۱۳۹۸ اسفند ۱۱, یکشنبه

کرونا و سخنگوی«راستگو»! و»باسواد»؟! وزارت بهداشت آخوندها

وزارت بهداشت رژیم
                                        وزارت بهداشت رژیم
مسئول بی‌سواد روابط عمومی وزارت بهداشت که همزمان منصب سخنگویی وزارت بهداشت را هم اشغال کرده و دو قبضه حقوق می‌گیرد، در یک توئیت درخشان، تلاش کرده با بافتن آسمان و ریسمان، اخبار افشاگرانه سیمای آزادی را با نشاندن در کنار رسانه‌های متفاوت با رسانه‌های مقاومت ایران، کم‌رنگ جلوه دهد.
توئیت سخنگوی وزارت بهداشت آخوندها که«قالب»را با (غ) می‌نویسد!

توئیت سخنگوی وزارت بهداشت آخوندها که «قالب» را با (غ) می‌نویسد!
این سخنگو که از متن توئیتش روشن می‌شود در مقام مسئول روابط عمومی و سخنگویی یک وزارت‌خانه دیکتاتوری آخوندی هنوز در نوشتن کلمات و «املا!» مشکل جدی دارد، اظهار داشته که شفافیت مثال زدنی دیکتاتوری متبوعش، خیلی‌ها از جمله «شبکه آلبانی»؟! را آچمز کرده است.
توئیت شماره ۲
در این گزارش کوتاه تنها جلوه‌یی مختصر از شفافیت مورد نظر سخنگوی وزارت بهداشت آخوندها نشان داده می‌شود تا به میزان درستی دعاوی آقای «شفاف» پی برده شود.
شفافیت در اعلام گسترش ویروس کرونا در ایران
آخوندها دو روز مانده به برگزاری نمایش انتخاباتی‌شان توسط یک مقام آموزش پزشکی در قم که در تماس با بیماران مبتلا به کرونا، به وخامت وضع پی برده و قضیه را علنی کرده بود، در تنگنا قرار گرفتند. کمی بعد از آن مقام آموزشی قمی، رژیم ناگزیر توسط یکی از یکی از وزرایش شیوع ویروس کرونا در قم را اعلام کرد و تلاش نمود همان خبر را هم در حد ۴۸ساعت در حالت فریز شده نگهدارد تا نمایش مفتضح انتخاباتی‌شان تمام شود.

آغاز شفافیت قطره چکانی، پس از نمایش انتخابات
آخوندها در روزهای بعد البته در مقابل فوران موارد ابتلای هموطنان به ویروس کرونا، ناگزیر از اعتراف قطره‌چکانی به گستردگی این بیماری در ایران شدند، گرچه که تاکنون نیز از ارائه آمار درست طفره رفته و از شفافیت در این ماجرا خودداری می‌کنند.

اما همین شفافیت ناخواسته اعلام شیوع کرونا هم چندان شفافیتی نبود چرا که تاریخ اعلام درگذشت اولین بیمار مبتلا به کرونا، نه دو روز مانده به انتخابات، بلکه روز ۲۳بهمن ۹۸ توسط روزنامه رسمی ایران (متعلق به دولت متبوع همین سخنگوی بیسواد و حراف) بود.

ماجرای روز ۲۳بهمن و خبری که از دست آخوندها دررفت!
روز ۲۳بهمن ۹۸روزنامه حکومتی ایران در خبری در صفحه حوادث (صفحه ۱۲) نوشت:

« به گزارش خبرنگار (روزنامه) «ایران»، ساعت ۱۱و ۳۰دقیقه دوشنبه ۲۱بهمن مسئولان یکی از بیمارستانهای پایتخت در تماس با ۱۱۰ از مرگ مشکوک زنی ۶۳ساله خبر دادند.... طبق اظهار کادر درمانی این بیمارستان، احتمال می‌رود که این زن مبتلا به بیماری کرونا بوده و بر اثر همین بیماری جان‌ باخته است».
جمع کردن «شفاف»! خبر توسط مأموران ۱۱۰
البته مأموران ۱۱۰ که به‌سرعت به محل آمده بودند، با انتقال جسد و منتفی اعلام کردن خبر مزبور (البته در اوج شفافیت ولایی) قضیه را به‌طور کامل لاپوشانی کرده و قضیه مرگ بر اثر کرونا را از اساس منکر شدند تا به کیان انتخابات نمایشی خدشه‌ای وارد نشود.
امان از دست رسانه‌های «کپی‌کار»!
اما تا مأموران شفاف‌سازی و از جمله همین سخنگوی بیسواد و شفاف وزارت بهداشت بخواهند قضیه را جمع‌وجور و خبر را تکذیب کنند، چند رسانه از همه جا بی‌خبر دیگر نیز خبر مزبور را از قول روزنامه‌ ایران، «کپی» و بازنشر کرده و حداقل در چند رسانه دیگر، خبر مرگ بر اثر کرونا در ۲۱بهمن ۹۸ را در همان روز ۲۳بهمن منتشر کردند، از جمله سایت تحلیلی «وانا نیوز»، سایت پزشکی «سرپوش» و خبرگزاری حکومتی «ایسنا».

خبری که البته همین سخنگوی بیسواد وزارت بهداشت در همان روز ۲۳بهمن منکر صحتش شده بود! و اکنون با فراموش کردن شفافیت آن‌روزش، روی تلی از پیکر جانباختگان کرونا، دوباره به اسم «شفافیت» منبر می‌رود تا پاچه مجاهدین را بگیرد!