ظلم زمانه " خامنه‌ای و کرونای ولایتش" تاختند، طوری که همین حالا که از نیمه‌شب می‌گذرد باز هم می‌توان صدای ترقه و اکلیل که همانا صدای اعتراض تمام شهر است را از فاصله‌های دور و نزدیک شنید.